logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolorowa Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Biuro Podróży Reklamy realizuje kampanię TV marki Dekoral

PPG Deco, właściciel marki Dekoral wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii telewizyjnej. W tym celu powstaną spoty TV promujące nowy produkt, farbę Dekoral Clean & Color.

09.05.2016 | Z rynku | przeczytano: 1494 razy
Biuro Podróży Reklamy i Dekoral zbadają fale mózgowe w Blue City

Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała dla marki Dekoral akcję ambientową. Już w najbliższy weekend w warszawskim centrum handlowym Blue City stanie Kubik marki Dekoral, w którym prowadzone będą badania aktywności fal mózgowych stających do eksperymentu par (w badaniu mogą też brać udział nie znające się osoby). Akcji towarzyszyć będą konkursy sprawdzające wyczucie kolorystyczne uczestników, w których do wygrania iPhone 5C.

21.07.2015 | Z rynku | przeczytano: 2083 razy (komentarzy: 1)
Porady ekspertów w kampanii Dekoral

Czy Polacy potrafią łączyć kolory? Jak im pomóc w podjęciu decyzji związanych z urządzaniem wnętrz? II etap tegorocznej edycji kampanii „Kolorowa Polska” realizowany pod hasłem: „Wiemy, jak łączyć kolory” ma umożliwić każdemu, uzyskanie indywidualnej porady dotyczącej doboru kolorów.

09.06.2015 | Z rynku | przeczytano: 1027 razy
Ruszyła druga edycja kampanii „Kolorowa Polska”Zobacz wideo

Ruszyła druga edycja kampanii „Kolorowa Polska” pod hasłem: Wiemy, jak łączyć kolory”, realizowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral. Kampania ma na celu edukację Polaków z zakresu łączenia kolorów we wnętrzach. Realizowana będzie w kilku etapach. Działania są zaplanowane do końca 2015 roku.

25.04.2015 | Z rynku | przeczytano: 937 razy
Dekoral promuje się nową kampaniąZobacz wideo

Od 16 kwietnia w telewizji można oglądać nowy spot reklamowy marki Dekoral – eksperta od połączeń kolorystycznych. Hasłem Wiemy jak łączyć kolory marka promuje akcję edukacyjną Kolorowa Polska, a także nowość w ofercie Dekoral Fashion – Hypoalergiczną Farbę Lateksową o efekcie satynowym. Widzowie mają okazję zobaczyć kampanię przez cały sezon w najważniejszych stacjach telewizyjnych i tematycznych.

23.04.2015 | Z rynku | przeczytano: 721 razy
Kampania Kolorowa Polska - Dekoral Fashion: podsumowanie

Dekoral Fashion wystartowało w lutym tego roku z kampanią promocyjną - Kolorowa Polska. Celem było przeprowadzenie badania preferencji kolorystycznych wśród osób z wykształceniem wyższym w wieku 25-50 lat. Wynik badań zostały opublikowane w raporcie na stronie Kolorowej Polski, oraz w publikacji „Kolory” wydanej pod patronatem Czterech Kątów, wydawnictwa Agora.

23.10.2014 | Z rynku | przeczytano: 1566 razy
Dekoral bada preferencje kolorystyczne Polaków

Jaki jest ulubiony kolor warszawiaków, a jaki wrocławian? Czerwień flamenco, a może tweedowa zieleń? Jakie kolory lubią singielki, a jakie mężczyźni w związkach? Jaki kolor damskich szpilek najbardziej podoba się studentom z Krakowa, a jakie kolory najczęściej przewijają się w polskich piosenkach?

18.04.2014 | Z rynku | przeczytano: 1589 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764