logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolterman Media Communications: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 56
Oranżada Hellena spełnia świąteczne marzenia w najnowszej kampanii

W najbardziej magicznym okresie w roku Oranżada Hellena stawia na aktywności reklamowe swoich produktów. Autentycznie najlepszy polski napój na święta i wystrzałowa Oranżada Hellena Party w grudniu będą wspierane mediowo.

20.12.2021 | przeczytano: 295 razy
„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej Colian

Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.

22.11.2021 | przeczytano: 182 razy
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty

Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom mnóstwo korzyści.

26.07.2021 | przeczytano: 354 razy
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne

Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży, w ramach nowej platfomy komunikacji „Mus je schrupać… zanim znikną!”.

12.07.2021 | przeczytano: 370 razy
Grześki wychodzą na miasto w „grzesznej” kampanii outdoorowej

Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.

28.06.2021 | przeczytano: 322 razy
Familijne z nową komunikacją na outdoorze

Kampania outdoorowa, realizowana w największych aglomeracjach miejskich w Polsce, potrwa do końca czerwca. Przekaz kilkunastu różnych kreacji reklamowych nawiązuje do lokalnej specyfiki każdego z miast i przywołuje ich najbardziej charakterystyczne symbole (m.in. wrocławskie krasnale, Smoka Wawelskiego, warszawską Syrenkę czy poznańskie koziołki). W humorystycznej i rymowanej narracji marka Familijne zachęca do zabawy w poszukiwanie ulubionych wafelków, stawiając pytanie „Gdzie się podziały wafelki (w twoim mieście)”? Dodatkowym elementem, komunikowanym podczas kampanii, jest znak Colian Polska Firma Rodzinna.

14.06.2021 | przeczytano: 326 razy
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021

Rozstrzygnięto IV odsłonę konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wspierającego młodych, choć niekoniecznie metryką, twórców. Akcja adresowana do pasjonatów grafiki, designu oraz projektowania, cieszy się dużym uznaniem w środowisku artystów, zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów. W tym roku zgłoszono niemal 2400 interpretacji wskazanego tematu!

02.06.2021 | przeczytano: 319 razy

Oranżada Hellena stawia na gwiazdy. Kultowy napój marki od lat reklamuje showman Kuba Wojewódzki. Z kolei oferowane przez nią produkty dla dzieci i nastolatków promują artyści i twórcy młodego pokolenia. Oranżadę Hellena Party zachwalają utalentowane wokalistki Viki Gabor i Roxie Węgiel, a w pierwszej kampanii Oranżady Strzelającej Hellena występuje nastoletni infulencer Miłosz Mazur.

21.05.2021 | przeczytano: 355 razy

Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia Oranżady Hellena Party – bezapelacyjnej gwiazdy każdej imprezy. Emisję spotów z ich udziałem zaplanowano w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. Produkt będzie również promowany w social mediach, w tym na instagramowym profilu Viki Gabor.

07.05.2021 | przeczytano: 276 razy
Nowa komunikacja Wafli Familijnych

Pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach (zostały schrupane czy porwane?). Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.

04.05.2021 | przeczytano: 328 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 56)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764