logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komfort S.A.: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Komfort podsumowuje działania marketingowe 2024

Rok 2024 był przełomowym okresem dla firmy Komfort, odznaczającym się znaczącymi sukcesami zarówno w obszarze innowacyjnych działań marketingowych, jak i w odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, był to czas kreatywności, technologicznego przełomu i budowania jeszcze bliższych relacji z klientami.

16.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 316 razy
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”

Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w związku. W rolach głównych wystąpią znana aktorka i tancerka Edyta Herbuś oraz jej partner, producent telewizyjny Piotr Bukowiecki.

11.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 670 razy
Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”

Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.

04.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 317 razy
Finał Black Sales Weeks w Komfort - podsumowanie kampanii

Początek grudnia to kulminacja pięciotygodniowej kampanii Black Sales Weeks marki Komfort, która przez 5 tygodni przyciągała klientów nowoczesnym podejściem do promocji i angażującymi materiałami wideo. Akcja składała się z sześciu tematycznych odcinków, które sukcesywnie wprowadzały konsumentów w świat produktów Komfort, kończąc się wielkim finałem przygotowanym z okazji Cyber Monday.

02.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 302 razy
Black Sales Weeks w kampanii Komfort

Z końcem października Komfort ogłosił premierę „Black Sales Weeks” – pięciotygodniowej kampanii marketingowej, która łączy nowoczesne technologie z niezwykłymi promocjami. Przez cały listopad klienci salonów mogą liczyć na wyjątkowe rabaty na produkty z różnych kategorii, które z pewnością zachwycą każdego poszukiwacza okazji. Oferta będzie dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na stronie komfort.pl.

06.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 445 razy
Konrad Jezierski z Komfortu o kampani „Satysfakcja”

W czerwcu br. sieć sklepów Komfort zaskoczyła rynek reklamowy wyjątkową platformą komunikacyjną „Satysfakcja”, która wywołała poruszenie w mediach społecznościowych. Kampania szybko stała się tematem licznych dyskusji, nawiązujących również do tego, co właściwie kryje się za jej kulisami? O backstage’u jej powstania, celach, zastosowanych technologiach i strategii opowiedział Konrad Jezierski, Członek Zarządu i OmniSales Director marki Komfort, w wywiadzie dla Spider's Web.

16.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 517 razy
Komfort: nowa odsłona kampanii „Satysfakcja”

Marka Komfort zaprezentowała nowe spoty kampanii „Satysfakcja”, w których bohaterowie wspólnie z doradcami sklepów Komfort mierzą się z wyzwaniami dotyczącymi remontu łazienki oraz kuchni. Twórcy ponadto przedstawili materiał zakulisowy, w którym tłumaczą proces powstawania innowacyjnej reklamy stworzonej przy użyciu silnika Unreal Engine oraz zaawansowanych technologii jak animacja 3D i AI.

05.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 597 razy
Jak powstawała kampania „Satysfakcja” sieci Komfort?

Marka Komfort zaprezentowała w sierpniu kolejne odsłony wideo z kampanii “Satysfakcja”, w tym materiał zakulisowy. Twórcy zdradzają co było najtrudniejsze i jak wyglądała praca z wykorzystaniem AI, 3D i silnika Unreal Engine.

29.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 605 razy
Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 880 razy
Konferencja Komfort Design Days dostępna online

W dniach 12-13 czerwca już po raz ósmy odbędzie się Konferencja Najlepszych Produktów - Komfort Design Days, czyli elitarne targi wnętrz skupiające czołowych polskich i zagranicznych producentów. To wyjątkowe wydarzenie, które gromadzi najważniejszych graczy z branży wnętrzarskiej, po raz pierwszy w swojej historii będzie dostępne online w formule 360.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 523 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764