logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konica Minolta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 583
Motioncutter: cięta propozycja od Konica Minolta

„Motion” – nieustanny ruch, „cutter” – urządzenie służące do laserowego wycinania, Motioncutter – cały świat niecodziennych możliwości wycinania dla szerokiego wachlarza klientów i podróż przez zaskakujące, nieoczywiste efekty.

20.10.2021 | przeczytano: 181 razy
Sztywna elastyczność, czyli przyszłość tektury falistej na rynku opakowaniowym i nowe perspektywy

Digitalizacja i gwałtowny rozwój e-commerce z jednej strony oraz większa niż kiedykolwiek świadomość wyborów zakupowych wśród klientów z drugiej – nowe globalne i lokalne uwarunkowania rynku znajdują bardzo wyraźne odzwierciedlenie w przemyśle opakowań. Konica Minolta Business Solutions podjęła się diagnozy sektora i na tej bazie przygotowała katalog rozwiązań na miarę dzisiejszych i nadchodzących czasów.

13.10.2021 | przeczytano: 290 razy

Szanowni Państwo, Informujemy, że dostawcy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń produkcyjnych Konica Minolta zmuszeni zostali do czasowego wstrzymania produkcji. Przyczyną tego stanu był pożar w fabryce w Japonii, podjęcie w związku z tym działań zmierzających do wyjaśnienia jego przyczyn oraz zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom.

08.10.2021 | przeczytano: 314 razy
Branding w kolorze tektury

Drewniane klocki zamiast Lego, ubrania z bawełny organicznej, torba na zakupy ze sznurka, tekturowe miasteczko do samodzielnego składania, kosmetyki o ekologicznych składach, a więc i w ekologicznych opakowaniach, prezent zawinięty w papier pakowy. Proste surowce i rozwiązania nie tylko wracają do łask, ale uchodzą dziś za szlachetne. Wśród nich tektura cieszy się wyjątkowym powodzeniem.

08.09.2021 | przeczytano: 593 razy
Instalacja Accuriojet KM-1e w drukarni KRM

Inwestycja drukarni KRM w urządzenie Konica Minolta AccurioJet KM-1e to dokładnie skalkulowana i strategiczna decyzja, którą niektórzy mogliby określić jako odważna. Jaka jednak miałaby być, skoro została podjęta przez odważną kobietę, która na czele firmy stoi od 2019 r. i ma śmiałą, przemyślaną wizję jej unowocześniania i rozwoju?

12.08.2021 | przeczytano: 432 razy
Accuriopress C7100: jeszcze wyższy poziom druku produkcyjnego

Pracuj mądrzej, niekoniecznie ciężej – to filozofia, która najprościej opisuje zalety AccurioPress C7100. Nowe cyfrowe urządzenie do druku produkcyjnego od Konica Minolta zostało wyposażone w innowacyjne technologie, które gwarantują lepsze możliwości wykończenia, wyjątkową trwałość i jakość.

22.07.2021 | przeczytano: 795 razy
Printone – pierwsze w Polsce wdrożenie urządzania MGI Jetvarnish 3D One

W ostatnich niełatwych miesiącach rynek poligraficzny zanotował spadek marży na druku. Wzrosło natomiast zapotrzebowanie na wysokoprzetworzone produkty w niewielkich nakładach. Drukarnie, chcąc sprostać tym wyzwaniom, poszukują nowych technologii. Drukarnia Soft Vision działająca pod marką PrintONE wartości dodanej upatruje w najnowszej inwestycji – urządzeniu MGI Jetvarnish 3D One od Konica Minolta.

15.07.2021 | przeczytano: 465 razy
II. edycja Konkursu dla grafików na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch

Olbrzymie zainteresowanie, jakim cieszyła się pierwsza edycja Konkursu na projekt okładki książki uszlachetnionej w technologii 3D Touch było jednym z powodów, dla którego drukarnia Totem.com.pl wraz z firmami Konica Minolta oraz PC Print ogłaszają 2. edycję konkursu z pulą nagród wynoszącą łącznie 15 tys. złotych.

27.05.2021 | przeczytano: 307 razy
Accuriolabel 230 w MD Labels – wdrożenie zgodnie z nową etykietą biznesową

Najnowsza współpraca drukarni etykietowej MD Labels z Konica Minolta Business Solutions Polska to dowód na to, że ultrakrótkie nakłady stanowią zauważalny odsetek zleceń i zwiastują dużą zmianę na rynku etykietowym. AccurioLabel 230 do cyfrowego druku etykiet w trybie „z roli na rolę” to odpowiedź na oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

14.05.2021 | przeczytano: 331 razy
Siła etykiety a marka lokalna – spotkanie online Konica Minolta i Avery Dennison

Polscy konsumenci coraz bardziej przywiązują wagę do czytania etykiet. Oprócz analizowania składów żywności czy zwracania uwagi na walory ekologiczne, coraz częściej podejmując zakupowe decyzje biorą pod uwagę lokalność produktów. Chętniej sięgają po te wytworzone w Polsce czy nawet w konkretnym regionie.

13.05.2021 | przeczytano: 261 razy
1 2 3
Strona 1/59 (artykułów: 583)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764