logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konica Minolta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 541
Rozszerzona rzeczywistość w reklamie to już nie science fiction

Firmom z każdej branży coraz trudniej wyróżnić się na rynku, zaangażować odbiorców i ich utrzymać. Klienci oczekują silnych bodźców i prawdziwych emocji, które umocnią autentyczność marki i jej historię. Według badań, ich uwagę można jednak przyciągnąć jedynie na 8 sekund. O ten czas rywalizują dziesiątki komunikatów jednocześnie. Wygrywa ten, kto wejdzie w interakcję, połączy przestrzeń rzeczywistą i wirtualną, pozwoli na wypróbowanie produktu przed kupnem. Nowy wymiar komunikacji zapewniają technologie takie jak rozszerzona rzeczywistość, która już dawno przestała być traktowana jak science fiction.

25.06.2020 | przeczytano: 350 razy
Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach

Kilkudziesięciu obecnych i potencjalnych użytkowników rozwiązań Konica Minolta, a także jej partnerzy biznesowi, wzięło udział w zorganizowanym przez tę firmę spotkaniu online „Druk etykiet szansą na biznes w czasach Covid-19”. Było ono kolejną już w ostatnim czasie inicjatywą firmy, zrealizowaną z myślą o jej klientach w sposób zdalny. W miesiącach pełnych obostrzeń i ograniczeń związanych z pandemią, firma zorganizowała m.in. cykl webinariów na temat zarządzania barwą, a także przeprowadziła liczne prezentacje sprzętu zainstalowanego w warszawskim Centrum Pokazowym Konica Minolta. Te ostatnie zaowocowały m.in. nowym kontraktem na maszynę do druku etykiet w trybie z roli na rolę – AccurioLabel 230. O tych aspektach działalności, realizowanej przez firmę w ostatnim czasie, ale też o szansach, jakie w niełatwej sytuacji rynkowej niesie ze sobą druk etykiet w technologii cyfrowej, mówili podczas spotkania: Marcin Zaporowski – Professional Printing Key Account Manager i Anastasiya Yavorska – Koordynator Centrum Pokazowego.

10.06.2020 | przeczytano: 471 razy

Okoliczności związane z pandemią wpływają na całą gospodarkę, zmuszając do zmian w sposobie działania nie tylko przedsiębiorstw, ale i funkcjonowania całego społeczeństwa. Wychodząc naprzeciw obecnej sytuacji, mamy przyjemność zaprosić Państwa na specjalne spotkanie online „Druk etykiet szansą na biznes w czasach COVID-19”.

01.06.2020 | przeczytano: 319 razy
Konica Minolta: Tutoriale „Print Them All, czyli jak skutecznie drukować”

Rozpoczęliśmy serię tutoriali pod hasłem „PRINT THEM ALL, czyli jak skutecznie drukować”, w których prezentujemy możliwości produkcyjne urządzeń Konica Minolta. Na bieżąco omawiamy prawidłowe ustawienia pod zadruk konkretnych podłoży.

04.05.2020 | przeczytano: 394 razy
2 plotery solwentowe Artemis w Litery24h.pl

Firma Dakar Reklamy (Litery24h.pl) uzupełniła swój park maszynowy o ploter eko-solwentowy Artemis 1621 oraz ploter solwentowy Artemis KM 32xx. Uzupełnieniem tego wszechstronnego zestawu został "legendarny" ploter tnący SummaCut.

04.05.2020 | przeczytano: 422 razy
Po kryzysie firmy będą bardziej cyfrowe i elastyczne

Wielu firmom ciężko odnaleźć się w nowej rzeczywistości związanej ze zdalną pracą, zwłaszcza, że musiały w nią wejść niemal z dnia na dzień. Sytuacja może jednak stać się też „furtką” do dalszego rozwoju i cyfryzacji. Aż 66% decydentów w przedsiębiorstwach uważa, że trwająca epidemia przyspieszy tempo digitalizacji. Wdrażane narzędzia komunikacji, aplikacje w chmurze czy elektroniczny obieg dokumentów pomogą firmom w dopasowaniu się do sytuacji rynkowej oraz redukowaniu kosztów.

27.04.2020 | przeczytano: 312 razy

Firma Amagraf zapewnia, że mimo obecnej sytuacji rynkowej związanej z ogólnoświatową pandemią, jej działanie – sprzedaż maszyn i materiałów poligraficznych oraz serwis – odbywa się bez zakłóceń. Dostawy maszyn i materiałów realizowane są terminowo, podobnie jak usługi serwisowe.  Dostosowując się jednak do zmian, jakie mają miejsce na rynku firma wprowadziła w ostatnim czasie do swojej oferty nowe produkty. W jej nowym sklepie internetowym można zakupić środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne. Produkty te są współtworzone przez nią bądź kupowane od polskich producentów, będących jej klientami. W ten sposób Amagraf wspiera swoich klientów i polski biznes.

24.04.2020 | przeczytano: 203 razy

Firma Konica Minolta odnotowuje w ostatnim czasie rosnące zainteresowanie aplikacją genARate, bazującą na technologii „augmented reality”. Narzędzie to było  prezentowane szerzej podczas tegorocznych targów RemaDays Warsaw. Pozwala nie tylko na pozyskiwanie większej ilości informacji na temat danego produktu, ale również umożliwia zaprezentowanie go w atrakcyjny dla odbiorcy sposób, przyciągający jego uwagę. Tym samym – jak podkreślają jej twórcy – może wpływać na konkurencyjność oferty, a w konsekwencji – potencjalnie większe zainteresowanie i sprzedaż.

10.04.2020 | przeczytano: 445 razy
Cykl otwartych webinarów Konica Minolta

Konica Minolta zaprasza profesjonalistów chcących poszerzyć wiedzę na temat poligrafii, druku i barwy do udziału w nowym cyklu bezpłatnych webinarów.

24.03.2020 | przeczytano: 334 razy
Drukarka a koronawirus – pytania i odpowiedzi

23.03.2020 | przeczytano: 582 razy
1 2 3
Strona 1/55 (artykułów: 541)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764