logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkret24: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Serwis fact-checkingowy Konkret24, będący częścią tvn24.pl, rozpoczął współpracę z CEDMO, międzynarodową platformą internetową walczącą z dezinformacją i nieprawdziwymi newsami. Konkret24 będzie publikował na CEDMO artykuły weryfikujące i prostujące fake newsy.

18.02.2022 | przeczytano: 628 razy
Ruszyła druga odsłona kampanii TVN24

„Twoim prawem jest wiedzieć” to hasło drugiej odsłony kampanii z okazji 20-lecia kanału. Ma ono podkreślić rolę TVN24, jaką jest przekazywanie sprawdzonych, i aktualnych informacji o tym co dzieje się w kraju i na świecie. Od 20 lat misją stacji jest bezkompromisowe docieranie do prawdy i pokazywanie rzeczywistości w pełnym świetle i wszystkich jej odcieniach. Kampania wystartowała 16 sierpnia i pojawiła się na billboardach w całej Polsce, internecie oraz prasie.

20.08.2021 | przeczytano: 308 razy

Komentuje dr Dominika Kaczorowska-Spychalska z Wydziału Zarządzania UŁ

20.04.2020 | przeczytano: 577 razy
Rusza kampania NASK piętnująca fake newsy

Internet zalewa w ostatnich tygodniach lawina fake newsów, tzw. łańcuszków i niesprawdzonych informacji dotyczących koronawirusa. SARS-CoV-2 stał się pożywką zarówno dla internetowych trolli, jak i cyberprzestępców, którzy próbują wykorzystać sytuację, aby wyłudzić pieniądze, hasła do logowania w banku czy social mediach. W związku z tym NASK startuje właśnie ze specjalną kampanią, która ma skłonić internautów do aktywnego oznaczania oraz zgłaszania fake newsów i cyberoszustw. Fałszywą informację można skomentować, dodając hasztag #OznaczDezinfo, natomiast próbę wyłudzenia, fałszywe strony internetowe czy bramki do płatności należy zgłosić do CERT Polska.

03.04.2020 | przeczytano: 588 razy
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska

Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także współpracę z odbiorcami.

19.10.2018 | przeczytano: 2097 razy
Wybory bez dezinformacji: Zapisy na warsztaty dla dziennikarzy

W ostatnich latach w co najmniej 18 krajach dezinformacja mogła mieć negatywny wpływ na demokratyczne procesy wyborcze. Czy problem ten może dotyczyć także zbliżających się wyborów samorządowych w Polsce? Jak do tego nie dopuścić?

12.09.2018 | przeczytano: 892 razy (komentarzy: 2)
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764