logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konqubinat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Świąteczna kampania Provident

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam czas”. Najnowsza reklama podkreśla, że najcenniejszym prezentem, który możemy podarować bliskim, jest wspólnie spędzony czas. Jak pokazuje historia bohaterów spotu, osiągnięcie tego celu jest możliwe także w ferworze świątecznych przygotowań. Potrzebna jest tylko niewielka pomoc.

15.12.2023 | przeczytano: 514 razy
„Mam czas” – kampania pożyczki Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam czas”. W najnowszej reklamie firma zachęca swoich klientów do podarowania najbliższym tego, co mają najcenniejsze – swojego czasu. Provident wychodzi naprzeciw potrzebom Polaków i oferuje atrakcyjny produkt pożyczkowy, dzięki któremu wspólnie mogą realizować swoje plany i marzenia.

13.11.2023 | przeczytano: 393 razy

Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident z nowym hasłem „Mam czas”.

09.11.2023 | przeczytano: 389 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Najnowsza kampania Provident

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident Polska, przygotowana przez MullenLowe Warsaw.

11.08.2023 | przeczytano: 498 razy
Provident przedstawia plan na spokój w wiosennej odsłonie kampanii

Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała wiosenną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan”.

22.03.2023 | przeczytano: 610 razy
Tyski pociąg ponad przedziałami połączy południe i północ Polski

Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promujące ideę „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.

03.11.2022 | przeczytano: 501 razy
Tyskie startuje z największą promocją gotówkową w kategorii piwa

Przejdź na TY z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie zaprasza do największej podkapslowej promocji, w której można wygrać gotówkę.

13.05.2022 | przeczytano: 1480 razy
W Święta przejdźmy na Ty w pociągu ponad przedziałami

Marka Tyskie startuje z kampanią świąteczną pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta.

05.11.2021 | przeczytano: 993 razy
Tyskie przechodzi na Ty w windzie na Bielanach

Przełam niezręczną ciszę i przejdź z sąsiadem na TY! Wyjątkowy eksperyment przeprowadzony w bloku na warszawskich Bielanach pokazuje, że to łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Tyskie udowadnia, że nawet tak codzienne miejsce jak winda może być początkiem nowej znajomości. Akcja zrealizowana przez markę to część kampanii „Przejdźmy na TY”, która zachęca do dbania o bliskie relacje, otwartości i poznawania się.

25.01.2019 | przeczytano: 1023 razy
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie

W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na TY”, będącym osadzonym w konwencji najnowszej kampanii marki komentarzem do sztuki wybierania.

23.10.2018 | przeczytano: 570 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764