logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kool Things: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Mateusz Bachłaj dołącza do zespołu Sarota PR

Zespół PR-u produktowego w SAROTA PR ma nowego managera. Od stycznia jest nim Mateusz Bachłaj, który posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w pracy z klientami technologicznymi, w tym z markami gamingowymi.

12.01.2024 | przeczytano: 438 razy

Międzynarodowa agencja gamingowa z Warszawy od sierpnia 2023 roku realizuje dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego usługi z zakresu public relations, social media oraz przygotowuje nową oficjalną stronę www. Kool Things odpowiada za realizację strategii komunikacyjnej skierowanej do mediów, liderów opinii, ekspertów, partnerów SPIDOR oraz odbiorców mediów społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedInie.

09.08.2023 | przeczytano: 660 razy

Międzynarodowa agencja gamingowa z Warszawy zapewnia wsparcie komunikacyjne dla najnowszych tytułów wydawcy z Wielkiej Brytanii. To produkcje pochodzące zarówno od rodzimych producentów jak Coventant.dev, ale też zagranicznych podmiotów: The Game Kitchen, SMG, DevM, Glee Cheese i Absolutely Games. Do tego grona dołączy jeszcze jeden producent nieogłoszonego do tej pory tytułu.

21.07.2023 | przeczytano: 404 razy

Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.

21.03.2023 | przeczytano: 552 razy

Agencja gamingowa Kool Things prolongowała umowę z Razer – wiodącą lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich 3 latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2000 recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża współpracę w zakresie PR w Polsce, Czechach, Słowacji, Turcji, Rumunii i na Węgrzech o kolejne 12 miesięcy.

06.02.2023 | przeczytano: 680 razy

Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.

26.10.2021 | przeczytano: 350 razy

Kool Things, spółka będąca częścią Grupy Kapitałowej Kool2Play S.A. otrzymała grant NCBR w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 na projekt Opracowanie innowacyjnego rozwiązania do analizy rynku gier video, do dystrybucji treści marketingowych oraz do influencer marketingu. Jednocześnie spółka przygotowuje się do odświeżenia wizerunku oraz ogłasza strategię na najbliższe lata.

20.05.2020 | przeczytano: 794 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764