logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krajowe Centrum ds. AIDS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Profilaktyka HIV na Pol’and’Rock Festival

O bezpieczniejszych zachowaniach seksualnych, orientacji i tożsamości psychoseksualnej, prawach seksualnych, a także  antykoncepcji, ale przede wszystkim o profilaktyce zakażeń HIV, HCV i innych chorób przenoszonych drogą płciową będą mówić 2-5 sierpnia podczas festiwalu Pol’and’Rock wolontariusze z Towarzystwa Rozwoju Rodziny – oddział w Zielonej Górze. Ich akcja to element projektu „Miłość, młodość, odpowiedzialność”, na realizację którego TRR otrzymało grant w konkursie Pozytywnie Otwarci.

28.07.2023 | przeczytano: 561 razy

Krajowe Centrum ds. AIDS, agenda Ministra Zdrowia, rozpoczęło kampanię społeczną #jedynytakitest. Jej celem ma być zachęcanie – w szczególności ludzi młodych – do wykonania, najczęściej po raz pierwszy w życiu, testu na HIV, jako wyrazu troski o własne zdrowie.

23.11.2022 | przeczytano: 350 razy
Czas na rozmowy o zdrowiu i HIV: Kampania edukacyjna

„Mam czas rozmawiać” (#mamczasrozmawiac) to kampania edukacyjna promująca dialog międzypokoleniowy o zdrowiu, a zwłaszcza o tematach trudnych, takich jak choroby przenoszone drogą płciową, w tym HIV.

24.11.2017 | przeczytano: 869 razy
Kampania edukacyjna Krajowego Centrum ds. AIDS i Agendy Ministra Zdrowia

"Jeden test. Dwa życia. Zrób test na HIV. Dla siebie i swojego dziecka" to ogólnopolska kampania edukacyjna skierowana do kobiet w wieku prokreacyjnym i ginekologów, której celem jest informowanie o obowiązku dwukrotnego zaproponowania każdej pacjentce oczekującej dziecka wykonania testu w kierunku HIV – przed 10. tygodniem ciąży oraz między 33. a 37. tygodniem.

26.05.2015 | przeczytano: 598 razy
Kampania Krajowego Centrum ds. AIDS

Z okazji Światowego Dnia AIDS, Krajowe Centrum ds. AIDS, agenda Ministra Zdrowia, inauguruje kampanię informacyjną "Znam rekomendacje PTN AIDS. Zalecam test na HIV", która jest skierowana do środowisk medycznych, w szczególności do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, lekarzy ginekologów oraz pielęgniarek i położnych, a przez te grupy zawodowe - do ogółu społeczeństwa.

01.12.2013 | przeczytano: 790 razy
Kampania ryzyKOchania - wybierz jazdę bez ryzyka, bez HIV

15 maja na mazowieckich uczelniach wyższych ruszyła kampania społeczna ryzyKOchania, zawiązana z problematyką HIV/AIDS. To pierwsza tego typu kampania dedykowana wyłącznie do środowiska studenckiego.

28.05.2008 | przeczytano: 1413 razy

Agencja Reklamowa MARTIS została wyłoniona w przetargu na wykonawcę kampanii społecznej w zakresie HIV/AIDS 2007 pod hasłem „W życiu jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie”. Bezpośrednim zleceniodawcą tych działań jest Krajowe Centrum ds. AIDS.

04.07.2007 | przeczytano: 839 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764