logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kropka Bordo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Awans w zespole Client Service w Os3

Natalia Maćkowska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale Client Service w agencji oS3.  

23.05.2022 | przeczytano: 699 razy
Tyskie startuje z największą promocją gotówkową w kategorii piwa

Przejdź na TY z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie zaprasza do największej podkapslowej promocji, w której można wygrać gotówkę.

13.05.2022 | przeczytano: 1570 razy
Lechendom z muzyką do twarzy - kolejna edycja muzycznego quizu Lecha

Kalendarz tegorocznych wydarzeń kulturalnych coraz szybciej zapełnia się kolejnymi ważnymi datami. Lech, który od lat wspiera najlepsze muzyczne inicjatywy, tego lata  powraca nie tylko z festiwalowymi emocjami, ale także z ogólnopolską akcją konsumencką. Aktywacja „Lechendom z muzyką do twarzy” to dwa wzory kolekcjonerskich puszek oraz quiz muzyczny, w którym do wygrania jest aż 18 000 koszulek z wyjątkowymi grafikami zaprojektowanymi przez młodych artystów.

01.06.2021 | przeczytano: 878 razy
Rusza muzyczna akcja konsumencka Lecha

Choć kalendarz letnich imprez znacząco się zmienił, Lech nie opuszcza świata muzyki i po raz trzeci startuje z wyjątkową akcją konsumencką. W ramach aktywacji "Lechendy zakładają wygraną", marka powraca z muzyczną platformą, a wraz z nią z kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka!

15.06.2020 | przeczytano: 608 razy
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack

Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.

12.12.2019 | przeczytano: 1695 razy

Trzy nowe osoby dołączyły do zespołu Leo Burnett. Małgorzata Bęczkowska, Katarzyna Barczuk oraz Luiza Szymańczak rozpoczęły pracę w dziale Client Service teamu Orange – nowego klienta agencji.

19.01.2018 | przeczytano: 737 razy
Świat jest pełen niechcianych prezentów: kolejna odsłona kampanii Grolsch

Rusza kolejna edycja aktywacji marki Grolsch „Świat jest pełen niechcianych prezentów” przygotowana przez agencję Kropka Bordo. Tym razem do udziału w niej zaproszony został Aqualoopa, czyli Igor Chołda – przedstawiciel warszawskiego street art’u.

28.11.2013 | przeczytano: 2718 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764