Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek, chlebów, ale także słodkich i słonych przekąsek.
10.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 304 razyW social mediach ruszyła nowa platforma liryczna i konkurs dla użytkowników serwisu motoryzacyjnego
28.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 557 razyWystartowała nowa kampania digitalowa marki Bebilon 2 i Bebilon Junior z
Pronutra+ z dwoma bohaterami w roli głównej: SuperOdpornością i
MegaMózgiem. W sześciu animacjach para niezwykłych przyjaciół odbędzie
fascynującą podróż po organizmie dziecka. Lektorką filmów jest Krystyna
Czubówna. Kampania ma na celu przedstawienie rozwoju odporności i mózgu
dziecka z innej niż zazwyczaj perspektywy.
Pierwsze miejsce marcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajęło Allegro z kontynuacją kampanii Czego szukasz? Na podium znalazły się także dwie reklamy Biedronki, w których Krystyna Czubówna oprowadza widzów po świecie dzikich zwierząt. Do rankingu wszedł także Samsung z zapowiedzią konferencji Unpacked oraz spot Kuchni Lidla, w którym poznajemy kolejny słodki przepis.
13.04.2017 | Świat mediów | przeczytano: 697 razyAgencja kreatywna Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej stworzyła kreację dla nowych produktów marki Detramax należącej do firmy Novascon Pharmaceuticals. W ramach współpracy zostały wyprodukowane dwa spoty reklamowe wprowadzające na rynek rajstopy uciskowe oraz innowacyjny suplement diety Detramax Plus.
29.03.2017 | Z rynku | przeczytano: 435 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 5) |