logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krystyna Czubówna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”

Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek, chlebów, ale także słodkich i słonych przekąsek.

10.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 304 razy
Wojciech Mann i Krystyna Czubówna rymują dla Otomoto

W social mediach ruszyła nowa platforma liryczna i konkurs dla użytkowników serwisu motoryzacyjnego

28.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 557 razy
Superodporność i Megamózg – nowi superbohaterowie Bebiprogram

Wystartowała nowa kampania digitalowa marki Bebilon 2 i Bebilon Junior z Pronutra+ z dwoma bohaterami w roli głównej: SuperOdpornością i MegaMózgiem. W sześciu animacjach para niezwykłych przyjaciół odbędzie fascynującą podróż po organizmie dziecka. Lektorką filmów jest Krystyna Czubówna. Kampania ma na celu przedstawienie rozwoju odporności i mózgu dziecka z innej niż zazwyczaj perspektywy.

20.07.2017 | Z rynku | przeczytano: 949 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za marzec 2017

Pierwsze miejsce marcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajęło Allegro z kontynuacją kampanii Czego szukasz? Na podium znalazły się także dwie reklamy Biedronki, w których Krystyna Czubówna oprowadza widzów po świecie dzikich zwierząt. Do rankingu wszedł także Samsung z zapowiedzią konferencji Unpacked oraz spot Kuchni Lidla, w którym poznajemy kolejny słodki przepis.

13.04.2017 | Świat mediów | przeczytano: 697 razy

Agencja kreatywna Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej stworzyła kreację dla nowych produktów marki Detramax należącej do firmy Novascon Pharmaceuticals. W ramach współpracy zostały wyprodukowane dwa spoty reklamowe wprowadzające na rynek rajstopy uciskowe oraz innowacyjny suplement diety Detramax Plus.

29.03.2017 | Z rynku | przeczytano: 435 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764