logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Beniowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Ukrayina.pl z kilkunastoosobowym zespołem, na czele serwisu Alina Makarczuk

Ukrayina.pl – serwis, który powstał z inicjatywy zespołu portalu Gazeta.pl – to najpopularniejsze medium prowadzone w języku ukraińskim w Polsce. Jego szefową jest Alina Makarczuk, która zbudowała kilkunastoosobowy zespół redaktorów, reporterów i wydawców, współtworzących stronę odwiedzaną średnio przez 2,5 mln użytkowników miesięcznie*. Ukrayina.pl to jedyny duży serwis działający w polskim internecie od początku konfliktu, zatrudniający dziennikarki i dziennikarzy zarówno z Polski, jak i z Ukrainy.

22.09.2023 | przeczytano: 422 razy
Zmiany w strukturze biura reklamy Gazeta.pl

Biuro reklamy Gazeta.pl nieustannie się rozwija, zapewniając klientom szyte na miarę kampanie i projekty specjalne. Jeszcze skuteczniejszą realizację tej misji zapewni współdziałanie dwóch zespołów funkcjonujących w ramach biura – produktu reklamowego i projektów specjalnych, które zmienią się w dział rozwoju projektów i produktów reklamowych. Na jego czele stanie Magdalena Krysztofczyk.

31.01.2022 | przeczytano: 571 razy
Krzysztof Beniowski szefem biznesu e-commerce w Gazeta.pl

We wrześniu 2021 r. do zespołu Gazeta.pl powrócił Krzysztof Beniowski, który objął stanowisko szefa biznesu e-commerce. Jest odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii portalu w tym zakresie, m.in. za marketplace Avanti24.pl.

03.09.2021 | przeczytano: 352 razy

W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl dostępny jest nowy format reklamy mobilnej „Swipe Mobile Rectangle” - to rozbudowana wersja „Mobile Rectangle”, która zawiera łącznie pięć interaktywnych powierzchni reklamowych.

12.07.2012 | przeczytano: 782 razy
Gazeta.pl wprowadza duży format reklamy mobilnej

„Mobile rectangle” to nowy i największy format reklamowy dostępny w serwisach mobilnych grupy Gazeta.pl.

15.02.2012 | przeczytano: 816 razy

Działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska Grupa Robocza Brand Advertising Online uaktualniła istniejący już Standard i zalecenia dla Reklamy Display IAB Polska. Dokument będzie obowiązywał od 1 stycznia 2012 roku.

04.11.2011 | przeczytano: 764 razy

Zakończyła się pierwsza edycja „LATO 2011” konkursu IAB Creative Showcase, którego celem jest promowanie innowacyjnych kreacji w reklamie graficznej online. Po przeanalizowaniu nadesłanych prac, Jury wyłoniło laureata – K2 Internet SA za kreację dla marki Cappy, a także przyznało dwa wyróżnienia dla: Point of View i Mindshare / Made in Mind. Jury zgodnie oceniło poziom wszystkich nadesłanych prac jako wysoki.

11.07.2011 | przeczytano: 1359 razy

Sieć AdPlayer od kwietnia br. prowadzi sprzedaż reklam przy bezpłatnych treściach publikowanych w TVP.pl, portalu należącym do Telewizji Polskiej.

04.05.2011 | przeczytano: 1375 razy

W zeszłym tygodniu odbyła się konferencja „Tablet w Biznesie. Biznes na Tablecie” zorganizowana przez magazyn marketingu i sprzedaży Brief – pierwszy polski magazyn branżowy w wersji na iPad stworzony w technologii InDesign CS5 oraz usług Adobe Digital Publishing Suite. Jednym z partnerów konferencji zorganizowanej w Multikinie w Złotych Tarasach była firma Adobe, a jej prelegentem, Paweł Molga, Channel Media & Publishing Account Manager, Adobe Systems.

28.03.2011 | przeczytano: 2720 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764