logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Hołowczyc: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Kasztelan wjeżdża konno do Żabki

Żabka po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kreacją marketingową, tym razem zrealizowaną we współpracy z dostawcą piwa Kasztelan – Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do Żabki racz Waść wpaść, jest już emitowany w telewizji.

30.04.2021 | przeczytano: 241 razy
Extrasprawni mobilizują noworocznie do działania

Ruszyła akcja mająca  na celu łamanie stereotypów dotyczących  grupy osób niepełnosprawnych oraz pokazania , że niepełnosprawność wcale nie musi być słabością.

11.01.2021 | przeczytano: 623 razy
Skoczkowie narciarscy w reklamie „Wskocz po słodkości Milka”

Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują wspólnie ze sponsorem skoków Mondelez Polska sezon narciarski w Żabce i proponują hasło: „Wskocz po słodkości Milka” do sklepów sieci.

29.12.2020 | przeczytano: 2091 razy

Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 szt. dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,99 zł/szt. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na TY od Zera” - Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka.

04.08.2020 | przeczytano: 395 razy
„Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem

Rusza kampania wideo z udziałem Krzysztofa Hołowczyca promująca bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym. Działania promujące Tyskie 0,0% odbywają się pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”.

20.05.2020 | przeczytano: 1194 razy (komentarzy: 16)
Hołek przechodzi na Ty nowym Tyskim 0,0%%

Tyskie wzbogaca swoje portfolio o nowe piwo – bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania wprowadzająca produkt kierowana będzie w szczególności do kierowców, a działania w jej ramach odbywać się będą pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”. Ambasadorem Tyskiego 0,0% został jeden z najlepszych polskich kierowców – Krzysztof Hołowczyc.

03.03.2020 | przeczytano: 1233 razy
„Fast & Furious” - Meet Kodak Polska po raz jedenasty

Firma Kodak Polska po raz jedenasty już zaprosiła przedstawicieli drukarń i firm poligraficznych, wydawnictw, agencji reklamowych, a także firm współpracujących oraz mediów na doroczne spotkanie z cyklu Meet Kodak Polska. Tym razem odbywało się ono 1 czerwca w hotelu Holiday Inn w Józefowie pod Warszawą i zgromadziło około 160 osób.

08.06.2017 | przeczytano: 765 razy
Breck i Krzysztof Hołowczyc kontynuują współpracę

Specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości klocków hamulcowych dla samochodów osobowych i dostawczych marka Breck oraz polski kierowca rajdowy nową odsłoną kampanii reklamowej rozpoczęli drugi rok współpracy. Motywem przewodnim realizowanych w najbliższych miesiącach działań będzie motorsport, przez pryzmat którego zaprezentowana zostanie skuteczność i jakość wytwarzanych w Wielkopolsce części.

14.02.2017 | przeczytano: 336 razy
TVP pokaże Rajd Dakar

Od 2 stycznia Rajd Dakar powróci na anteny Telewizji Polskiej. Relacje z 39. edycji najsłynniejszego rajdu terenowego widzowie obejrzą w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl.  

21.12.2016 | przeczytano: 463 razy (komentarzy: 1)

Premierowe odcinki programu „Onet Rano.” Jarosława Kuźniara notują średnio ponad 800 tyś. odtworzeń na żywo na Onecie i platformie Facebook Live oraz ponad 200 tys. wyświetleń na żądanie. Średni czas odtworzenia na żywo dla 20 odcinków wyniósł 11 minut.

28.10.2016 | przeczytano: 444 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764