logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Hołowczyc: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Małysz z Hołowczycem w kampanii piwa Tyskie Zero

Mistrzowski duet ambasadorów w kampanii pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”. Na jednej linii startu Adam Małysz – wybitny skoczek narciarski i Krzysztof Hołowczyc – legenda wyścigów rajdowych.

11.03.2024 | przeczytano: 314 razy
Krzysztof Hołowczyc stawia na technologiczne produkty Mannol

Najbardziej utytułowany polski kierowca rajdowy został twarzą kampanii marki Mannol Polska. Popularny Hołek wspiera swoim autorytetem wysokiej klasy oleje silnikowe z innowacyjną technologią SCT ESTER.

24.11.2022 | przeczytano: 924 razy

Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki „Maj”. Jednocześnie sieć zachęca swoich klientów, będących użytkownikami Żappki, do udziału w loterii, w ramach której mogą oni wygrać bilety na kultową już trasę koncertową Męskie Granie. Żabka przygotowała także ofertę specjalną – „Zestaw na Bifor”, czyli nowe panini z gyrosem roślinnym oraz piwem Żywiec dostępne w wyjątkowej cenie 10 zł za zestaw.

24.06.2022 | przeczytano: 527 razy (komentarzy: 1)
Kampania „W kobiecym interesie”

Pod tym hasłem wystartowała 3. edycja kampanii społecznej „W kobiecym interesie”, której celem jest zachęcenie kobiet do regularnych wizyt u ginekologa i wsparcie w walce ze strachem. Inicjatorem kampanii jest firma Gedeon Richter, która od 120 lat troszczy się o zdrowie kobiet, a ambasadorem jej tegorocznej odsłony został Krzysztof Hołowczyc – mąż, tata trzech córek, dziadek wnuczki. Za opracowanie koncepcji działań oraz kompleksową realizację odpowiada agencja First Aid Communication.

14.06.2021 | przeczytano: 1093 razy
Kasztelan wjeżdża konno do Żabki

Żabka po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kreacją marketingową, tym razem zrealizowaną we współpracy z dostawcą piwa Kasztelan – Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do Żabki racz Waść wpaść, jest już emitowany w telewizji.

30.04.2021 | przeczytano: 858 razy
Extrasprawni mobilizują noworocznie do działania

Ruszyła akcja mająca  na celu łamanie stereotypów dotyczących  grupy osób niepełnosprawnych oraz pokazania , że niepełnosprawność wcale nie musi być słabością.

11.01.2021 | przeczytano: 1518 razy
Skoczkowie narciarscy w reklamie „Wskocz po słodkości Milka”

Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują wspólnie ze sponsorem skoków Mondelez Polska sezon narciarski w Żabce i proponują hasło: „Wskocz po słodkości Milka” do sklepów sieci.

29.12.2020 | przeczytano: 4219 razy

Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 szt. dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,99 zł/szt. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na TY od Zera” - Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka.

04.08.2020 | przeczytano: 531 razy
„Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem

Rusza kampania wideo z udziałem Krzysztofa Hołowczyca promująca bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym. Działania promujące Tyskie 0,0% odbywają się pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”.

20.05.2020 | przeczytano: 1762 razy (komentarzy: 15)
Hołek przechodzi na Ty nowym Tyskim 0,0%%

Tyskie wzbogaca swoje portfolio o nowe piwo – bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania wprowadzająca produkt kierowana będzie w szczególności do kierowców, a działania w jej ramach odbywać się będą pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”. Ambasadorem Tyskiego 0,0% został jeden z najlepszych polskich kierowców – Krzysztof Hołowczyc.

03.03.2020 | przeczytano: 2071 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764