logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Iwański: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Polish Graphic Design Awards 2019

Rusza trzecia edycja konkursu PGDAwards poświęconego komunikacji wizualnej w 2019 roku. Przegląd PGDAwards to największy w Polsce branżowy konkurs rokrocznie prezentujący realizacje ze wszystkich istniejących dziedzin grafiki użytkowej.

28.01.2020 | przeczytano: 637 razy
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019

Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.

19.04.2019 | przeczytano: 1615 razy
Imagine z nowym serwisem dla Getin Banku

IMAGINE zaprojektowało modułowy, przejrzysty układ nowego serwisu, którego zadaniem jest poprawa konwersji i jeszcze większa prostota w użytkowaniu. Dzięki nowemu podejściu do User Experience będzie ją można dynamicznie dostosować do bieżących potrzeb banku.

13.03.2018 | przeczytano: 506 razy
Niepodległość 1918-2018: Konkurs na plakat IPN

Biuro Edukacji Narodowej IPN organizuje konkurs na plakat prezentujący temat „Niepodległość 1918-2018”. Konkurs skierowany jest do studentów i młodych absolwentów wyższych szkół artystycznych (do 35 roku życia).

30.03.2017 | przeczytano: 1952 razy
Czterech pracowników Imagine.am w zarządzie spółki

Łódzka agencja IMAGINE zmienia osobowość prawną, przekształcając się w spółkę pod nazwą IMAGINE.AM Sp. z o.o. Równolegle w spółce dokonują się znaczące zmiany własnościowe – czterech wieloletnich pracowników agencji zostaje udziałowcami spółki, obejmując także członkostwo w zarządzie i nowe stanowiska, związane z przebudową struktur agencji.

16.03.2016 | przeczytano: 1889 razy
Laureaci 23. Biennale Plakatu PolskiegoZobacz fotorelację

Polski plakat artystyczny liczy sobie niemalże 115 lat. Od ponad wieku, posługując się wyrafinowaną formą graficzną, pełni funkcję użytkową i jednocześnie komentuje rzeczywistość. Surowe prawa rynku i  gwałtowny rozwój mass mediów w ostatnich latach stawiają mu jednak nowe wyzwania. Czy w dobie niezliczonych przekazów wizualnych jest jeszcze dla niego miejsce w przestrzeni publicznej, czy też skazany jest na zamknięcie w ścianach galerii?

22.12.2013 | przeczytano: 2823 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764