logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Mocek: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Krzysztof Mocek szefem pionu Creative Dentsu w regionie CEE

Krzysztof Mocek, szef pionu Creative w Polsce i CEO Isobar Polska, awansował w strukturach regionalnych dentsu. Obecnie, poza dotychczasową rolą, sprawuje także stanowisko szefa pionu Creative dentsu na region Europy Centralnej i Wschodniej.

23.10.2020 | przeczytano: 240 razy
Nowe osoby w zarządzie Isobar Polska

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska awansują w strukturach agencji Isobar Polska należącej do grupy Dentsu Aegis Network.

14.04.2020 | przeczytano: 623 razy

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.

19.04.2019 | przeczytano: 389 razy
Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, Astound Commerce, diconium oraz Optaros. Isobar uzyskał najwyższy wynik w kategorii aktualnej oferty, zdobywając wysokie noty m.in. w zakresie doradztwa, kompetencji graficznych oraz hostingu. W ocenie Forrester Research „usługi agencji wyróżnia połączenie biznesu oraz kreatywności”.  

05.12.2018 | przeczytano: 286 razy
Zmiany w strukturze Dentsu Aegis Network: Partnerstwo i kolejne akwizycje

Dentsu Aegis Network Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Mają one na celu uproszczenie działań oraz zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez synergie kluczowych obszarów.

01.06.2018 | przeczytano: 637 razy
Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.

09.03.2018 | przeczytano: 427 razy
Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. Natomiast Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska, pozostając na dotychczasowym stanowisku, będzie dodatkowo pełnić obowiązki chief client officera (CCO).

30.03.2017 | przeczytano: 356 razy
Wywiad: Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy

Jeżeli domy mediowe chcą przetrwać w świecie cyfrowej reklamy i komunikacji nastawionej na efekt to muszą się zmienić, uważa Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl

11.02.2017 | przeczytano: 623 razy
Światowy rynek reklamy w tym roku osiągnie wartość 540 mld dol

Globalne wydatki na reklamę w tym roku mają rosnąć w tempie ok. 4,5 proc. – szacuje dom mediowy Carat. Ponadtrzykrotnie większej dynamiki wzrostu można spodziewać się w reklamie internetowej. Wzrosty spodziewane są praktycznie we wszystkich badanych przez Carat regionach świata. Ujemną dynamikę odnotujemy jednak w regionie Europy Wschodniej, przez sytuację geopolityczną w Rosji.

15.05.2015 | przeczytano: 742 razy
Reklama online napędza cały rynek

Na giełdę wchodzi Wirtualna Polska. Pozyskane z debiutu środki zostaną w 70 proc. przeznaczone na inwestycje. Spółka zyskuje na rosnącym rynku reklamy online – prognozy domu mediowego Carat mówią o ok. 20-proc. wzroście, podczas gdy cały rynek reklamy zwiększy się jedynie o 3 proc.

07.05.2015 | przeczytano: 834 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764