logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Piątek: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Oshee oficjalnym partnerem Laliga Santander w Polsce

Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych – podpisała kontrakt partnerski z jedną z najbardziej rozpoznawalnych lig piłkarskich na świecie. To kolejne działania o zasięgu międzynarodowym po niedawnej prezentacji Igi Świątek jako globalnej ambasadorki OSHEE. Efektem współpracy będą m.in. nowe napoje izotoniczne marki sygnowane oficjalnym logo LaLiga oraz elementami graficznymi LaLiga Santander. Na butelkach znajdą się również wizerunki najlepszych piłkarzy z najbardziej prestiżowej ligi hiszpańskiej. Oficjalne ogłoszenie partnerstwa nastąpi 19 marca.

10.03.2023 | przeczytano: 820 razy
Oshee nawiązuje współpracę z Igą Świątek i jej zespołem

Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych – podpisała kontrakt sponsorski z Igą Świątek oraz jej sztabem. To współpraca o międzynarodowym zasięgu, w której tenisistka zostanie ambasadorką OSHEE a firma będzie również współpracować merytorycznie z jej zespołem. Efektem będą m.in. nowe produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem pierwszej rakiety światowego tenisa.

13.02.2023 | przeczytano: 695 razy

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to święto, które zawsze budzi wśród kibiców wiele emocji. „ORLEN. Witaj w świecie piłkarskich emocji” to najnowsza kampania promocyjna PKN ORLEN, Głównego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Jej motywem przewodnim są tzw. cieszynki, za pomocą których zawodnicy demonstrują kibicom radość po zdobytej bramce.

04.11.2022 | przeczytano: 533 razy (komentarzy: 10)
Krzysztof Piątek promuje Paly Homebox

Przedstawiamy nową, wystrzałową gwiazdę, która zasiliła szeregi Play. Krzysztof Piątek przeszedł do największej sieci komórkowej w Polsce i promuje najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX.

07.06.2019 | przeczytano: 804 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
#U20creators - niestandardowa komunikacja agencji Labcon dla Adidas

Agencja contentowa Labcon (Group One) wygrała kolejny przetarg rozpisany przez adidas. Agencja, która od stycznia zajmuje się kompleksową komunikacją marki na polskim rynku, odpowiada również za działania marketingowe adidas podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej U-20, których gospodarzem jest Polska. Jednym z nich jest konkurs #U20creators, który promują piłkarze m.in.: Krzysztof Piątek, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Fabiański, Karol Linetty i Jan Bednarek oraz twórcy internetowi.

30.05.2019 | przeczytano: 781 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Krzysztof Piątek zagra z Oshee, Sonko i Kingą Pienińską

Krzysztof Piątek, jedno z większych objawień światowej piłki nożnej, został kolejnym ambasadorem OSHEE i Kingi Pienińskiej, a także twarzą marki SONKO. Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie, na których firma jest już obecna i te, które zamierza podbić. Planowane działania z wykorzystaniem wizerunku piłkarza posłużą dalszemu budowaniu pozycji polskiej firmy, jako światowego lidera branży zdrowej żywności i napojów funkcjonalnych.

15.05.2019 | przeczytano: 812 razy
Czy kryzys w reklamie zniszczy media? Podsumowanie debaty

Spowolnienie gospodarcze coraz mocniej uderza w rynek reklamy. Potwierdzają to badania zrealizowane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania i AM Art-Media Agencja PR. Aż 44% pracowników branży reklamowej deklaruje znaczne pogorszenie sytuacji na rynku w ostatnich latach.

21.10.2012 | przeczytano: 836 razy
Klienci podążają w stronę rozwiązań mobilnych

Informatyzacja polskiego społeczeństwa notuje dynamiczny wzrost. Jeszcze w 2003 r. tylko 33,7% gospodarstw domowych w Polsce posiadało komputer, a jedynie 16,9% miało dostęp do internetu. W 2011 roku odsetek ten wynosił odpowiednio 65% i 61% – wynika z III edycji raportu Internet 2K12. Ten stan to przede wszystkim zasługa ludzi młodych. Komputer z dostępem do sieci ma ponad 76% Polaków powyżej 16. roku życia oraz ponad 80% rodzin z dziećmi. Internet stał się podstawą funkcjonowania w dzisiejszym świecie. Wpływ na społeczną potrzebę stałego dostępu do sieci ma również rozwój urządzeń mobilnych.

19.07.2012 | przeczytano: 1025 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764