logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Różycki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Krzysztof Różycki dołącza do zespołu Meetrics

Do zespołu Meetrics dołącza Krzysztof Różycki, obejmując stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Przez kilka ostatnich lat pracował w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator. Meetrics to firma, która zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu br., będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.

06.09.2017 | przeczytano: 515 razy

Od 10 października każdy internauta ma możliwość założenia darmowego konta, dającego dostęp do podstawowych opcji systemu monitoringu reklamy display, AdReport. Równocześnie do płatnych kont Premium oraz Premium+ wprowadzone zostały  nowe  funkcjonalności.

11.10.2012 | przeczytano: 1134 razy
V2media: Format V2classic oraz rozliczenia cost per view

Sieć reklamy wideo V2Media wzbogaciła swoją ofertę o nowy format reklamowy V2Classic – dużą, a zarazem prostą funkcjonalnie formę opartą na emisji wideo. Ponadto sieć wprowadziła nowy model rozliczania kampanii reklamowych – cost per view. W przypadku tego modelu reklamodawca rozlicza się za emisję całości spotu reklamowego.

03.10.2012 | przeczytano: 879 razy
Marka Adahead - social & play solutions w nowej odsłonie

Nowy AdAhead - social & play solutions zajmuje się budowaniem społeczności wokół marek. Brand kompleksowo planuje i realizuje kampanie w mediach społecznościowych – poczynając od strategii, przez tworzenie kreacji, aż po wsparcie promocji w kanałach online i offline. Duży nacisk kładziony jest na angażujące formy reklamy takie jak gry i aplikacje.

27.06.2012 | przeczytano: 1050 razy

Platforma adXchange służy do automatycznego zakupu oraz sprzedaży powierzchni reklamowej. System optymalizuje emisję reklam w taki sposób, aby zwiększyć efektywność kampanii reklamodawcy, maksymalizując przy tym dochód wydawcy.

25.04.2012 | przeczytano: 791 razy
Krzysztof Różycki na stanowisku Head of Product Development w Arbointeractive

Od 01. lutego funkcję Head of Product Development Grupy ARBOinteractive pełni Krzysztof Różycki.

21.02.2012 | przeczytano: 1244 razy
Ponad 10 milionów internautów w sieci Smartcontext

Zasięg sieci reklamy intekstowej SmartContext, działającej w ramach ARBOinteractive Polska, przekroczył 10 mln internautów.

16.08.2009 | przeczytano: 837 razy
Dymek kontentowy – nowa forma reklamy w systemie Smartcontext

System reklamy intekstowej SmartContext wprowadził na rynek nową formę reklamową – dymek kontentowy.

08.06.2009 | przeczytano: 1652 razy

Sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz należąca do ARBOinteractive SmartContext podpisały umowę o współpracy. Na mocy porozumienia serwisy współpracujące z siecią SmartContext zyskują możliwość emisji reklam kilku tysięcy klientów Adkontekstu. Połączony miesięczny zasięg obu sieci to 11.529.000 realnych użytkowników (real users), korzystających z witryn ponad 800 renomowanych partnerów.

31.05.2009 | przeczytano: 832 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764