logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Książęce: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Justyna Kwiecień obejmuje stanowisko Head of Social Media w Agencji Gong

Justyna Kwiecień z dniem 1 marca objęła stanowisko Head of Social Media. Będzie koordynować pracę ośmioosobowego zespołu i reprezentować Agencję w obszarze mediów społecznościowych.

06.03.2023 | przeczytano: 679 razy
Wyjątkowe gadżety piwne w Tyskie Store – nowym sklepie online marki Tyskie

Z Tyskich Browarów Książęcych pochodzi znane w kraju i na świecie piwo. W browarze, który jest kultowym punktem na mapie regionu i miejscem z ponad 400-letnią historią, tradycja łączy się z nowoczesnością i kulturą piwną. Kufle, otwieracze, wafle, zdjęcia, szyldy, magnesy, plakaty, pocztówki, postrzegane wcześniej jako eksponaty muzealne, teraz można mieć w swoim domu, dzięki sklepowi internetowemu z upominkami nawiązującymi do historii Tyskich Browarów Książęcych i marki Tyskie. Pod adresem www.tyskiestore.pl można kupić gadżety, które sprawdzą się w każdym stylowym „Przejściu na Ty”.

21.10.2021 | przeczytano: 998 razy
Piwo Książęce w nowych opakowaniach

Ten rok upływa marce Książęce pod znakiem ważnych zmian: nowa platforma komunikacyjna, kolejny wariant w ofercie, a ostatnio rozszerzenie asortymentu opakowań. W lipcu trzy najpopularniejsze specjalności – Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA – trafiły na rynek w półlitrowych puszkach.

13.08.2021 | przeczytano: 1065 razy
Książęce IPA zdobywa mury

Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.

30.07.2021 | przeczytano: 850 razy
Kompania Piwowarska współpracuje z Carrefour Polska

Kompania Piwowarska przyłączyła się do inicjatywy Carrefour Polska pod nazwą „Droga do zero waste”. W ramach współpracy we wszystkich 250 hiper- i supermarketach Carrefour na terenie całego kraju można, bez paragonu, oddać butelkę zwrotną producenta piwa. W zamian sprzedawca wyda konsumentowi e-bon stanowiący zwrot pełnej kaucji. Wielokrotnie użyta butelka zwrotna to jeden z najbardziej przyjaznych dla środowiska rodzajów opakowań.

23.04.2021 | przeczytano: 527 razy
Platige Image i Brosfx o pracy nad produkcją spotu Kompanii Piwowarskiej

Platige Image i Brosfx zapraszają na animowaną podróż po świecie wariantów w kolekcji piw marki Książęce. O pracy nad przygotowaniem spotu, łączącego wiele technik animacyjnych opowiadają jego reżyser - Marcin Filipek, Kuba Socha i Michał Socha ze studia Brosfx oraz producentka Kasia Kopczyńska i VFX supervisor Arek Arciszewski z Platige Image.

24.03.2021 | przeczytano: 794 razy
Marka Książęce startuje z nową kampanią

W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logotypu Książę – brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Książę w nowym spocie oraz w materiałach wspierających promuje wariant Książęce IPA. Marka sięgnęła również po nową formę, łączącą różne techniki animacji. Kampania jest częścią trwającego od roku procesu odświeżania wizerunku Książęcego.

12.03.2021 | przeczytano: 654 razy

PINTA jako pierwszy browar rzemieślniczy znalazła się wśród 10 najsilniejszych marek piwnych w Polsce, według 13. edycji rankingu Top Marka, przygotowanego przez agencję Press-Service Monitoring Mediów.

30.11.2020 | przeczytano: 416 razy
Kompania Piwowarska z Altavią uruchamiają „Strefę kapitalnej imprezy” w Carrefourze

Kompania Piwowarska uruchamia w warszawskim sklepie Carrefour projekt „Strefa kapitalnej imprezy”. Wydzielona strefa zawiera wizualne elementy oddające imprezowy klimat marki Captain Jack. Projekt został wdrożony w warszawskim sklepie Carrefour przy Rondzie ONZ i docelowo może być rozszerzany na kolejne sklepy Carrefour oraz innych sieci handlowych.

21.10.2020 | przeczytano: 3547 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

24.09.2020 | przeczytano: 1113 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764