logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuźnia PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel

Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 31 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.

26.11.2020 | przeczytano: 677 razy
Nowe osoby na pokładzie Open Mobi

Joanna Sakowska oraz Sebastian Strociak wzmacniają szeregi działu sprzedaży w Open Mobi. Agencja digitalowa w ramach swoich struktur powołuje też Rich Media Design Studio z Klaudią Uścińską na czele działu graficznego i Katarzyną Romaszewską zawiadującą dziełem web.

13.06.2019 | przeczytano: 2487 razy

Fresco odkręca lato swoją największą kampanią w historii. W tym sezonie proponuje nowe podejście do orzeźwienia - owocowe Fresco Frizzante w małych odkręcanych butelkach 250 ml. Równie kreatywne wyzwanie rzuca konsumentom -sześcioosobowa ekipa może wygrać tygodniową imprezę nad basenem we włoskiej Willi Fresco.

07.06.2018 | przeczytano: 528 razy
Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My Chiodopro”

Kreatywność, niezależność, wrażliwość, pewność siebie i dążenie do perfekcji to cechy, które są bliskie wielu dzisiejszym kobietom. Ucieleśnieniem wszystkich tych wartości jest Edyta Górniak. Jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.

13.04.2018 | przeczytano: 1325 razy
Cydr Lubelski nie filtruje: Nowa kampania promocyjna

Cydr Lubelski nie filtruje nie tylko cydru, ale też swojej kampanii promocyjnej. W telewizyjnym spocie sponsoringowym zachęca do odkrywania siebie i nieskrępowanej zabawy na imprezie #NIEFILTRUJEMY.

03.07.2017 | przeczytano: 5549 razy
Cydr Lubelski promuje się na scenie

Cydr Lubelski z impetem wszedł też na scenę muzyczną, wybierając koncerty młodych polskich artystów jako narzędzie promocji. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki.

07.01.2016 | przeczytano: 627 razy
Zacydrowani.pl: Najbardziej jabłkowa kampania społeczna

Polski cydr z polskich jabłek może stać się tym, czym jest wino dla Francuzów! Internet opanowały więc zielone, soczyste, polskie jabłka. Mają ważną misję i swój niepowtarzalny wygląd: grzywki, czapki, hipsterskie brody, okulary, długie rzęsy i przeszywające spojrzenia. Są cydrofantastyczne, bo walczą o coś naprawdę istotnego! Wszystkie powstały w ramach społeczno-gospodarczej kampanii Zacydrowani.pl

06.08.2015 | przeczytano: 1069 razy
Awans w Grupie BRM

Marta Modzelewska, która dotychczas pracowała jako Specjalista ds. PR awansowała na stanowisko PR Managera. W Grupie BRM pracuje od  kwietnia 2014 roku. 

19.06.2015 | przeczytano: 760 razy
Solidna Oferta w kampani Praktikera

Każdy wie, do czego służy kosiarka. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę, że w sezonie kosi nią nawet 5 powierzchni dużego boiska piłkarskiego! Właśnie rusza najnowsza odsłona Solidnej Oferty, która poprzez ciekawostki promuje setki produktów w super cenach.

25.04.2015 | przeczytano: 1315 razy
Praktikomania w zwiastunach

Szybka i mocna kosiarka, twarde i modne panele, szlifierka do zadań specjalnych oraz komfortowa kabina prysznicowa. Oto bohaterowie najnowszej odsłony Praktikomanii. Dobrze znana konsumentom kampania powraca w prawdziwie hollywoodzkim stylu, promując produkty w festiwalowo niskich cenach.

19.03.2015 | przeczytano: 819 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764