Bluerank przygotował koncepcję kampanii oraz odpowiada za jej przeprowadzenie. Celem jest obalenie mitu, który utrwala nieprawdziwe informacje na temat dawstwa szpiku kostnego.Ponad połowa Polaków sądzi, że metodą pobrania szpiku jest… punkcja kręgosłupa. Takie są wyniki badania IMAS International dla Fundacji DKMS „Znajomość fundacji działających w obszarze zdrowia, wizerunek Fundacji DKMS w Polsce i rejestracja potencjalnych dawców szpiku”.
14.09.2021 | przeczytano: 404 razyKuba Wojtczak z początkiem 2021 roku rozpoczął pracę w Bluerank. Objął stanowisko PR Specialist. Jest odpowiedzialny za prowadzenie komunikacji w social mediach i działania outreachowe, a także pracę w zakresie content marketingu dla Partnerów agencji. Jego zadaniem jest też rozwój kompetencji in-house w zakresie tworzenia contentu video.
30.04.2021 | przeczytano: 703 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |