logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuba Wojtczak: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2

Bluerank przygotował koncepcję kampanii oraz odpowiada za jej przeprowadzenie. Celem jest obalenie mitu, który utrwala nieprawdziwe informacje na temat dawstwa szpiku kostnego.Ponad połowa Polaków sądzi, że metodą pobrania szpiku jest… punkcja kręgosłupa. Takie są wyniki badania IMAS International dla Fundacji DKMS „Znajomość fundacji działających w obszarze zdrowia, wizerunek Fundacji DKMS w Polsce i rejestracja potencjalnych dawców szpiku”.

14.09.2021 | przeczytano: 404 razy
Kuba Wojtczak dołączył do Bluerank

Kuba Wojtczak z początkiem 2021 roku rozpoczął pracę w Bluerank. Objął stanowisko PR Specialist. Jest odpowiedzialny za prowadzenie komunikacji w social mediach i działania outreachowe, a także pracę w zakresie content marketingu dla Partnerów agencji. Jego zadaniem jest też rozwój kompetencji in-house w zakresie tworzenia contentu video.

30.04.2021 | przeczytano: 703 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764