logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kupiec: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13

Po ubiegłorocznych projektach realizowanych dla firm z branży farmaceutycznej, wyrobów medycznych oraz związanych z telemedycyną, agencja SEC Newgate CEE rozszerza swoją działalność o współpracę z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Wyrobów Medycznych POLMED.

21.02.2022 | przeczytano: 236 razy
Bartłomiej Kupiec w SEC Newgate CEE

Zespół SEC Newgate CEE poszerzył się o nowego Senior Advisora – do Agencji dołączył Bartłomiej Kupiec, specjalizujący się w obszarze komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym i Public Affairs.

02.02.2022 | przeczytano: 310 razy
Peppermint powered by Quad z silnym wzmocnieniem zespołu

Pięć osób dołączyło do działów kreacji, strategii i Client Service Peppermint powered by Quad. Agencja inwestuje w rozwój kompetencji. W planach ma dalszy rozwój zespołu.

19.01.2022 | przeczytano: 487 razy
Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca

Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.

30.11.2021 | przeczytano: 411 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Olga Jakubiak na czele działu Social w agencji K2 Create

Do agencji K2 Create dołączyła Olga Jakubiak, obejmując stanowisko Head of Social Media. Do jej obowiązków należy tworzenie zespołu, rozwijanie kompetencji social mediowych w agencji oraz zdobywanie nowych klientów.

06.07.2021 | przeczytano: 420 razy
Onkocafe z nową odsłoną kampanii ProstaTa Historia

Czy problemy z prostatą to dla mężczyzn krępujący temat? Zdaniem pacjentów z rakiem gruczołu krokowego tylko wtedy, kiedy samemu się go za taki uzna. Fundacja OnkoCafe w ramach nowej odsłony kampanii ProstaTa Historia przygotowała cykl wywiadów, w którym 10 pacjentów opowiedziało psychologowi na 10 intymnych pytań. Mężczyźni mówią, jak choroba nowotworowa wpłynęła na jakość ich życia i relacje z bliskimi, czy bali się przerzutów i co by zrobili, gdyby mieli do wykorzystania dodatkowe dwa lata. Relacje pacjentów mogą zmienić światopogląd – przyznają przedstawiciele OnkoCafe.

05.01.2021 | przeczytano: 505 razy
Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersi

Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach. W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych przekąsek BeRAW #THINKPINK, z których sprzedaży Purella przekaże 5 procent środków na działania na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi.

28.09.2020 | przeczytano: 485 razy
Schulz brand friendly wydziela komórkę social media

Agencja Schulz brand friendly wydziela komórkę social mediową, na czele której staje Katarzyna Czajkowska. W skład zespołu wchodzą graphic designerzy, copywriterzy oraz media plannerzy.

15.06.2020 | przeczytano: 841 razy
Wafle inspirują w kampanii marki Kupiec

Co łączy angielskiego dżentelmena, szczupłą blondynkę, marynarza, wampira, kowboja oraz wafle ryżowe? Wszyscy są bohaterami nowej kampanii reklamowej promującej wafle firmy Kupiec. Marka w prosty i humorystyczny sposób przypisała produktom różne postacie, dzięki czemu chce wykreować modę na wafle jako przekąskę na każdą porę dnia i różne okazje.

20.04.2016 | przeczytano: 1434 razy

Z początkiem marca agencja dotPR rozpoczyna kompleksowe działania public relations dla marki KUPIEC, jednego z największych producentów zdrowej żywności w Polsce.

07.03.2016 | przeczytano: 404 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764