logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurier Lubelski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem

Gdy Trybunał Konstytucyjny uznał, że niezgodne z Konstytucją RP są przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, we wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby wzmianek w mediach było już ponad 7 tys. Łącznie w ciągu pięciu dni liczba wszystkich publikacji wyniosła prawie 28 tys. z dotarciem [1] 161 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Statystycznie każdy obywatel Polski w wieku powyżej 15 lat mógł spotkać się z tymi informacjami minimum 5 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

15.10.2021 | Świat mediów | przeczytano: 676 razy
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021

Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita na poziomie 3,5 tys. cytowań i ze wzrostem o jedno oczko w porównaniu do lipca 2021 roku.

22.09.2021 | Świat mediów | przeczytano: 1090 razy

Od 1 maja 2021 roku obowiązki redaktora naczelnego Kuriera Lubelskiego pełnić będzie Wojciech Pokora. Dotychczas zajmujący okresowo to stanowisko Wojciech Harpula będzie kontynuował pracę jako dyrektor online w Oddziale w Krakowie.

23.04.2021 | Świat mediów | przeczytano: 381 razy
Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle

Po wyemitowanym w niedzielę 7 marca wywiadzie Oprah Winfrey z księciem Harrym i Meghan Markle na antenie CBS w Stanach Zjednoczonych o parze mówiono w wielu mediach na świecie. W Polsce w zaledwie pięć dni od emisji rozmowy we wszystkich typach mediów pojawiło się aż 5,8 tys. publikacji i wciąż ich przybywa. Wartość ekwiwalentu reklamowego przeanalizowanych do tej pory materiałów wynosi 19,1 mln złotych – podaje Instytut Monitorowania Mediów, IMM.

12.03.2021 | Świat mediów | przeczytano: 597 razy
Akcja „Media bez wyboru” jednoczy redakcje z całej Polski

W protest wobec projektu wprowadzenia podatku od reklam dla mediów zaangażowali się dziennikarze z całego kraju. Oprócz wielu serwisów internetowych, stacji telewizyjnych i radiowych swoje poparcie dla akcji „Media bez wyboru” wyrazili również wydawcy prasy. 30 dzienników opublikowało wczoraj na pierwszych stronach swoich gazet hasło przewodnie sprzeciwu lub list otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych. Samo działanie tytułów prasowych to dotarcie na poziomie 1,2 mln kontaktów z przekazem - podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.

11.02.2021 | Świat mediów | przeczytano: 608 razy
Magazyn

30 września br. do „Kuriera Lubelskiego” zostało dołączone pierwsze wydanie lubelskiego magazynu dla kobiet – "Strona Kobiet".

02.10.2020 | Świat mediów | przeczytano: 647 razy
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.

23.08.2019 | Świat mediów | przeczytano: 1657 razy
Ranking cytowań - luty 2018

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (142), za nią: Dziennik Gazeta Prawna (131)  oraz Super Express (104).  Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Kurier Lubelski  (9), na drugim – Polska The Times (8), a na trzecim – Głos Wielkopolski (6). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Newsweek Polskę (59), Do Rzeczy (45) i  Politykę (40).

26.03.2018 | Świat mediów | przeczytano: 596 razy
ranking cytowań w listopadzie

W listopadzie 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została ponownie Gazeta Wyborcza. Na drugim miejscu po raz kolejny znalazła się Rzeczpospolita, na trzecim Super Express.

22.12.2015 | Świat mediów | przeczytano: 894 razy
Liderzy rankingu cytowań we wrześniu

We wrześniu 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została ponownie Gazeta Wyborcza. Na drugim miejscu pojawiła się Rzeczpospolita, na trzecim Przegląd Sportowy. Najchętniej cytowanym dziennikiem regionalnym była podobnie jak w ubiegłym miesiącu: Polska Głos Wielkopolski, za nią Polska Gazeta Wrocławska oraz Dziennik Polski. Wśród tygodników ogólnopolskich najchętniej powoływano się na Newsweek Polska, następnie na W Sieci i Do Rzeczy oraz Politykę.

16.10.2015 | Świat mediów | przeczytano: 1695 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764