logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurier Poranny: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem

Gdy Trybunał Konstytucyjny uznał, że niezgodne z Konstytucją RP są przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, we wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby wzmianek w mediach było już ponad 7 tys. Łącznie w ciągu pięciu dni liczba wszystkich publikacji wyniosła prawie 28 tys. z dotarciem [1] 161 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Statystycznie każdy obywatel Polski w wieku powyżej 15 lat mógł spotkać się z tymi informacjami minimum 5 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

15.10.2021 | przeczytano: 645 razy
Adam Jakuć redaktorem naczelnym „Gazety Współczesnej” i „Kuriera Porannego”

Od 14 lipca br. redaktorem naczelnym „Gazety Współczesnej” i „Kuriera Porannego” zostaje Adam Jakuć. Jarosław Jabłoński rozstaje się z wydawnictwem za porozumieniem stron.

16.07.2021 | przeczytano: 839 razy
Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle

Po wyemitowanym w niedzielę 7 marca wywiadzie Oprah Winfrey z księciem Harrym i Meghan Markle na antenie CBS w Stanach Zjednoczonych o parze mówiono w wielu mediach na świecie. W Polsce w zaledwie pięć dni od emisji rozmowy we wszystkich typach mediów pojawiło się aż 5,8 tys. publikacji i wciąż ich przybywa. Wartość ekwiwalentu reklamowego przeanalizowanych do tej pory materiałów wynosi 19,1 mln złotych – podaje Instytut Monitorowania Mediów, IMM.

12.03.2021 | przeczytano: 585 razy
Akcja „Media bez wyboru” jednoczy redakcje z całej Polski

W protest wobec projektu wprowadzenia podatku od reklam dla mediów zaangażowali się dziennikarze z całego kraju. Oprócz wielu serwisów internetowych, stacji telewizyjnych i radiowych swoje poparcie dla akcji „Media bez wyboru” wyrazili również wydawcy prasy. 30 dzienników opublikowało wczoraj na pierwszych stronach swoich gazet hasło przewodnie sprzeciwu lub list otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych. Samo działanie tytułów prasowych to dotarcie na poziomie 1,2 mln kontaktów z przekazem - podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.

11.02.2021 | przeczytano: 586 razy
Ranking cytowań - czerwiec 2017

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (155), za nią: Rzeczpospolita (148) oraz Fakt (95). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (28), na drugim – Kurier Poranny (12), a na trzecim – Dziennik Zachodni (10). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano tygodnik Polityka (71), Newsweek Polska (69) i Wprost (57).

24.07.2017 | przeczytano: 785 razy
Ranking cytowań - grudzień 2016

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (171), za nią: Rzeczpospolita (108) oraz Przegląd Sportowy (80). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Głos Wielkopolski (19), na drugim – Dziennik Bałtycki (16), a na trzecim – Polska The Times i Kurier Poranny (po 4). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Politykę (78), Wprost (51) i wSieci (42).

30.01.2017 | przeczytano: 932 razy
ranking cytowań w listopadzie

W listopadzie 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została ponownie Gazeta Wyborcza. Na drugim miejscu po raz kolejny znalazła się Rzeczpospolita, na trzecim Super Express.

22.12.2015 | przeczytano: 887 razy
Ranking cytowań w październiku

W październiku 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została po raz kolejny Gazeta Wyborcza.

24.11.2015 | przeczytano: 795 razy
Liderzy rankingu cytowań we wrześniu

We wrześniu 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została ponownie Gazeta Wyborcza. Na drugim miejscu pojawiła się Rzeczpospolita, na trzecim Przegląd Sportowy. Najchętniej cytowanym dziennikiem regionalnym była podobnie jak w ubiegłym miesiącu: Polska Głos Wielkopolski, za nią Polska Gazeta Wrocławska oraz Dziennik Polski. Wśród tygodników ogólnopolskich najchętniej powoływano się na Newsweek Polska, następnie na W Sieci i Do Rzeczy oraz Politykę.

16.10.2015 | przeczytano: 1667 razy

10 grudnia br. Biuro Reklamy Mediów Regionalnych wprowadza do oferty dwa pakiety reklamowe.

26.12.2007 | przeczytano: 1110 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764