logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kwiat Kobiecości: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Heima PR otwiera dział Carecomm do komunikacji zaangażowanej społecznie

Heima PR uruchamia nowy dział – Heima CareComm – który zajmie się całościową obsługą komunikacyjną kampanii społecznych, programów edukacyjnych, konsultacji społecznych oraz fundacji i prowadzonych przez nie projektów. Pokierują nim właścicielka agencji Monika Majcher i Joanna Stawicka-Zarzecka, Communication Managerka.

23.10.2023 | przeczytano: 390 razy
Polska artystka stworzyła grafiki na opakowania musli znanej marki

Opakowanie produktu spożywczego jest ważne i może pełnić wiele funkcji, nie tylko tych użytkowych. Profilaktyka, edukacja, szczytny cel i uwrażliwienie na sztukę przyświecały polskiej marce OneDayMore, która w marcu do współpracy zaprosiła utalentowaną polską ilustratorkę specjalizującą się w technice kolażu cyfrowego – Aleksandrę Morawiak. Tak powstała specjalna, limitowana mieszanka zbóż i owoców, spakowana do tuby symbolizującej kobiecą siłę. Część dochodu ze sprzedaży zostanie przekazana do organizacji Kwiat Kobiecości.

22.03.2023 | przeczytano: 574 razy
Grupa Amica sponsorem kolejnej edycji kampanii promującej diagnostykę jajnika

Ty też jesteś poszukiwana! – pod tym hasłem wystartowała VII edycja kampanii „Diagnostyka jajnika” organizowanej przez stowarzyszenie Kwiat Kobiecości. Grupa Amica od kilku lat współpracuje z organizacją i kolejny raz sponsoruje kampanię społeczną, która zachęca kobiety do regularnych badań. Tegoroczna odsłona akcji skierowana jest do kobiet, które badania u ginekologa wykonywały ostatnio ponad dwa lata temu. Jej twarzą została znana aktorka, Anna Dereszowska.

08.10.2021 | przeczytano: 448 razy
Kampania „W kobiecym interesie”

Pod tym hasłem wystartowała 3. edycja kampanii społecznej „W kobiecym interesie”, której celem jest zachęcenie kobiet do regularnych wizyt u ginekologa i wsparcie w walce ze strachem. Inicjatorem kampanii jest firma Gedeon Richter, która od 120 lat troszczy się o zdrowie kobiet, a ambasadorem jej tegorocznej odsłony został Krzysztof Hołowczyc – mąż, tata trzech córek, dziadek wnuczki. Za opracowanie koncepcji działań oraz kompleksową realizację odpowiada agencja First Aid Communication.

14.06.2021 | przeczytano: 1103 razy
#Obserwuj - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika

Organizacja “Kwiat Kobiecości” już po raz piąty rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną “Diagnostyka Jajnika”. Jej start zaplanowano na 14 listopada 2019 r. Tegoroczna edycja, pod hasłem: „#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!”, ma na celu zachęcenie kobiet do uważnej obserwacji swojego ciała i zmian w nim zachodzących. Akcję aktywnie wspiera Amica  – producent dużego i małego sprzętu AGD.

15.11.2019 | przeczytano: 792 razy
#Zdrowiepań – Gala Finałowa kampanii

W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w kampanię.

21.06.2019 | przeczytano: 1235 razy

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna, bo Zdrowa”, której organizatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała po to, aby edukować i zwiększać świadomość Polek na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Kampania "Piękna, bo Zdrowa" jest jednym z podejmowanych przez Organizację działań mającym na celu walkę z rakiem szyjki macicy.

10.05.2019 | przeczytano: 501 razy

Ponad 3 miliony Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku lub wcale. 40 proc. kobiet nie widzi takiej potrzeby. Dlatego edukacja i zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych jest celem ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „W kobiecym interesie”, która odpowiada na te potrzeby i uwzględnia wyniki najnowszego badania segmentacyjnego dot. opieki ginekologicznej kobiet. Kampanię w maju br. zainauguruje pilotaż bezpłatnych konsultacji i badań ginekologicznych (cytologia i USG) pod hasłem „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”, w wybranych miastach województwa mazowieckiego. Na potrzeby kampanii, by wspierać Polki w dbaniu o swoje zdrowie, został specjalnie opracowany we współpracy z Polskim Towarzystwem Ginekologii Onkologicznej „Kalendarz badań ginekologicznych każdej Polki”.

26.04.2019 | przeczytano: 348 razy
Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”

Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem „Diagnostyka jajnika”. Jej ambasadorką została Magda Gessler.

19.10.2018 | przeczytano: 470 razy
Barbara i Jerzy Stuhrowie w III edycji kampanii o żywieniu medycznym

Choroba dotyka nie tylko pacjenta - wpływa również na jego najbliższych, którzy z dnia na dzień z małżonka, dziecka, rodzica muszą wejść w rolę opiekuna. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”, zainicjowanej przez Nutricię Medyczną wynika, że prawie 70% ankietowanych sprawujących opiekę nad bliskimi musiało ograniczyć życie towarzyskie, co trzecia osoba zmienić tryb pracy lub nauki, a co dziesiąta całkowicie zrezygnować z życia zawodowego[1]. Akcja „List do Opiekuna” ma na celu zwrócić uwagę na wyzwania stojące przed opiekunami, ich potrzeby i przede wszystkim podziękować im za wsparcie we wspólnej walce z chorobą.

23.05.2018 | przeczytano: 584 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764