logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

L’Oreal: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45
Kampania Yves Saint Laurent Beauty

L’Oreal Polska wystartował z silną kampanią launchową nowego produktu marki Yves Saint Laurent Beauty, która obejmuje kanąły takie jak m.in.: TV, digital i OOH. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Działania potrwają do listopada. W kampanii wykorzystywane są m.in. niestandardowe formaty reklamowe, np. oferowane przez [m]Spark In-image Stripe, jak również działania z obszaru Augmented Reality.

20.10.2023 | przeczytano: 935 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Piotr Kaznowski obejmuje stanowisko w marketingu Mars Wrigley

Od września 2023 r. Piotr Kaznowski obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu i dołączy do Zespołu Zarządzającego Mars Wrigley regionu obejmującego 11 krajów centralnej i wschodniej Azji.

23.08.2023 | przeczytano: 511 razy
Dorota Przybyłek i Marcin Rzeźnik awansują w strukturach Amplifi

W Amplifi (dentsu Polska) mają miejsce dwa kluczowe awanse. Dorota Przybyłek objęła stanowisko Head of Products, z kolei Marcin Rzeźnik awansował na Head of Multiscreen Investments. Dorota w nowej roli odpowiada za rozwój portfolio produktów własnych dentsu z palety Infinity+ oraz Inventory Media oraz za rozwój oferty green mediowej we współpracy z partnerami mediowymi. Do obowiązków Marcina należy prowadzenie negocjacji z zakresu Multiscreen (TV, VoD) dla klientów z portfolio całego dentsu oraz zarządzanie zespołem w składzie Bartłomiej Marczak i Maciej Kutera (obaj na stanowiskach – Multiscreen Investment Manager).

04.07.2023 | przeczytano: 783 razy
Groupm pierwsza w Polsce w raporcie Comvergence 2022

GroupM zajęła pierwsze miejsce na polskim rynku wśród grup mediowych w raporcie COMvergence “New Business Barometer 2022”. Podsumowuje on miniony rok pod względem pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajął EssenceMediacom, a trzecie – Wavemaker (obie agencje należą do GroupM).

06.04.2023 | przeczytano: 555 razy
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | przeczytano: 2035 razy
Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky High

Jeden z najpopularniejszych produktów Maybelline New York w tym roku, który wyprzedaje się dzięki chwytliwej, wiralowej kampanii TikTok, doczekał się nowej, kosmicznie czarnej odsłony. Idąc za ciosem L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem Bryskiej, którą przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.

07.09.2022 | przeczytano: 948 razy
Spektakularny mural Yves Saint Laurent dla L’Oreal w ścisłym centrum Warszawy

W grudniu 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural luksusowej marki Yves Saint Laurent L’Oreal, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy.

12.01.2022 | przeczytano: 900 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Powiększenie zespołu kreacji w Leo Burnett Warszawa

12 nowych osób dołączyło do zespołu kreacji Leo Burnett Warszawa.

12.01.2022 | przeczytano: 1256 razy
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki

10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR MARKETINGU 10-Lecia

23.11.2021 | przeczytano: 2062 razy

Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a nie TV. Tradycyjnej telewizji nie ogląda już ponad ¼ internautów. Jedną z najpopularniejszych rozrywek na smartfonach są gry mobilne. Według raportu AdColony przygotowanego dla Mobiem Polska wynika, że podczas grania na telefonie często też dodatkowo słuchają muzyki (63 proc.), oglądają telewizję (57 proc.), oglądają lub streamują filmy i seriale (38 proc.), oglądają filmiki online (28 proc.) i przeglądają media społecznościowe (25 proc.). Biorąc pod uwagę tak szeroki wachlarz domowego multitaskingu, warto zwrócić uwagę na możliwości wielokanałowego docierania do klienta. Łącząc komunikację poprzez różne media jesteśmy w stanie w wielu miejscach przybliżać konsumentom informacje o produkcie w różny, ale spójny sposób.

25.10.2021 | przeczytano: 351 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764