logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LECH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Reklama 3D na ekranach DOOH i kampania kontekstowa

Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED. Taka kreacja tworzy wrażenie, że butelka bezalkoholowego piwa wychyla się poza krawędzie telebimu, przyciągając uwagę konsumentów. Spektakularnej animacji towarzyszy kontekstowa kampania zasięgowa, która przyciąga uwagę dynamicznymi hasłami, kontekstowo dopasowanymi do lokalizacji.

28.06.2023 | przeczytano: 815 razy
Chapter1 przygotował kampanię dla marki Lech Pils

Poznańska agencja Chapter1 przygotowała dla marki Lech Pils Kompanii Piwowarskiej wyjątkową kampanię z udziałem znanego prezentera Tomasza Kammela. Prowadzona pod hasłem „Wielkopolski, wyjątkowy, tej!” akcja ma na celu przypomnienie Wielkopolanom o wyjątkowości ich kultury i podejścia do świata.

22.06.2023 | przeczytano: 939 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.

21.04.2023 | przeczytano: 421 razy
Lech Free 0,0%% Active Hydrate startuje z nową kampanią

Lech Free 0,0% Active Hydrate – pierwsze piwo bezalkoholowe w Polsce o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny z nowym spotem reklamowym od 11 kwietnia br. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.

14.04.2022 | przeczytano: 1207 razy
Lech jest warzony dzięki energii z wiatru

Ludzie wykorzystują wiatr do różnych celów: żeglowania, latania, a jak się okazuje, można go używać także do warzenia piwa. Co ma do wiatru Lech i dlaczego wiatraki znalazły się na jego nowej puszce?

18.01.2022 | przeczytano: 926 razy
Lech Free 0,0%% startuje z nową odsłoną kampanii „Lechendy mogą wszystko

Koń w torbie treningowej? Rower, który z łatwością mieści się  w worku sportowym? To wszystko jest możliwe tylko w świecie LECH Free 0,0%. W najnowszym, humorystycznym spocie marka udowadnia, że dzięki Lech Free 0,0% można łączyć 100% piwnego smaku i orzeźwienia z aktywnym trybem życia.

09.03.2021 | przeczytano: 825 razy
Lechendy mają zimę w garści - kampania Lech Premium

Lech Premium wielkim krokiem wkracza w zimę i startuje z nową kampanią „Lechendy mają zimę w garści!”. W ramach zaplanowanych działań, marka powraca z limitowaną edycją puszki zaprojektowaną przez Zuzę Sadlik. Jak co roku, specjalna odsłona Lecha ucieszy oczy konsumentów nie tylko spragnionych górskiego i mroźnego klimatu, ale również tych, którzy zimę chcą mieć dosłownie w garści.

11.01.2021 | przeczytano: 1562 razy
Natalia Przybysz w teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej

„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!

11.08.2020 | przeczytano: 1037 razy
Przestrzenie Lechstartera otwarte dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa

LECHSTARTER zmienia polskie miasta już od 4 lat! Tym razem to mieszkańcy Szczecina, Kielc i Rzeszowa, mogą cieszyć się oryginalnymi PRZESTRZENIAMI projektu Jakuba Szczęsnego wartymi 1 mln zł. Miasta, które zwyciężyły w tegorocznej edycji, dzięki niezwykłemu zaangażowaniu lokalnej społeczności, wzbogaciły się o miejsca, w których będzie można integrować się oraz organizować wydarzenia kulturalne.

17.10.2019 | przeczytano: 731 razy
Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium

17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy cykl koncertów pod szyldem LECH MUSIC Tour.

25.06.2019 | przeczytano: 2485 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764