logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LENA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Oranżada Hellena sponsorem „Love Island. Wyspa miłości”

Oranżada Hellena wchodząca w skład portfolio firmy Colian, została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz wyraźnego brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także unikalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla użytkowników aplikacji mobilnej Love Island. Premiera programu odbyła się 4 marca br. na antenie telewizyjnej Czwórki.

24.03.2024 | przeczytano: 338 razy
Altavia.kamikaze wzmacnia zespół w Warszawie

Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko Account Manager, a Karolina Skutnik - Account Executive.

15.03.2023 | przeczytano: 694 razy

Dziennikarki i dziennikarze serwisów BIQdata.pl i Wyborcza.pl biorą udział w europejskim projekcie „Dane bez granic” w ramach programu Stars4Media, dzięki któremu wymieniają się treściami i wizualizacjami z redakcjami z innych krajów Europy. Zespół „Wyborczej” podnosi swoje cyfrowe kompetencje, szkoląc się z nowoczesnych narzędzi dla dziennikarzy śledczych. Pierwsze publikacje, które powstały w ramach międzynarodowej współpracy, można już znaleźć na łamach BIQdata.pl i Wyborcza.pl.

27.02.2023 | przeczytano: 758 razy
Bartosz T. Wieliński reprezentantem Wyborczej w europejskim sojuszu gazet LENA

Od listopada 2022 r. nowym przedstawicielem “Gazety Wyborczej” w Leading European Newspaper Alliance (LENA) jest Bartosz T. Wieliński, zastępca redaktora naczelnego dziennika i szef działu Świat. Dołączył on do reprezentantów największych europejskich gazet działających w ramach sojuszu na rzecz rozwoju mediów, wspólnej pracy redakcyjnej oraz promocji wysokiej jakości dziennikarstwa.

01.12.2022 | przeczytano: 672 razy

W poniedziałek, 31 października 2022 r. redakcja „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl przedstawiła drugą „Deklarację klimatyczną”, w ramach której przedstawiła swoje plany angażowania się w ochronę klimatu i środowiska w ciągu najbliższych 12 miesięcy. W publikacji znalazł się też raport z działań zapowiadanych w pierwszej deklaracji z 2021 r. Pełną treść dokumentu można znaleźć w serwisie Wyborcza.pl.

03.11.2022 | przeczytano: 359 razy
Joanna Krawczyk z Gazety Wyborczej w zarządzie Europejskiego Funduszu Mediów i Informacji

Prezeska Fundacji Gazety Wyborczej oraz szefowa partnerstw dziennika Joanna Krawczyk została członkinią zarządu Europejskiego Funduszu Mediów i Informacji (European Media and Information Fund). Organizacja te wspiera projekty europejskich redakcji i innych podmiotów w obszarze walki z dezinformacją oraz edukacją medialną.

29.04.2022 | przeczytano: 700 razy

Szczyt klimatyczny COP26, nazywany „szczytem ostatniej szansy”, który rozpocznie się w sobotę, 30 października 2021 r. z pewnością przejdzie do historii. Od tego, czy światowi liderzy podejmą śmiałe zobowiązania zależy, czy uda nam się uniknąć katastrofy klimatycznej. Z tej okazji, w ostatnim dniu trwania akcji „Tydzień z klimatem” redakcja „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl przedstawia „Deklarację klimatyczną”, w której zapowiada jeszcze większe zaangażowanie w ochronę klimatu i środowiska. Pełna treść deklaracji zostanie opublikowana 27 października 2021 r. w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.

28.10.2021 | przeczytano: 419 razy

Co będzie, kiedy pandemia już się skończy - jak oszacujemy jej skutki i spowodowane straty? I jak wypracujemy plan działania? W ramach unijnego projektu Periscope pracują nad tym naukowcy z europejskich uniwersytetów i placówek badawczych oraz eksperci z think tanków. Współpracuje z nimi - jako jedyne medium z Europy - "Gazeta Wyborcza", która przez najbliższy rok będzie nagłaśniać pracę naukowców opisujących społeczno-ekonomiczne efekty pandemii COVID-19. Zapowiedź nowego cyklu można przeczytać dziś - w piątek, 12 marca 2021 r. w tradycyjnym wydaniu dziennika oraz na Wyborcza.pl. Przygotowaniem publikacji zajmie się przede wszystkim zespół działu Nauka i Zdrowie "Gazety Wyborczej", do którego dołączył Kasper Kalinowski.

12.03.2021 | przeczytano: 514 razy

Współczesne wyzwania Europy i wizje europejskiej przyszłości – m.in. te tematy będą poruszane w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Nasza Europa”, powstającego przy wsparciu Parlamentu Europejskiego. Cykl tworzą m.in. analizy, reportaże, rozmowy oraz przeglądy prasy zagranicznej dotyczące idei i procesów kształtujących Unię Europejską w obliczu globalnej pandemii COVID-19. Materiały spod znaku „Nasza Europa” ukazywać się będą w serwisie Wyborcza.pl oraz co miesiąc na stronach „Wolnej Soboty”, czyli sobotniego magazynu „Gazety Wyborczej”. Pierwsza odsłona projektu ukaże się na łamach papierowego wydania dziennika już jutro, 6 marca 2021 r.

05.03.2021 | przeczytano: 364 razy
Joanna Krawczyk z „Gazety Wyborczej” przewodniczącą sojuszu europejskich gazet LENA

Od 2 marca 2021 r. Joanna Krawczyk kieruje działaniami Leading European Newspaper Alliance - sojuszu największych europejskich gazet, którego „Gazeta Wyborcza” jest członkiem od 3 lat. Głównymi celami LENA, nad których realizacją będzie pracować nowa przewodnicząca, są: rozwój modeli biznesowych dla mediów w czasie kryzysu oraz łączenie pracy redakcyjnej nad ważnymi materiałami z całej Europy z promowaniem wysokiej jakości dziennikarstwa. Treści gazet zrzeszonych w LENA docierają do 100 mln czytelników w Europie i na świecie, w sześciu językach.

05.03.2021 | przeczytano: 396 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764