logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LGBT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 128
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność

Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty, a towarzyszyła mu premiera raportu z podejmowanych przez firmę działań w obszarze DEI (Diversity, Equity and Inclusion) oraz stworzenie przez pracowników_czki wyjątkowego muralu w warszawskiej siedzibie.

20.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 184 razy
Ikea na rzecz osób LGBTQ+ w kryzysie bezdomności

W świecie pełnym wyzwań i niepewności, dom jest miejscem, gdzie miłość powinna kwitnąć bezwarunkowo. Dom to nie tylko cztery ściany i dach, ale przede wszystkim poczucie przynależności, bezpieczeństwa i akceptacji. W tym roku z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii (IDAHOBIT), IKEA przypomina, że miłość zaczyna się w domu.

17.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 273 razy
Forbes Women obchodzi 5. urodziny

Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.

20.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 246 razy (komentarzy: 5)
Dentsu Proud: sieć pracownicza LGBTQ+

W dentsu Polska powstała sieć pracownicza, skupiona wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+ oraz osób sojuszniczych. Celem sieci jest współtworzenie bezpiecznego i przyjaznego miejsca pracy, wspieranie Klientów w aktywnościach na rzecz społeczności LGBTQ+ oraz wspólne działania na rzecz widoczności postulatów tej społeczności i inspirowanie innych do budowania bardziej równościowego społeczeństwa.

03.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 280 razy
Gazeta.pl ujawnia uczestników programu „Ryzykanci”

Adam Małysz, Michał Szpak i Łukasz Piszczek to jedni z uczestników nowego projektu Gazeta.pl – „Ryzykanci”. Redakcja portalu zdradza, że program, który startuje w piątek, 23 lutego, to część akcji społecznej dotyczącej zdrowia psychicznego mężczyzn. Przewodnikiem po niej została legenda polskiego radia i telewizji – Zygmunt Chajzer. 

23.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 476 razy
Mediaspurs wchodzi na rynek współpracując z Fomo

MediaSpurs, innowacyjna agencja konsultingowa specjalizująca się w marketingu i sprzedaży w mediach, z dumą ogłasza wejście na polski rynek. Jednocześnie nawiązane zostaje strategiczne partnerstwo z FOMO (Family of Out Media Organizations), europejskim liderem medialnym skupiającą się na dystrybucji rozrywki związanej z tematyką LGBTQI+. MediaSpurs będzie zarządzać marketingiem i rozwojem biznesu dla produktów OUTtv i OUTfilm w Polsce.

02.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 564 razy
Gazeta.pl z nowym wideopodcastem Slay Show

W środę, 31 stycznia br. na stronie głównej Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast pt. „Slay Show”. To rozmowy poświęcone równości i tolerancji, które poprowadzi Shady Lady – znana polska drag queen. Ze swoimi gośćmi porozmawia m.in. o tym, jak wygląda życie społeczności osób LGBTQ+ w Polsce.  

31.01.2024 | Świat mediów | przeczytano: 313 razy
„Czas na Show. Drag Me Out” w wieczornym prime-timie TVN

Wiosną TVN zaprasza nas na wyjątkowy program - pełen kolorów, lśniącego brokatu, eleganckich cekinów, wysmakowanego blichtru i, przede wszystkim, wspaniałej zabawy. W nowym przełomowym show zobaczymy sześciu śmiałych przedstawicieli show-biznesu, którzy będą musieli wykazać się otwartością, odrobiną szaleństwa i… odkryć w sobie wewnętrzną Królową! A wszystko to pod okiem mentorek – największych gwiazd polskiej sceny Drag oraz wymagającego jury. „Czas na Show. Drag Me Out” pojawi się w wieczornym prime-timie. 

22.01.2024 | Świat mediów | przeczytano: 272 razy
Piotr Jończyk zwycięzcą drugiej edycji reporterskiego konkursu „Polska Stories”

„Polska Stories” to projekt magazynu Weekend.Gazeta.pl będący kuźnią przyszłych reportażystek i reportażystów. Przez ostatnie miesiące redakcja serwisu poszukiwała, a następnie kształciła finalistów konkursu. Wyróżnieni wzięli udział w warsztatach prowadzonych m.in. przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikowali swoje reportaże na łamach portalu Gazeta.pl. Zwycięzcą drugiej edycji projektu został Piotr Jończyk, autor tekstu na temat szkoły przyjaznej społeczności LGBT+ w podkarpackiej Boguchwale. 

14.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 586 razy
Światowy Dzień AIDS: czerwone kokardki na fasadach budynków

Rok 2022 z 2384 nowo wykrytymi zakażeniami HIV był rekordowy w historii Polski. Był, ale już nie jest, bo bieżący rok zamknie się wyższą liczbą. Tylko do połowy listopada zgłoszono 2590 zakażeń. Ile ostateczne będzie ich na koniec roku? Tego dowiemy się za kilka miesięcy. A ile osób żyjących z HIV jeszcze nie wie o swoim zakażeniu? Tego możemy nie dowiedzieć się nigdy. A przecież każdy, kto wie, że żyje z HIV i przyjmuje bezpłatne w Polsce leczenie, może zachować zdrowie i żyć normalnie do późnej starości. Dlatego warto się testować, o czym przypominać będzie 29 listopada czerwona kokardka z napisem „Razem przeciw HIV” wyświetlana na fasadach budynków w Warszawie. To happening organizowany przez Polską Fundację Pomocy Humanitarnej ‘Res Humanae’ oraz Gilead Sciences.

26.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 651 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 128)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764