logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LOT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 262
Oglądalność Ekstraklasy w sezonie 2018/2019 na poziomie 50 milionów

Średnio prawie 1,1 mln widzów śledziło na żywo w telewizji każdą kolejkę LOTTO Ekstraklasy w sezonie 2018/2019. Sumarycznie po wszystkich kolejkach oznacza to oglądalność na poziomie ponad 40 mln, czyli o 20% więcej niż przed rokiem. Rekordowy wynik to m.in. efekt podpisanej między nc+ a TVP umowy, która od 27. kolejki umożliwiła pokazywanie meczów Ekstraklasy w telewizji publicznej. Co ciekawe, najwyższa liga piłki nożnej w Polsce znacznie wyprzedza pod względem oglądalności czołowe ligi zagraniczne. Dla porównania rozgrywki Ekstraklasy w kraju śledzi blisko pięć razy więcej widzów niż Premier League, sześć razy więcej niż Bundesligę i osiem razy więcej niż hiszpańską LaLiga. Coraz większą popularnością cieszą się też transmisje meczów LOTTO Ekstraklasy w serwisach online, które zanotowały ponad 10 mln wyświetleń.

06.06.2019 | przeczytano: 262 razy
E-Ploter i Sun Chemical na targach Fespa 2019

Podczas tegorocznych targów Fespa 2019 w Monachium firma Sun Chemical zaprezentowała szeroką ofertę produktów dedykowanych różnorodnym zastosowaniom rynkowym. Znalazły się wśród nich m.in. nowe farby sublimacyjne i pigmentowe do zadrukowywania tekstyliów oraz nowa farba UML (wolna od GBL) skierowana na rynek solwentowego druku wielkoformatowego.

30.05.2019 | przeczytano: 205 razy
Nowy team w 180heartbeats + Jung v Matt

Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

16.05.2019 | przeczytano: 142 razy

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna, bo Zdrowa”, której organizatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała po to, aby edukować i zwiększać świadomość Polek na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Kampania "Piękna, bo Zdrowa" jest jednym z podejmowanych przez Organizację działań mającym na celu walkę z rakiem szyjki macicy.

10.05.2019 | przeczytano: 175 razy
Kim musi się stać PR-owiec przyszłości? Podsumowanie KPPR

Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tegorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy przysłuchiwali się 20 prelekcjom, a także brali udział w dwóch warsztatach praktycznych oraz sesji naukowej.

29.04.2019 | przeczytano: 499 razy

Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.

24.04.2019 | przeczytano: 299 razy
Paweł Wojtak wraca do Isobar Polska

Paweł Wojtak objął stanowisko Design Studio Directora. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem graficznym agencji.

24.04.2019 | przeczytano: 331 razy
Zmiany w studiu postprodukcyjnym Delapost

Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska objęła stanowisko dyrektora zarządzającego  studia postprodukcyjnego DELAPOST. Zastąpiła na tym stanowisku Filipa Bartolda. Nowym dyrektorem kreatywnym został Maciej Szymczuk.

17.04.2019 | przeczytano: 289 razy
Kajetan Kajetanowicz wystartował w kolejnym sezonie z agencją MWM PR

Trzykrotny Rajdowy Mistrz Europy (ERC) i tegoroczny zawodnik Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) Kajetan Kajetanowicz kolejny, już trzeci sezon będzie kontynuował współpracę z Agencją MWM PR: media, wizerunek, marketing.

11.04.2019 | przeczytano: 468 razy

Dom mediowy Zenith, należący do holdingu mediowego Publicis, wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu reklamowego Grupy LOTOS.

04.04.2019 | przeczytano: 185 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 262)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764