logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LOTOS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 91
Grupy Orlen publikuje nowy raport sponsoringowy

Blisko 100 indywidualnych sportowców, ponad 70 klubów, 11 związków, 2 komitety, najważniejsze polskie instytucje kultury i 300 tys. dzieci objętych programami sportowymi – Grupa ORLEN w ostatnim roku umocniła pozycję zdecydowanie największego sponsora w Polsce. Koncern buduje polski sport, wspiera kulturę, a jako odpowiedzialna społecznie firma popularyzuje aktywność wśród dzieci i osób z niepełnosprawnościami. Z drugiej strony, na przestrzeni ostatnich kilku lat sponsoring stał się dla PKN ORLEN narzędziem wspierającym globalny biznes prowadzony w ponad 90 krajach świata. Szerokie portfolio projektów w tym obszarze oraz ich wpływ na realizację strategicznych celów już po raz trzeci zostały zaprezentowane w rocznym raporcie sponsoringowym.

22.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 504 razy
Nowy serwis internetowy Lotos Oil

Przejrzysta forma prezentacji szerokiej gamy produktów, pełna responsywność oraz ułatwiony kontakt z klientami to główne zalety nowego serwisu internetowego spółki LOTOS Oil. Premiera witryny miała miejsce 26 stycznia 2022 roku, a za jej wdrożenie odpowiedzialna jest trójmiejska agencja interaktywna JAMEL.

07.02.2022 | Świat mediów | przeczytano: 466 razy
Lotos wspiera kampanię społeczną „Szkoła Od-Nowa”

Kilka tysięcy opakowań płynów do dezynfekcji rąk oraz środków czystości trafi do pomorskich placówek oświaty w ramach wsparcia kampanii społecznej „SZKOŁA OD-NOWA”, której celem jest pomoc dzieciom i młodzieży w powrocie do szkoły po ponad rocznej, przymusowej nauce zdalnej. LOTOS Oil od wielu lat angażuje się w przedsięwzięcia ważne dla społeczności lokalnych, a udział w realizacji programu „SZKOŁA OD-NOWA” jest wyrazem naturalnej troski o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Pomysłodawcą kampanii jest psycholog Joanna Węglarz, a organizatorem NPDN Studio Psychologiczne Joanna Węglarz.

08.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 534 razy
Kampania Autostrada do elektromobilności: 50 tys. km przejechane za darmo

Darmowe parkowanie w płatnych strefach i możliwość jazdy po buspasie to nie wszystkie przywileje kierowców pojazdów elektrycznych w Polsce. Od 18 czerwca br. trwa kampania elektromobilni.pl i Autopay. W jej ramach użytkownicy pojazdów zasilanych wyłącznie prądem, należący do EV Klub Polska, mogą za darmo korzystać z płatnych odcinków autostrad AmberOne A1 i A4 Katowice-Kraków.

05.08.2021 | Z rynku | przeczytano: 574 razy
Eskadra z piłkarską promocją dla Lotos Paliwa sp. z o.o.

Krakowska agencja Eskadra, współpracująca na co dzień m.in. z Grupą LOTOS S.A. i LOTOS Paliwa sp. z o.o., przygotowała dla polskiej firmy paliwowej piłkarską promocję związaną z aktywnością oraz piłką nożną. Eskadra zajęła się opracowaniem projektów oraz produkcją piłek, a także przygotowaniem materiałów do komunikacji obejmującej POS, digital, outdoor oraz prasę. Dodatkowo Eskadra zaprojektowała dla Grupy LOTOS  KV reklamy ATL do komunikacji marki LOTOS w kontekście sponsorowania przez Grupę LOTOS Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

29.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 744 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
19 Południk powiększa Dział Kreacji

Do zespołu agencji z początkiem czerwca br. dołączyła Karolina Niegłos, obejmując stanowisko Creative Copywriter. Dotychczas zawodowo związana była z firmą Landingi.

17.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 628 razy
Wirtualna piłka ze słów wsparcia dla polskiej reprezentacji

Koszulki z podpisami piłkarzy i karty paliwowe do wykorzystania na stacjach LOTOSU – to nagrody, które co tydzień mogą wygrać kibice w konkursie gdańskiego koncernu. Wystarczy wejść na stronę: dajemyslowo.lotos.pl i przesłać słowa wsparcia zawodnikom polskiej reprezentacji. To kolejna odsłona kampanii marketingowej Grupy LOTOS, związanej z piłką nożną i zbliżającym się Euro, która wystartowała 18 maja.

21.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 833 razy
Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej – kampania 360° Grupy Lotos

W czerwcu rozpoczną się długo wyczekiwane i przełożone z powodu pandemii koronawirusa Mistrzostwa Europy, w których weźmie udział Reprezentacja Polski w piłce nożnej. Grupa LOTOS, główny sponsor Biało-Czerwonych, najnowszym spotem otwiera ogólnopolską, kilkuetapową kampanię reklamową.

10.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 815 razy
Spot Lotosu z udziałem piłkarzy Reprezentacji Polski

W najnowszej kampanii Grupa LOTOS ponownie okazuje wsparcie piłkarzom – jako Główny  Sponsor Reprezentacji Polski oraz kierowcom – jako dostawca najwyższej jakości produktów. Nowy spot gdańskiego koncernu można zobaczyć od 7 października w telewizji oraz internecie.

07.10.2020 | Z rynku | przeczytano: 1090 razy
Pierwsza w Polsce Kampania Złotej Wstążki zakończona

Na całym świecie złota wstążka stanowi symbol świadomości nowotworów dzieci i nastolatków. W Polsce, Kampania Złotej Wstążki, w ciągu ostatniego miesiąca dotarła do ponad 5 milionów[1] Polaków – dzięki publikacjom w mediach, wypowiedziom ekspertów, rodziców dzieci chorujących, jak i samych młodych pacjentów. Powstały strona www.zlotawstazka.pl oraz spot TV, radiowy i filmy pokazujące Prawdziwych Bohaterów i ich historie.

05.10.2020 | Z rynku | przeczytano: 1079 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 91)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764