logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LOTTO Ekstraklasa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

Debiut LOTTO Ekstraklasy na antenie Telewizji Polskiej przyniósł rekord oglądalności spotkań najwyższej klasy rozgrywkowej w trwającym sezonie. W połączeniu z transmisjami na antenach platformy nc+ oraz na platformach internetowych, liczba kibiców, którzy śledzili transmisje meczów 27. kolejki w ostatni weekend przekroczyła 2 mln widzów.

03.04.2019 | przeczytano: 378 razy

Ekstraklasa SA podpisała umowy ze stacjami Canal+ i TVP w zakresie krajowych transmisji telewizyjnych rozgrywek w sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021. Dzięki nowej, innowacyjnej konstrukcji pakietów mediowych wszystkie 296 meczów w roku będzie transmitowanych na platformie nc+, a jednocześnie TVP pokaże w telewizji otwartej aż 37 meczów – po jednym spotkaniu rozgrywanym w sobotę lub niedzielę w każdej kolejce. Będzie to 12 meczów pierwszego, 12 drugiego i 13 meczów trzeciego wyboru. Gwarantowana wartość kontraktów z nadawcami, obejmująca licencje i koszty produkcji sygnału telewizyjnego, ma osiągnąć rekordowy poziom blisko 250 mln zł na sezon. Tym samym Ekstraklasa z 11. miejsca wskoczy na 8. pozycję w Europie pod względem wartości praw mediowych. Ligowa spółka zamierza jeszcze sprzedać pozostałe pakiety mediowe na te sezony.

13.12.2018 | przeczytano: 338 razy
Lotto Ekstraklasa: ponad 2 miliony wzmianek i prawie 1,3 miliarda wyświetleń

Ekstraklasa SA poinformowała właśnie, że w najbliższy weekend platforma nc+ przeprowadzi pierwsze transmisje LOTTO Ekstraklasy w technologii 4K HDR. Będzie to możliwe dzięki współpracy ze spółką Ekstraklasa Live Park, która zakupiła pierwszy w Polsce wóz transmisyjny pracujący w standardzie 4K HDR. Tym samym Polska jest po Premier League, Bundeslidze i LaLiga Santander kolejną, której transmisje będą dostępne w najwyższej jakości.

23.11.2018 | przeczytano: 783 razy

Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym miejscu. Dzięki player+ BOX użytkownicy będą mogli oglądać bezpłatny kontent oraz płatne treści z oferty player+ na wszystkich telewizorach, również tych nieposiadających funkcji Smart TV – wystarczy podłączyć urządzenie do internetu.

15.06.2018 | przeczytano: 735 razy

Grupa Onet-RAS Polska i platforma TV nc+ uruchomiły wspólny serwis sportowy. Są w nim prezentowane materiały wideo dotyczące dyscyplin pokazywanych na antenach nc+. Tym samym Grupa Onet-RAS Polska, jako jedyna na rynku, oferuje dostęp do materiałów sportowych wszystkich kanałów telewizyjnych w kraju.

25.08.2017 | przeczytano: 844 razy
Pierwsza kampania Nc+ i Lotto Ekstraklasy

„Czym jest dla Ciebie LOTTO Ekstraklasa?” – pod tym hasłem 21 sierpnia ruszyła pierwsza w historii telewizyjna i internetowa kampania platformy nc+ i LOTTO Ekstraklasy. Spot promocyjny pokazuje czym są rozgrywki najwyższej zawodowej ligi piłkarskiej w Polsce dla jej głównych bohaterów – piłkarzy, kibiców, trenerów i sędziów.

22.08.2017 | przeczytano: 627 razy
Mistrzowski dystans Legii Warszawa

W maju rozgrywki LOTTO Ekstraklasy weszły w decydującą fazę sezonu. Walka była naprawdę wyrównana i przed ostatnią kolejką spotkań mistrz Polski ciągle nie był znany. Ostatecznie ligę wygrała Legia Warszawa, która w maju znalazła się również na pierwszej pozycji w badaniu najbardziej medialnych klubów LOTTO Ekstraklasy „Polska Piłka”, przygotowanym przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. 

29.06.2017 | przeczytano: 674 razy
Lider Lotto Ekstraklasy w medialnym ogonie

W kwietniu zakończyła się zasadnicza część sezonu LOTTO Ekstraklasy. Na pierwszej pozycji uplasowała się wprawdzie Jagiellonia Białystok, ale nie przełożyło się to na zainteresowanie medialne klubem prowadzonym przez Michała Probierza. W kwietniowym badaniu „Polska Piłka”, przygotowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, klub z Białegostoku nie zmieścił się nawet w czołowej ósemce.

24.05.2017 | przeczytano: 584 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764