logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LPP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 73
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | przeczytano: 148 razy

Globalna wartość rynku e-commerce zwiększy się do poziomu 6,3 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi wzrost o 21% w stosunku do 2021 roku. Podczas, gdy polski rynek urośnie o 34,7% do wartości 124 miliardów zł. Jednak przyszły rok przyniesie wiele wyzwań dla e-commerce, na który największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania klientów, szybkość adopcji nowych technologii oraz rozwój handlu międzynarodowego. Jak sobie z nimi poradzić, aby odnieść sukces?

30.11.2022 | przeczytano: 183 razy

Technologiczno-marketingowa Grupa K2 przekroczyła poziom 80 mln zł przychodów za okres trzech kwartałów, co było efektem wysokiej dynamiki rozwoju segmentu software. Z kolei rezultatem zamknięcia transakcji sprzedaży spółki Oktawave była rekordowa dywidenda oraz zyski na poziomie brutto i netto, a zamknięta runda finansowania zewnętrznego spółki PerfectBot przyspieszy rozwój tego obszaru biznesowego bez zwiększenia zaangażowania kapitałowego Grupy K2.  

25.11.2022 | przeczytano: 163 razy
Katarzyna Rajchel obejmuje stanowisko Group Account Directora w Agencji Gong

Awans związany jest z dynamicznym rozwojem obszarów współpracy dla jednego z kluczowych klientów agencji, jakim jest Netflix. Nowa Group Account Director będzie odpowiedzialna za kierowanie pracami zespołu klienckiego dedykowanego temu klientowi oraz kompleksową koordynację działań Agencji dla Netflix na rynku polskim i zagranicznym.

25.10.2022 | przeczytano: 273 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022

Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).

07.10.2022 | przeczytano: 403 razy

Z początkiem września br. do grona klientów Havas PR Warsaw dołącza Klarna – wiodący globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa, z której korzysta ponad 150 milionów użytkowników na świecie.

29.09.2022 | przeczytano: 175 razy
Salestube rozpoczął współpracę z LPP na kilkunastu rynkach

SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja MarTech & e-commerce dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.

27.06.2022 | przeczytano: 272 razy

Group One, jako pierwsza polska firma z branży marketingowej dołączyła do prestiżowej Science Based Targets initiative (SBTi). Inicjatywa zrzesza aż 3134 firmy z całego świata i tylko 12 podmiotów z Polski, w tym takich liderów jak Allegro, InPost, Żabka czy LPP. Po podpisaniu z Fundacją WWF Polska deklaracji redukcji śladu węglowego dla neutralności klimatycznej i przygotowywanym raporcie z emisji gazów cieplarnianych firmy to najbardziej ambitny krok milowy. Group One wyznacza standardy w branży dokonując realnych i naukowo udowodnionych działań.

13.06.2022 | przeczytano: 565 razy
Future Mind przeszedł rebranding — teraz planuje ekspansję zagraniczną

Firma technologiczno-doradcza Future Mind, która stworzyła aplikacje mobilne m.in. dla Żabki, Hebe, LPP, Putki czy Super-Pharm, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej. Jej rebranding obejmuje każde medium i platformę, na której marki kiedykolwiek wchodziły z nią w interakcję. Zmiany są częścią nowej strategii firmy, która zakłada ekspansję zagraniczną.

06.06.2022 | przeczytano: 453 razy
Zakończyła się 16. edycja Łódź Design Festival

11 dni, ponad 40 wydarzeń – wystaw, ekscytujących paneli dyskusyjnych i debat oraz goście spragnieni nowych doświadczeń i zachwytów… Zakończyło się wyjątkowe święto designu i kreatywności – Łódź Design Festival.

30.05.2022 | przeczytano: 508 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 73)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764