logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LPP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 96
Martyna Wojciechowska i DDOB dla zdrowia psychicznego młodzieży

Z okazji Światowego Dnia Zdrowia, 7 kwietnia, Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej, projekt „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” oraz agencja DDOB, specjalizująca się w influencer marketingu, zainicjowali akcję „Popatrz, Posłuchaj, Połącz”. Jej celem jest zwiększanie świadomości społecznej wokół tematu zdrowia psychicznego wśród młodych ludzi oraz promowanie idei Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego – rozwiązania rekomendowanego przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).

07.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 322 razy
Konkursu Grand ESG: nominacje

Konkurs, konferencja i gala Grand ESG zostały powołane dla nagradzania najlepszych praktyk z zakresu ESG, mądre i odpowiedzialne ich komunikowanie oraz docenianie liderów, którzy aktywnie wspierają zrównoważony rozwój społeczeństw, środowiska, biznesu i otoczenia.

24.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 392 razy
Performance Group wzmacnia obecność marki Cropp na Discordzie

Performance Group współpracuje z firmą LPP od października. Agencja wspiera markę Cropp wzmacniając jej obecność na platformie Discord.

16.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 454 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Złote Spinacze 2024 rozdane!

Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.

10.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 985 razy
Od targowisk do Metaverse: Rewolucja w komunikacji wideo i handlu

Handel przeszedł ogromną transformację – od targowisk, przez e-commerce, social commerce, aż po live commerce i Metaverse. Każda z tych zmian wynikała z potrzeby dostosowania się do nowych realiów i wykorzystywania dostępnych technologii. Cyfryzacja zmienia sposób, w jaki firmy sprzedają swoje produkty, ale bezpośredni kontakt z klientem nadal jest kluczowy. W artykule tym dokonana została analiza, jak ewoluował handel oraz jakie nowe technologie kształtują jego przyszłość, w tym rosnące znaczenie live commerce, wideo marketingu oraz rozwój Metaverse jako przyszłości handlu.

25.10.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 750 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!

Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).

11.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 713 razy
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje

Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.

11.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 715 razy
Performance Media zmienia się w Performance Group

Agencja Performance Media, po ponad 20 latach doświadczeń w rozwoju działań efektywnościowych dla marketerów, wchodzi w nowy etap swojego rozwoju - z nową nazwą, nową identyfikacją wizualną i rozszerzonym portfolio produktów i usług. Od tej pory działać będzie pod nazwą Performance Group i w nowych strukturach, w których kluczowe kompetencje zostały skoncentrowane w 3 dywizjach: mediowej, kreatywnej i analityczno-danowej. Zatrudniająca blisko 200 osób Performance Group jest jedną z największych niesieciowych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google, Meta i TikTok w tym regionie.

06.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 927 razy
Back to School: Kampania Sinsay w Polsce i Rumunii

Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP). Kampania „Back to School” wystartowała w sierpniu 2024 roku w Polsce i Rumunii. Działania, które w Polsce obejmują telewizję, serwisy VOD oraz nośniki reklamy zewnętrznej, a w Rumunii kampanię telewizyjną, potrwają do końca września 2024 roku.

02.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 469 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024

Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney Tunes, zachęcającymi do wspierania TeamPL w igrzyskach.

20.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 516 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 96)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764