logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 138

24 kwietnia w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa konkursu Young Creatives Cannes 2025 – wydarzenia, które od lat inspiruje młodych twórców do kreatywnego myślenia. Inicjatywa nie tylko umożliwia zaprezentowanie umiejętności przed branżowym jury, lecz także otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions.

05.05.2025 | Konkursy | przeczytano: 234 razy
Agencja mediowa RL Media z budżetem mediowym 360 BOŚ

Agencja mediowa RL Media wygrała przetarg na obsługę mediową 360 Banku Ochrony Środowiska. We współpracy ze spółkami Salestube oraz Labcon, również należącymi do Group One, będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline, wdrożenie narzędzi analitycznych oraz działania influencer marketingowe. 

11.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 190 razy
Labcon realizuje kampanię dla NYX Professional Makeup

NYX Professional Makeup, marka należąca do portfolio L'Oréal, wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały i perfekcyjny makijaż. W jej skład wchodzą baza pod makijaż oraz utrwalający spray, idealnie uzupełniając bestsellerowy żel do brwi "The Brow Glue" z franczyzy "The Glue". Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).

02.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 435 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ekspresowy remont w kampanii sklepów Komfort

Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Nowoczesna, angażująca komunikacja podkreśla szybkość realizacji i najwyższą jakość, a treści marketingowe wzbogacone AI wyróżniają bogate portfolio produktów oraz rozwiązań.

21.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 291 razy
Foxy zachęca do czytania etykiet

Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że ich codzienne decyzje zakupowe mają realny wpływ na stan planety. W swojej nowej kampanii Foxy pokazuje, że nie ma przed konsumentami tajemnic odnośnie do produkcji swojego asortymentu i zachęca ich do czytania etykiet oraz wybierania transparentnych produktów, zgodnych z wyznawanymi wartościami.

19.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 255 razy
Luka płacowa – Group One stawia na transparentność

Group One, największa niezależna grupa marketingowo-technologiczna w Polsce, wyprzedzając o kilka lat nadchodzące dyrektywy unijne, zmierzyła swój poziom luki płacowej. Wynik 0,6% skorygowanej luki potwierdza, że dysproporcje w wynagrodzeniach ze względu na płeć nie dotyczą tej organizacji.

10.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 190 razy
Krzysztof Miruć w kampanii wizerunkowej Senti Ceramica

Senti Ceramica rozpoczyna współpracę z Krzysztofem Miruciem – jednym z najbardziej cenionych architektów w Polsce. W ramach kampanii powstała sesja wizerunkowa, materiały wideo oraz specjalnie przygotowane projekty wnętrz, które ukazują potencjał produktów.

20.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 434 razy
Labcon wygrywa przetarg na obsługę marki Captain Jack

Należąca do Group One, agencja Labcon relevant stories rozpoczyna współpracę z Kompanią Piwowarską, w ramach której będzie odpowiedzialna za obsługę marketingową 360° marki Captain Jack. Jest to wynik wygranych w ciągu ostatnich miesięcy dwóch przetargów obejmujących stworzenie strategii komunikacyjnej i kompleksowych działań marki w mediach społecznościowych.

29.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 718 razy
Labcon wspiera komunikację programu Climate Leadership

Labcon relevant stories, będący częścią największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce – Group One, nawiązał strategiczne partnerstwo z UNEP/GRID-Warszawa. W ramach współpracy agencja odpowiada za pomoc w komunikacji programu Climate Leadership oraz innych działań, których celem jest wsparcie partnerów organizacji w dążeniu do neutralności środowiskowej.

13.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 444 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
NYX Professional Makeup wybiera agencję Labcon

W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup. Współpraca zaplanowana jest na cały rok 2025 i obejmie opracowanie sześciu kampanii reklamowych, adaptację globalnych materiałów oraz projektowanie niestandardowych aktywacji konsumenckich i retailowych.

09.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 553 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 138)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764