logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Label Innovations: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
V konferencja Label Innovations: Eko, które kupi konsument

Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom. Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów.

24.02.2019 | przeczytano: 531 razy
Podsumowanie  IV edycji Label Innovations

Zakończyła się już IV edycja Label Innovations – cyklu konferencji i warsztatów o tematyce skoncentrowanej wokół opakowań i etykiet pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Bieżąca edycja poświęcona była kwestiom związanym ze współpracą drukarni i agencji reklamowej. Opowiedzieliśmy o case study firmy Medisept, gdzie współpraca przebiegła wręcz modelowo, a sam proces powstawania nowego produktu wraz z wypracowaniem nowych kanałów dystrybucyjnych trwał niespełna rok.

18.09.2018 | przeczytano: 627 razy
Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku

Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 12-13 września w EXPO XXI Warszawa, na jubileuszowej, 10. edycji imprezy.

31.08.2018 | przeczytano: 568 razy
Warsztaty Label Innovations już 13 września

Prace związane ze zmianą strategii, wdrożeniem zmian opakowania lub etykiety, zmianą lub rozszerzeniem kanałów dystrybucyjnych zawsze są procesem kosztownym, związanym z dużym ryzykiem i często przyprawiającym właścicieli firm o ból głowy.

31.08.2018 | przeczytano: 439 razy
Festiwaldruku.pl – festiwal premier, pokazów i szkoleń

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodzi w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Jubileuszowy FestiwalDruku.pl obfitował będzie w szereg premier, nowości, pokazów, warsztatów i szkoleń.

24.08.2018 | przeczytano: 828 razy
IV edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl

To już IV edycja Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie? Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową.” Tym razem będą to warsztaty kreatywne, które poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy oraz wybitni specjaliście w branży opakowaniowej. Najbliższa edycja warsztatów będzie wyjątkowa!

16.07.2018 | przeczytano: 682 razy
Trwa odliczanie – 60 dni do Festiwaldruku.pl

Już tylko dwa miesiące zostały do targów poligrafii reklamowej. Największa w drugiej połowie impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodzi w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Ostatnie lata pokazały dynamiczny rozwój Festiwalu.

11.07.2018 | przeczytano: 1021 razy
Przewodnik po targach Festiwaldruku.pl już na rynku

Na biurkach agencji i klientów końcowych pojawiło się nowe wydawnictwo, OOH news – drukowany przewodnik po zbliżających się targach poligrafii reklamowej i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Jego trzecia odsłona – skierowana dla szeroko rozumianej poligrafii została właśnie wydana. Dostawcy Mediów i Maszyn zaprezentowali na jej łamach targowe premiery i nowe maszyny w portfolio.

17.05.2018 | przeczytano: 685 razy
III edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl: RelacjaZobacz fotorelację

III edycja Label Innovations Co mówi Twoje opakowanie? to kolejne wspólne przedsięwzięcie inicjatora, czyli firmy Etykiety.pl Etigraf, która tym razem do współpracy zaprosiła polskiego producenta farb - firmę Splinx oraz dystrybutora folii – PC Print. Motyw przewodni konferencji „Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet” uzyskał swoje merytoryczne rozwinięcie we wszystkich prelekcjach i został przeanalizowany w wielu aspektach przez naszych ekspertów.

30.04.2018 | przeczytano: 1064 razy
Podsumowanie 10. edycji targów Packaging Innovations

– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem Marcin Suchocki, Sales Manager firmy PC Print. Trudno o lepsze podsumowanie 10. edycji najciekawszego wydarzenia w Europie Środkowej, dedykowanego branży opakowań. W tym roku Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odwiedziło ponad 5000 osób.

23.04.2018 | przeczytano: 1106 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764