logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laboratorium Kosmetyczne Joanna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Joanna z nową kampanią produktów linii Styling Effect

Pod hasłem ,,Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański.  Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.

16.09.2020 | przeczytano: 370 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Do grona klientów They.pl dołączyła marka Joanna. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę kanałów social media, oraz działania z zakresu influencer marketingu.

07.08.2019 | przeczytano: 339 razy

Do grona klientów grupy mediowej Valkea dołączyła marka Sucré znana z jakościowych produktów cukierniczych. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony.

31.08.2017 | przeczytano: 263 razy
Anna Augustyniak - Hoffman w Valkea Media

Anna Augustyniak-Hoffman awansowała w strukturach grupy mediowej Valkea i objęła funkcję PR & Marketing Directora. Jest to nowo utworzone stanowisko wynikające z coraz większego udziału PR w rozwoju firmy, dynamicznego rozwoju działu i powiększającego się grona klientów, wśród których znajdują się obecnie m.in.: sieć drogerii Natura, czy Laboratorium Kosmetyczne Joanna.

19.09.2016 | przeczytano: 419 razy

Do portfolio klientów grupy mediowej Valkea Media dołączyło Laboratorium Kosmetyczne Joanna.

16.09.2016 | przeczytano: 250 razy
Promocja Malibu Rum z Partner ASM

Degustacja i animacja rumu z nutką tropików, to pomysł Wyborowej S.A., dystrybutora wielu wyrafinowanych smaków alkoholi. Promocja Malibu Rum organizowana jest we współpracy z Partner ASM, firmą z długoletnim doświadczeniem na rynku usług komunikacji marketingowej dla sieci handlowych.

28.09.2008 | przeczytano: 3353 razy

Agencja Reklamowa S4 wygrała przetarg rozpisany przez Laboratorium Kosmetyczne Joanna na kampanię wizerunkową dla dwóch produktów – Sensual i Naturia. Akcja, która obejmie działania z zakresu ATL zaplanowana jest na drugą połowę 2007 roku.

21.01.2007 | przeczytano: 717 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764