logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Free: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Lech Free: Ambasadorzy marki trenują na osiedlu

Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free znalazł rozwiązanie! Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka zaskoczyła mieszkańców warszawskiego osiedla, zapraszając ich do rozgrzewki na własnych balkonach. W końcu Lechendy mogą wszystko.

22.05.2020 | przeczytano: 303 razy
Lechendy mogą wszystko w domu

Lech Free wychodzi naprzeciw spadkom formy w czasie, kiedy nasza codzienna aktywność fizyczna została mocno ograniczona. Przy współpracy z trenerką personalną Natfit i zawodnikiem KSW Damianem Janikowskim, marka zachęca do ruchu, bez wychodzenia z domu. Dlaczego? Ponieważ Lechendy mogą wszystko.

14.04.2020 | przeczytano: 296 razy
Lech Free 0,0%% podbija Saharę

Cztery dni pustynnego biegu, 50, a nawet 120 km do pokonania, 86 śmiałków i jedna idea – #możeszwszystko. Tak podsumować można zakończony 17 marca Runmageddon Sahara – pełen ekstremalnych wyzwań bieg przeszkodowy, którego sponsorem strategicznym w sezonie 2019 został Lech Free 0,0%.

21.03.2019 | przeczytano: 426 razy
Altavia przygotowała świąteczną akcję dla Kompanii Piwowarskiej

Altavia Polska przygotowała dla Kompanii Piwowarskiej świąteczną akcję B2B.

19.12.2018 | przeczytano: 555 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Awanse w Tailor Made PR

Marta Lewowska awansowała na stanowisko Account Director działu Lifestyle Brands Communication w agencji Tailor Made PR. Poprzednio pracowała jako Senior Account Manager w teamie dedykowanym Kompanii Piwowarskiej. W nowej strukturze jej obowiązki przejęła Maria Popielewicz, zajmując stanowisko Junior Account Managera. W zespole awansowały także Justyna Wróbel i Paulina Czaplińska, obejmując stanowiska Senior Account Executive.

04.12.2018 | przeczytano: 338 razy

Młodzi Polacy coraz częściej chcą być fit: zmieniają dietę, sprawdzają skład kupowanych produktów, trenują. Jednak wciąż pokutują pewne stereotypy, jak np. ten, że osoby aktywne fizycznie powinny zrezygnować z piwa. Nic bardziej mylnego. Lech Free w swojej tegorocznej kampanii pokazuje, że dzięki piwu o zerowej zawartości alkoholu nie trzeba iść na kompromisy – można jednocześnie cieszyć się smakiem piwa i nie rezygnować z aktywności.

29.08.2018 | przeczytano: 415 razy
Graj o Spotify z Leszkiem: Muzyczna aktywacja Lecha Premium

Leszek rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. „Graj o Spotify z Leszkiem” to szansa dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających legalne, bezpłatne słuchanie utworów. Wystarczy użyć kodu z oznaczonych aktywacją, wybranych wariantów Lecha i rozwiązać quiz na stronie www. Wraz z promocją Leszek prezentuje także nową puszkę.

17.06.2017 | przeczytano: 1064 razy
Premiera Lecha Ice Mojito i Lecha Free z Leszkiem Chmielewskim

Ruszyła nowa odsłona kampanii z Leszkiem Chmielewskim, który w tym roku prezentuje kolejne dwa warianty z rodziny Lecha: Lecha Free oraz nowość Lecha Ice Mojito. Do tej pory działania w ramach kampanii „Leszka Chmielewskiego” dotyczyły marki Lech Premium.

20.05.2016 | przeczytano: 1242 razy
Startuje nowa kampania promocyjna Lecha Free

20 czerwca startuje nowa kampania promocyjna Lecha Free skierowana przede wszystkim do osób prowadzących aktywny tryb życia, które cenią sobie wolność i możliwość wyboru. Już w maju natomiast można spróbować nowego wariantu smakowego – Lecha Free Li-monka z miętą. Odświeżeniu uległ design opakowań, a obie wersje są teraz dostępne także w nowych, wygodnych puszkach o pojemności 330ml.

10.06.2015 | przeczytano: 669 razy
Przystanek Woodstock: Lech Premium podsumowuje działania promocyjne

6 ton rozdanego lodu, 80 kilometrów przejechanych przez mobilną kuchnię i łazienkę, prawie 1000 nakarmionych osób, 100 uczestników w turniejach piłki siatkowej rozegranych w Strefie Orzeźwienia. Lech Premium – Sponsor Główny 20. Przystanku Woodstock pozytywnie wpłynął na życie festiwalowiczów. To były 3 dni wspólnego grania i prawdziwego orzeźwienia.

04.08.2014 | przeczytano: 5092 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764