logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Poznań: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29

Na wysoką sprzedaż w sektorze e-commerce wpływa wiele czynników, a do grona tych bezwzględnie najważniejszych należy widoczność w wyszukiwarce Google oraz dobra prezentacja produktów oferowanych w danym e-sklepie. Stawiając na synergię obu tych czynników, Grupa iCEA nawiązała współpracę z Kreatorem mody - firmą świadczącą najwyższej jakości usługi z zakresu fotografii produktowej.

29.03.2021 | przeczytano: 485 razy
Nowy sezon Ekstraklasa Games w TVP Sport

Największy turniej esportowy w grze EA Sports FIFA w Polsce - Ekstraklasa Games - wchodzi na anteny TVP Sport. Trzeci sezon rozgrywek wystartuje już w grudniu. Obecnie trwają intensywne przygotowania do wznowienia rywalizacji, ale także do serii meczów „FIFA 21 Ekstraklasa 1 vs 1”.

09.11.2020 | przeczytano: 418 razy

AliExpress został nowym sponsorem Lecha Poznań, czołowego klubu piłkarskiego w Polsce. Umowa między uznaną futbolową marką a drugą najchętniej odwiedzaną przez Polaków platformą sprzedaży detalicznej online potrwa do 30 czerwca 2021 r., z możliwością przedłużenia. Dla AliExpress jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego. Podkreśla ono zaangażowanie marki na polskim rynku.

26.10.2020 | przeczytano: 152 razy

Kamery Telewizji Polsat towarzyszyły Lechowi Poznań we wszystkich meczach eliminacji Ligi Europy UEFA i tak samo będzie w fazie grupowej tych rozgrywek. Nadchodzący sezon Europa League oraz Champions League już po raz trzeci z rzędu pokażą kanały Polsat Sport Premium oraz serwis IPLA.

09.10.2020 | przeczytano: 436 razy
Icea, Enterso, Niezwiązani oraz Grupa M40 łączą siły

Zmieniamy się na lepsze - oto oficjalny claim fuzji poznańskich spółek SEO, która w najbliższych miesiącach poważnie wpłynie na kształt polskiego rynku usług marketingowych online. Ogłoszone 1 września 2020 roku połączenie iCEA, Enterso, Niezwiązanych oraz Grupa M40 pod wspólnym brandem Grupa iCEA to milowy krok ku zajęciu pozycji lidera rynku SEO w Polsce. Fuzja łączy najlepsze krajowe agencje i pozwoli na poszerzenie oferty usług, zmaksymalizowanie konwersji dla klientów, a także na rozwój nowatorskich rozwiązań oraz międzynarodową ekspansję.

04.09.2020 | przeczytano: 705 razy

Rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/21 będą transmitowane także na terenie Rosji. Prawa do pokazywania wszystkich meczów nabyła MATCH TV - największa bezpłatna telewizja w tym kraju. Transmisje rozpoczną się już od bieżącej kolejki, w ramach której zaprezentowane zostaną mecze Piast Gliwice-Górnik Zabrze oraz Lech Poznań–Pogoń Szczecin, a także mecz Wisły Płock ze Śląskiem Wrocław.

10.06.2020 | przeczytano: 471 razy

Średnio 1,13 mln widzów śledziło na żywo przed telewizorami pojedynczą kolejkę PKO Bank Polski Ekstraklasy rozegraną dotychczas w sezonie 2019/2020. To o 37% więcej niż rok temu. Taki wynik był możliwy głównie dzięki utrzymaniu wysokiej oglądalności w Canal+, otwarciu na telewizję publiczną i znaczącemu wzrostowi oglądalności w serwisach online. Co ważne, w niemal każdy weekend mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy wygrywały pod względem oglądalności z transmisjami z lig zagranicznych. To m.in. efekty rozgrywania spotkań od piątku do niedzieli, a także w poniedziałek, by uniknąć nakładania się terminów. Jednocześnie coraz większą popularnością cieszą się kanały własne Ekstraklasy, w tym platforma streamingowa Ekstraklasa.TV i profile w mediach społecznościowych.

30.01.2020 | przeczytano: 488 razy
Oglądalność Ekstraklasy w sezonie 2018/2019 na poziomie 50 milionów

Średnio prawie 1,1 mln widzów śledziło na żywo w telewizji każdą kolejkę LOTTO Ekstraklasy w sezonie 2018/2019. Sumarycznie po wszystkich kolejkach oznacza to oglądalność na poziomie ponad 40 mln, czyli o 20% więcej niż przed rokiem. Rekordowy wynik to m.in. efekt podpisanej między nc+ a TVP umowy, która od 27. kolejki umożliwiła pokazywanie meczów Ekstraklasy w telewizji publicznej. Co ciekawe, najwyższa liga piłki nożnej w Polsce znacznie wyprzedza pod względem oglądalności czołowe ligi zagraniczne. Dla porównania rozgrywki Ekstraklasy w kraju śledzi blisko pięć razy więcej widzów niż Premier League, sześć razy więcej niż Bundesligę i osiem razy więcej niż hiszpańską LaLiga. Coraz większą popularnością cieszą się też transmisje meczów LOTTO Ekstraklasy w serwisach online, które zanotowały ponad 10 mln wyświetleń.

06.06.2019 | przeczytano: 639 razy
Kreatura 2017: Komplet wyników!

W tym roku do walki o Kreatury stanęły 132 projekty, spośród których do nagród nominowano 60 prac. Ostatecznie jury konkursowe, po burzliwych dwudniowych obradach, przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień.

03.12.2017 | przeczytano: 2210 razy
Mistrzowski dystans Legii Warszawa

W maju rozgrywki LOTTO Ekstraklasy weszły w decydującą fazę sezonu. Walka była naprawdę wyrównana i przed ostatnią kolejką spotkań mistrz Polski ciągle nie był znany. Ostatecznie ligę wygrała Legia Warszawa, która w maju znalazła się również na pierwszej pozycji w badaniu najbardziej medialnych klubów LOTTO Ekstraklasy „Polska Piłka”, przygotowanym przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. 

29.06.2017 | przeczytano: 561 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764