logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Poznań: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45
Legia najbardziej medialna w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi drużynami była znacznie mniejsza niż w lutym. Na drugiej pozycji utrzymał się Śląsk Wrocław, a podium zestawienia zamyka Jagiellonia Białystok, która dzięki świetnym wynikom sportowym awansowała o dwa miejsca w rankingu medialności – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W Fortuna I Lidze równych sobie nie miała Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski. Udane baraże do Euro 2024 spowodowały wzrost popularności wielu reprezentantów Polski.

14.04.2024 | przeczytano: 199 razy
Raport Piłka w Grze: Medialna dominacja Legii Warszawa w lutym

Legia Warszawa w lutym 2024 r. była zdecydowanie najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy w Polsce. W Fortuna I Lidze tradycyjnie rządziła Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

19.03.2024 | przeczytano: 329 razy
Enea już na dachu poznańskiego stadionu

Dwa, ogromne napisy „Enea Stadion” zostały zamontowane na dachu poznańskiego obiektu. To efekt nawiązania współpracy koncernu energetycznego ze stadionem miejskim. Od lipca 2023 r. największa arena sportowa w Wielkopolsce, na której swoje mecze rozgrywa Lech Poznań nosi nazwę Enea Stadion.

23.01.2024 | przeczytano: 503 razy
Dziary losu. Sponsor odpicuje tatuaże kibiców Lecha

Takiej akcji jeszcze nie było! Superbet - sponsor strategiczny Lecha Poznań, Klub oraz Stowarzyszenie Kibiców „Kolejorz” zupełnie za darmo „naprawią” - we współpracy ze Studiem OneLuck - tatuaże, których posiadacze marzą o zmianie. Akcja skierowana jest do sympatyków Kolejorza. – Niektóre wzory z czasem blakną dosłownie i w przenośni. Wspólnie damy im w prezencie świątecznym nowy blask – uśmiecha się CEO Superbet Polska, Łukasz Seweryniak.

08.12.2023 | przeczytano: 448 razy
Body Chief sponsorem Lecha Poznań UAM

Jeden z największych w kraju producentów oraz dostawców cateringu dietetycznego, Body Chief został sponsorem Lecha Poznań UAM. Logo marki - w najbliższym sezonie - znajdzie się na froncie koszulki meczowej żeńskiego zespołu Kolejorza.

04.08.2023 | przeczytano: 419 razy
Enea Stadion – od dziś nowa nazwa stadionu miejskiego w Poznaniu

Enea została sponsorem tytularnym stadionu miejskiego w Poznaniu. Enea Stadion jest jedną z największych i najważniejszych aren sportowych w Polsce. Na boisku przy Bułgarskiej mecze rozgrywa duma Wielkopolski – Lech Poznań.

28.07.2023 | przeczytano: 1179 razy
Superbet nowym sponsorem strategicznym Lecha Poznań

Superbet został sponsorem strategicznym Lecha Poznań. To jedna z największych umów w polskiej piłce klubowej, największa w historii Lecha i pierwsza w takiej formule. Współpraca z 8-krotnym Mistrzem Polski i 5-krotnym zdobywcą Pucharu Polski rozpoczęła się 1 lipca 2023 i będzie trwać przynajmniej przez 3 lata.

03.07.2023 | przeczytano: 527 razy

Łączna oglądalność transmisji meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w telewizji w sezonie 2022/23 wyniosła 40,2 mln. To oznacza widownię wyższą o 15% niż w poprzednim sezonie. Dużą popularnością najwyższa polska liga piłkarska cieszyła się także w aplikacjach i internecie, gdzie liczba wyświetleń transmisji wyniosła 6,35 mln.

19.06.2023 | przeczytano: 272 razy
Piotr Żytnicki zastępcą redaktorki naczelnej „Wyborczej Poznań”, Marta Kaźmierska redaktorką

Od 1 grudnia 2022 r. nowym zastępcą Pauli Skalnickiej, redaktorki naczelnej „Gazety Wyborczej Poznań” będzie Piotr Żytnicki, dziennikarz kryminalny, sądowy i śledczy poznańskiej „Wyborczej”. To nie koniec planowanych zmian w lokalnym oddziale dziennika – dodatkowe obowiązki redaktorskie obejmie Marta Kaźmierska, która będzie m.in. organizowała pracę redakcji oraz zajmowała się projektami specjalnymi.  

07.11.2022 | przeczytano: 816 razy
STS oddał głos kibicom Lecha. Wygrały Cukierasy

Nie Fundacja DKMS i nie Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, a poznańskie CukierAsy wygrały głosowanie fanów Kolejorza i to ich logo znajdzie się na froncie koszulek Lecha podczas wyjazdowego meczu z Hapoelem Beer Sheva 13 października. Z inicjatywą akcji wyszedł STS – największy bukmacher w Polsce, a zarazem sponsor strategiczny Lecha. Zgodnie z prawem izraelskim, jego logo nie mogło znaleźć się na strojach lechitów.

27.09.2022 | przeczytano: 638 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764