logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech Premium: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 61
Paulina Iwaszko dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa

Paulina Iwaszko, managerka z długoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i brandowej, dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa. Od początku lutego 2024 zajmuje stanowisko kierowniczki ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej.

14.02.2024 | przeczytano: 352 razy
Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród

1 maja wystartowała druga edycja letniej loterii Lecha. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów artystów takich jak: Natalia Szroeder, Kukon, OKI, Kaliber 44 i Ten Typ Mes, lub jeden z 2 tysięcy przenośnych głośników.

17.05.2023 | przeczytano: 736 razy

Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.

21.04.2023 | przeczytano: 426 razy

2 maja wystartowała kolejna, ulepszona edycja muzycznego quizu Lecha, który w poprzednich latach cieszył się dużym zainteresowaniem konsumentów. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów takich artystów jak: Baranovski, Molesta Ewenement, Rau, Ten Typ Mes, Fokus, Gedz i VNM i jeden z 250 imprezowych głośników marki Sony.

12.05.2022 | przeczytano: 499 razy
Rusza 2. edycja quizu Lecha „Lechendy wchodzą w eko”

Lech od lat wspiera i promuje ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do podejmowania eko działań. Tej jesieni marka powraca ze znaną aktywacją – quizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tysięcy eko-bluz. Ich wzory, zaprojektowane przez Lechendy Streetartu nie tylko cieszą oko, ale niosą ważny przekaz.

18.10.2021 | przeczytano: 1094 razy
Lechendom z muzyką do twarzy - kolejna edycja muzycznego quizu Lecha

Kalendarz tegorocznych wydarzeń kulturalnych coraz szybciej zapełnia się kolejnymi ważnymi datami. Lech, który od lat wspiera najlepsze muzyczne inicjatywy, tego lata  powraca nie tylko z festiwalowymi emocjami, ale także z ogólnopolską akcją konsumencką. Aktywacja „Lechendom z muzyką do twarzy” to dwa wzory kolekcjonerskich puszek oraz quiz muzyczny, w którym do wygrania jest aż 18 000 koszulek z wyjątkowymi grafikami zaprojektowanymi przez młodych artystów.

01.06.2021 | przeczytano: 876 razy
23 Edycja Konkursu Golden Arrow

Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.

30.04.2021 | przeczytano: 1035 razy
„Lechendarne” orzeźwienie chmielami cytrusowymi – najnowszy spot piwa Lech

Od 4 kwietnia w blokach reklamowych większości stacji telewizyjnych na nowo wybrzmiewa charakterystyczne „Le Le Le”, przypisane do spotów piwa Lech. Tym razem bard Lecha zaprasza do spróbowania nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe. Video produktowe, jak i cała szeroko zakrojona kampania promocyjna, mają na celu podkreślenie rześkości i świeżości nowych wariantów piw.

08.04.2021 | przeczytano: 1108 razy
Chmiele Cytrusowe od Lech Premium i Lech Free 0,0%%

Orzeźwienie i świeże cytrusowe nuty smakowe to cechy charakterystyczne dwóch nowych pozycji w portfolio Kompani Piwowarskiej: Lech Chmiele Cytrusowe oraz Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0%. Inspiracją do stworzenia obu wariantów były chmiele Citra i Cascade. Nowości dostępne są w sklepach już od marca.

22.03.2021 | przeczytano: 735 razy
Cut The Mustard kontynuuje obsługę digitalową marek Lech

Od stycznia br. agencja Cut The Mustard po trzech latach działań dla marek, kontynuuje współpracę z Lech Premium i Lech Free, należącymi do Kompanii Piwowarskiej. Zespół agencji odpowiada za obsługę kanałów online.

28.01.2021 | przeczytano: 787 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 61)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764