logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lech: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 497
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe

Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko sprawiło, że na III Gali Sport Biznes Polska eksperci z branży wybrali Superbet najlepszym Sponsorem Sportu w 2023 roku.

28.03.2024 | przeczytano: 98 razy
Raport Piłka w Grze: Medialna dominacja Legii Warszawa w lutym

Legia Warszawa w lutym 2024 r. była zdecydowanie najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy w Polsce. W Fortuna I Lidze tradycyjnie rządziła Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

19.03.2024 | przeczytano: 261 razy
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną

Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.

18.03.2024 | przeczytano: 513 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Superbet wchodzi w kampanii na wyższy poziom

W ostatnim czasie Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, stawiał w ramach marketingu na księżycowy klimat spod znaku „Supermoon”. Charakterystyczna kampania, w której m.in. Sławomir Peszko prezentował cieszynkę na księżycu spotkała się z szerokim uznaniem i pozytywnymi recenzjami. W plebiscycie Sport Biznes Polska znalazła się w gronie finalistów w kategorii „Kampania Marketingowa 2023 roku" i wciąż ma szansę na triumf. Od dziś marka ląduje na Ziemi, co nie znaczy, że nie planuje się od niej odrywać. – Ruszamy z całkowicie nową kampanią marketingową SuperElevator. Do superwindy, przenoszącej w mgnieniu oka do świata emocji, zaprosimy wszystkich sympatyków sportu. Razem wejdziemy na wyższy poziom gry! – zapowiada Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

15.03.2024 | przeczytano: 254 razy
Paulina Iwaszko dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa

Paulina Iwaszko, managerka z długoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i brandowej, dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa. Od początku lutego 2024 zajmuje stanowisko kierowniczki ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej.

14.02.2024 | przeczytano: 331 razy
Niesamowita Świątek: rekordy Flashscore w 2023 roku

Ponad 8,5 mld użytkowników w Polsce odwiedziło w 2023 roku portal oraz aplikację Flashscore. A to tylko jedna z wielu imponujących statystyk. Kto okazał się najczęściej wyszukiwanym sportowcem? Jakie wydarzenie przyciągnęło największą liczbę odbiorców?

25.01.2024 | przeczytano: 330 razy
Superbet na dłużej z Kanałem Sportowym

Partnerstwo największego sportowego projektu na YouTube – Kanału Sportowego – oraz wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online, marki Superbet, zostało przedłużone. – Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i przekonani, że w tym sportowym roku zrealizujemy wspólnie wiele ciekawych projektów – podkreśla Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.

24.01.2024 | przeczytano: 550 razy
Enea już na dachu poznańskiego stadionu

Dwa, ogromne napisy „Enea Stadion” zostały zamontowane na dachu poznańskiego obiektu. To efekt nawiązania współpracy koncernu energetycznego ze stadionem miejskim. Od lipca 2023 r. największa arena sportowa w Wielkopolsce, na której swoje mecze rozgrywa Lech Poznań nosi nazwę Enea Stadion.

23.01.2024 | przeczytano: 468 razy
Elektrownia Powiśle podsumowuje kampanię „Prezenty jak z bajki”

Przez cały grudzień Elektrownia Powiśle prowadziła kampanię świąteczną „Prezenty jak z bajki”. Obejmowała ona działania z zakresu OHH & DOOH, digital, public relations, events, social media, performance i influencer marketingu. To pierwsza kampania świąteczna dla Elektrowni Powiśle, w pełni przeprowadzona w formule 360 stopni przez wewnętrzny zespół marketingu White Star Real Estate, właściciela i zarządcy dawnej elektrowni miejskiej pod skrzydłami Jagody Lechowskiej, Dyrektorki Marketingu.

09.01.2024 | przeczytano: 542 razy
Kompania Piwowarska wybiera VML do obsługi marki Lech

Agencja VMLY&R wygrała przetarg w Kompanii Piwowarskiej na kompleksową obsługę marki Lech. 

18.12.2023 | przeczytano: 376 razy
1 2 3
Strona 1/50 (artykułów: 497)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764