logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Legia Warszawa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36
Film promocyjny Legii wygrywa w konkursie w Monte Carlo

Koszykarska Legia Warszawa zdobyła główną nagrodę za najlepszy film promocyjny w międzynarodowym konkursie Sportel Awards. Stołeczny klub stanął w jednym rzędzie z globalnymi markami, jak Formula 1, Red Bull, Canal+ czy Gatorade, które zostały wyróżnione w innych kategoriach. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali w Monte Carlo.

23.10.2019 | przeczytano: 193 razy
Lotto kontynuuje współpracę z koszykarską Legią Warszawa

Koszykarska Legia Warszawa i LOTTO przedłużyły współpracę. Marka należąca do Totalizatora Sportowego od roku jest partnerem strategicznym stołecznego klubu, kontynuując współpracę jeszcze z czasów występów na zapleczu ekstraklasy. Ponadto, od wielu lat realizuje działania mające na celu rozwój polskiej koszykówki, będąc także partnerem głównym Energa Basket Ligi.

11.09.2019 | przeczytano: 156 razy
Blackroll nowym partnerem koszykarskiej Legii Warszawa

Koszykarze Legii Warszawa w pocie czoła i pod czujnym okiem trenera Tane Spaseva szlifują formę przed startem sezonu 2019/20. Dla stołecznego klubu nadchodzące  rozgrywki będą wyjątkowe nie tylko ze względu na powrót do europejskich pucharów po niemal 50 latach przerwy, ale będą również stanowić prawdziwe wyzwanie dla organizmów zawodników. W odpowiedniej regeneracji mają pomóc im produkty marki BLACKROLL, która została nowym partnerem Zielonych Kanonierów.   

05.09.2019 | przeczytano: 145 razy
Profil polskiego kibica Ekstraklasy

Średnio mecze Ekstraklasy przyciągają blisko 22% kobiet. Legia Warszawa, Miedź Legnica, Lechia Gdańsk i Zagłębie Lubin – to na trybunach tych stadionów znajdziemy najwięcej fanek piłki nożnej. Najchętniej na ligowe mecze chodzą osoby w wieku 36-40 lat, a studenci stanowią tylko 5,59% publiki. Czego jeszcze możemy się dowiedzieć o kibicach na stadionach Ekstraklasy? Firma Selectivv opublikowała właśnie najnowsze badanie obejmujące dane zebrane pasywnie na wszystkich szesnastu stadionach w sezonie 2018/2019.

28.08.2019 | przeczytano: 139 razy
Oglądalność Ekstraklasy w sezonie 2018/2019 na poziomie 50 milionów

Średnio prawie 1,1 mln widzów śledziło na żywo w telewizji każdą kolejkę LOTTO Ekstraklasy w sezonie 2018/2019. Sumarycznie po wszystkich kolejkach oznacza to oglądalność na poziomie ponad 40 mln, czyli o 20% więcej niż przed rokiem. Rekordowy wynik to m.in. efekt podpisanej między nc+ a TVP umowy, która od 27. kolejki umożliwiła pokazywanie meczów Ekstraklasy w telewizji publicznej. Co ciekawe, najwyższa liga piłki nożnej w Polsce znacznie wyprzedza pod względem oglądalności czołowe ligi zagraniczne. Dla porównania rozgrywki Ekstraklasy w kraju śledzi blisko pięć razy więcej widzów niż Premier League, sześć razy więcej niż Bundesligę i osiem razy więcej niż hiszpańską LaLiga. Coraz większą popularnością cieszą się też transmisje meczów LOTTO Ekstraklasy w serwisach online, które zanotowały ponad 10 mln wyświetleń.

06.06.2019 | przeczytano: 377 razy

Debiut LOTTO Ekstraklasy na antenie Telewizji Polskiej przyniósł rekord oglądalności spotkań najwyższej klasy rozgrywkowej w trwającym sezonie. W połączeniu z transmisjami na antenach platformy nc+ oraz na platformach internetowych, liczba kibiców, którzy śledzili transmisje meczów 27. kolejki w ostatni weekend przekroczyła 2 mln widzów.

03.04.2019 | przeczytano: 132 razy

Rozgrywki LOTTO Ekstraklasy już w marcu trafią na antenę Telewizji Polskiej. Platforma nc+ udzieliła sublicencji TVP na transmisję meczów w rundzie wiosennej, na co zielone światło dała Ekstraklasa S.A. W rezultacie w telewizji otwartej pokazywane będzie jedno spotkanie w każdej z ostatnich 11 kolejek bieżącego sezonu, równolegle do transmisji w nc+. Najbliższy mecz, który będzie można obejrzeć w TVP, to hit Wisła Kraków – Legia Warszawa zaplanowany na 31 marca.

22.03.2019 | przeczytano: 152 razy
JMMJ świętuje 10-lecie swojej obecności na polskim rynku

JMMJ, polski producent spersonalizowanych usług programistycznych, obchodzi właśnie swoje 10-lecie. Z tej okazji firma pragnie poinformować o odświeżonej identyfikacji wizualnej. Nowa koncepcja nawiązuje do wartości, którymi kieruje się JMMJ w swojej codziennej pracy -  podejściu Human 2 Human.

14.02.2019 | przeczytano: 430 razy
Prezentacje wideo pokażą jak korzystać z Samsung Flip

Od 7 stycznia Samsung Electronics Polska w specjalnie przygotowanej sekcji o nazwie INSIGHTS oraz w swoich mediach społecznościowych będzie umieszczał krótkie materiały wideo, prezentujące przykłady wykorzystania tego jedynego w swoim rodzaju urządzenia.

06.02.2019 | przeczytano: 328 razy

Telewizja Hybrydowa Legii Warszawa, to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Od 7 grudnia stołeczny klub będzie emitował swoje materiały video na platformie hybrydowej cyfrowej telewizji naziemnej. W nowym serwisiepojawią się  transmisje na żywo oraz inne interaktywne treści warszawskiego klubu.

07.12.2018 | przeczytano: 276 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764