logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lettly: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Znane twarze w roli rzek w kampanii Godzina dla Ziemi WWF

Fundacja WWF Polska rozpoczyna kampanię dla swojej flagowej akcji Godzina dla Ziemi WWF. W tym roku fundacja kładzie nacisk na problemy, z którymi borykają się polskie rzeki. 5 znanych osób wciela się w role płaczących rzek i zachęca do podpisania petycji. Swojego wizerunku udzielili: Majka Jeżowska, Iga „Ofelia” Krefft, Ula Dębska, Michał „Rozkoszny” Korkosz i Michał Piróg.

13.03.2024 | przeczytano: 299 razy
IAB Howto: Efektywne kampanie w erze nowych technologii i AI

Ostatnie lata w branży marketingowej to dynamiczny rozwój szczególnie w obszarze digitalu, a także ciągła adaptacja do zmieniających się technologii. A to z kolei rodzi potrzebę tworzenia niestandardowych, dostosowanych do nowych warunków strategii marketingowych. Jak nadążyć za wszystkimi zmianami i prowadzić skuteczne kampanie digitalowe w erze nowych technologii i AI? Przede wszystkim należy obserwować branżę i śledzić trendy w sposób kompleksowy. Dlatego też Grupy Robocze IAB Polska połączyły siły i podczas pierwszego IAB HowTo w tym roku przedstawią aktualną wiedzę zarówno z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, jak i public relations, content marketingu czy programmatic. Już 15 lutego w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach czołowi eksperci z branży przedstawią sprawdzone sposoby na prowadzenie spójnych działań w onlinie.

11.02.2024 | przeczytano: 504 razy
Podsumowanie roku 2023 w działaniach IAB Polska

24 nowe firmy członkowskie, szereg raportów i publikacji eksperckich o bieżących trendach digital marketingu, a także wzmożone prace nad DSA oraz nowy poziom certyfikatu DIMAQ. Oto podsumowanie roku 2023 w IAB Polska.

14.01.2024 | przeczytano: 565 razy
Nowy rok – nowa odsłona kampanii Żywiec Zdrój Minerals+

Nowa odsłona kampanii „I wracasz do pionu” wystartowała z początkiem roku, a więc w czasie, kiedy wielu z nas zaczyna realizację swoich noworocznych postanowień. Warto dopisać do nich troskę o swoje zdrowie i prawidłowe nawodnienie. Żywiec Zdrój Minerals+, który – dzięki zawartości magnezu, cynku oraz witamin z grupy B – wspiera prawidłową pracę serca oraz regenerację organizmu, będzie sprzymierzeńcem w osiągnięciu tego celu. Korzyści płynące z sięgania po produkt zostały zaprezentowane w kampanii, która wystartowała z początkiem stycznia w telewizji, prasie oraz w mediach społecznościowych.

09.01.2024 | przeczytano: 451 razy
Złote Spinacze 2023 rozdane!

Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.

09.12.2023 | przeczytano: 2184 razy
Asap&Asap przygotowała kampanię dla marki Emolium

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki Emolium, z portfolio Perrigo Poland.

14.11.2023 | przeczytano: 566 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | przeczytano: 2292 razy
Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią

Statystyki wskazują, że na nowotwory coraz częściej chorują ludzie młodzi. Zgodnie z danymi Krajowego Rejestru Nowotworów tylko w 2020 roku raka zdiagnozowano u 7 838 osób poniżej 40 roku życia. Wiele z nich po zakończeniu leczenia chciałoby mieć dzieci. Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę”, w ramach której porusza temat onkopłodności, czyli zabezpieczenia płodności przed rozpoczęciem leczenia onkologicznego. Ambasadorami akcji zostali Edyta i Cezary Pazurowie.

25.07.2023 | przeczytano: 506 razy

Agencja influencer marketingu Lettly dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.

05.06.2023 | przeczytano: 469 razy
Startuje ogólnopolska kampania „Takdlapodpasek”

Startuje duża, ogólnopolska kampania, która zwraca uwagę na problem ubóstwa menstruacyjnego wśród dziewczynek. TakDlaPodpasek.pl ma zachęcić do podpisania się pod apelem do rządzących o bezpłatny dostęp do podpasek w każdej polskiej szkole.

18.04.2023 | przeczytano: 512 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764