logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewandowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 213

Generacja Z. Dzisiejsi nastolatkowie. Nowocześni tradycjonaliści. Niepokorni buntownicy. Wartości przez nich wyznawane w dużej mierze pokrywają się z tymi, które wyznają pokolenia starsze a nawet ich rodzice, często stawiani jako autorytet. O wartościach, rodzinie, autorytetach i markach mocno dostosowujących się do młodej grupy konsumentów można przeczytać w raporcie Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra wspólnego autorstwa Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute.

10.07.2019 | przeczytano: 141 razy
Lewandowski popisuje się celnością podczas kampanii Oshee

Filmik, na którym Robert Lewandowski z odległości kilku metrów zestrzeliwuje piłką butelkę wody z głowy swojego współpracownika, w ciągu kilku godzin stał się absolutnym hitem sieci. Materiał z niesamowitym piłkarskim popisem, który w środę kapitan polskiej reprezentacji wrzucił na swoje konto na Instagramie, obejrzało w Internecie już przeszło 5 milionów fanów.

20.06.2019 | przeczytano: 232 razy

Według danych MOR, emocjonujące spotkanie Biało-Czerwonych z Izraelem, w momencie najwyższej oglądalności na antenach TVP widziało ponad 8,5 mln widzów. Polacy nie dali rywalowi szans i pokonali go 4:0.

14.06.2019 | przeczytano: 119 razy
Playboy Polska z pierwszą w historii redaktor naczelną

Anna Mierzejewska została pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu Playboy. Pierwszy numer zrealizowany pod kierownictwem nowej redaktor naczelnej ukaże się 12 czerwca. W sesji okładkowej wykonanej przez Piotra Stokłosę pojawi się aktorka Michalina Olszańska-Rozbicka.

11.06.2019 | przeczytano: 198 razy
Suszka Turbo Dry w ofercie ABC/Allied Pressroom Products Europe

W ostatnim czasie w ofercie ABC/Allied Pressroom Products Europe pojawił się nowy środek chemiczny – Turbo Dry, który – zdaniem producenta – znacząco usprawnia procesy poligraficzne, realizowane z udziałem techniki offsetowej. Jest to suszka do farb, która – jak zapewnia firma – przy odpowiednim dozowaniu skraca czas schnięcia druków nawet o połowę i może być stosowana ze wszystkimi konwencjonalnymi farbami offsetowymi. Turbo Dry jest już dostępna w ofercie ABC/Allied Pressroom Products Europe i jej lokalnych dystrybutorów.

28.05.2019 | przeczytano: 230 razy
Huawei. Make it possibleZobacz wideo

Złote Effie 2018: Huawei. Make it possible

Dane zawarte w podsumowaniu kampanii pochodzą z 2017 roku i są już nieaktualne - od tego czasu chiński producent zwiększył jeszcze sprzedaż i udział w rynku. Co charakterystyczne - odbywa się to m.in. kosztem wyraźnego spadku sprzedaży smartfonów Apple, które swą pozycję rynkową zawdzięczają w dużej mierze działaniom wizerunkowym. To pokazuje siłę marketingu Huawei, który koncentruje się właśnie na kwestiach wizerunkowych, ale świadczy także o potencjale marketingowym Roberta Lewandowskiego.

19.05.2019 | przeczytano: 432 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Niemiecki dziennik „Bild” partnerem Federacji KSW

„Bild”, najpopularniejszy dziennik wydawany w Europie oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podpisały umowę o współpracy. Kontrakt obejmuje promocję w prasie i na portalu, a także prawo do prowadzenia transmisji z gal MMA.

13.05.2019 | przeczytano: 144 razy

23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Rekrutacja potrwa do 10 maja. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.mspark.ac.

18.04.2019 | przeczytano: 281 razy
Lagardère Sports partnerem marketingowym Federacji KSW

Globalna agencja marketingu sportowego Lagardère Sports oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podpisały umowę o współpracy. Kontrakt będzie obejmować pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż praw medialnych i pakietów biznesowych na gale MMA.

03.04.2019 | przeczytano: 106 razy
Robert Lewandowski i piłkarze Bayern Monachium w kampanii rekrutacyjnej DHL Supply Chain

DHL Supply Chain to operator logistyczny, będący częścią globalnej GRUPY logistycznej DP DHL. Na polskim rynku DHL Supply Chain działa od 2002 roku zatrudniając ponad 3000 pracowników. W związku z intensywnym rozwojem, firma zatrudni do końca roku ponad 1000 osób – głównie na stanowiska magazynierów, operatorów wózków widłowych, osób na stanowiska team leaderów, a także do działów operacyjnych: IT, HR czy księgowości.

02.04.2019 | przeczytano: 190 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 213)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764