logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewandowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 223
Konferencja „Media Przyszłości”: recepta na fake newsy

Najlepszym sposobem na ograniczenie rozpowszechniania fałszywych wiadomości oraz minimalizowanie ich wpływu na odbiorców jest współpraca między redakcjami różnych mediów – uznali uczestnicy panelu dyskusyjnego „Rola mediów w świecie fake newsów”. Debata odbyła się podczas zorganizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości”.

13.12.2019 | przeczytano: 85 razy
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje

Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.

06.12.2019 | przeczytano: 223 razy
Raport Cartoon Network: Koleżeńskie zachowania wśród dzieci

Czym dla polskich dzieci jest życzliwość? Które z miłych gestów są najbardziej wartościowe? Kto inspiruje najmłodszych do dobrych zachowań? Cartoon Network prezentuje raport „Koleżeńskie zachowania wśród dzieci”, który jest częścią kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. W tym roku ambasadorem akcji został Robert Lewandowski.

04.12.2019 | przeczytano: 219 razy
Regionalna kampania Huawei

Na przełomie listopada i grudnia ruszyła kampania regionalna dla Huawei pod hasłem „The most powerful story is you”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

04.12.2019 | przeczytano: 177 razy
„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” - kampania Huawei

Huawei startuje z wielowymiarową kampanią marketingową, która łączy w sobie elementy kampanii wizerunkowej i produktowej. Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” prezentuje bliskie Huawei wartości, a jej twarzą jest ambasador marki, Robert Lewandowski. W świątecznej odsłonie kampanii, która ma zainspirować Polaków do poszukiwania świątecznych prezentów w ofercie Huawei, pojawią się Anna i Robert Lewandowscy. Z kolei kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” będzie miała swoją kontynuację w odsłonie digitalowej, gdzie o swoich doświadczeniach w pokonywaniu życiowych trudności opowiedzą dwaj członkowie Team Huawei – Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki.

02.12.2019 | przeczytano: 180 razy
RL Media nawiązało współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską

RL Media, jeden z domów mediowych należących do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, nawiązał współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską (Fortuna 1 Liga). Zadaniem spółki będzie doradztwo, consulting w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych i sponsoringu.

20.11.2019 | przeczytano: 118 razy
Cartoon Network po raz kolejny promuje życzliwość

„Jesteś w mojej drużynie?” – pyta w najnowszym spocie kampanii Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” Robert Lewandowski. Akcja społeczna propagująca koleżeńskie zachowania wystartowała dziś po raz piąty.

05.11.2019 | przeczytano: 207 razy
Wdrożenie chemii ABC/Allied Pressroom Products Europe w drukarni Colonel

Drukarnia Colonel z Krakowa, specjalizująca się w produkcji dziełowej, dołączyła do grona polskich zakładów poligraficznych, kompleksowo stosujących w druku offsetowym bezalkoholową chemię ABC/Allied Pressroom Products Europe. Bufor All Star Fount z jej oferty umożliwił znaczącą – jak zapewnia Marcin Ciałowicz, prezes drukarni – redukcję zużycia alkoholu we wszystkich maszynach wykorzystywanych przez firmę. Przełożyło się to na korzyści ekonomiczne i stabilniejszy proces drukowania. Współpraca, zapoczątkowana w czerwcu br., zaowocowała także implementacją kolejnych rozwiązań marki ABC/Allied, wytwarzanych w jej warszawskim zakładzie produkcyjnym.

20.09.2019 | przeczytano: 410 razy
TVP Wilno już od 17 września

4 września 2019 roku, podczas XXIX Forum Ekonomicznego w Krynicy Zdroju, odbyła się konferencja prasowa Telewizji Polskiej, dotycząca inauguracji TVP Wilno. Członek Zarządu TVP, Marzena Paczuska poinformowała, że TVP Wilno widzowie będą mogli oglądać od 17 września 2019 roku. W konferencji udział wzięli także: Stanisław Karczewski, Marszałek Senatu RP: Szymon Szynkowski vel Sęk, Sekretarz stanu ds. Polonii, polityki europejskiej oraz dyplomacji publicznej i Paweł Lewandowski, Podsekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

06.09.2019 | przeczytano: 223 razy
KGHM szuka Ambasadorów Polski

Wystartował organizowany przez KGHM Polska Miedź plebiscyt „Ambasador Polski”. Celem konkursu jest wyróżnienie Polaków, którzy na co dzień przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku naszego kraju na świecie.

10.08.2019 | przeczytano: 289 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 223)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764