logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewiatan: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 155
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie

Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w Bari . Publikacja materiałów video zostanie wsparta działaniami z Ewą Szczęsną, uczestniczką 7. edycji Masterchef Polska. Kampania potrwa do połowy maja br.

22.04.2024 | przeczytano: 187 razy
Eurocash: program lojalnościowy Delikarta z ponad 4 mln użytkowników

Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. To jeden z najbardziej zaawansowanych programów lojalnościowych dla klientów lokalnych sklepów spożywczych. Jego sukces wpisuje się w strategiczne cele Grupy Eurocash, która chce być Platformą Technologiczną dla lokalnych detalistów. Jest też spójny z ogłoszoną we wrześniu ub.r. strategią rozwoju sieci, zgodnie z którą Delikatesy Centrum 2.0., rozwijane przy szerokim udziale franczyzobiorców, mają być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku.

15.02.2024 | przeczytano: 415 razy

Produkt krajowy brutto w obecnym roku mocno przyspieszy, głównie za sprawą konsumpcji i inwestycji. Gorsze perspektywy rysują się przed eksportem, do czego przyczynia się słaba kondycja przemysłu w Europie, zwłaszcza w Niemczech. Inflacja nie wróci do dwucyfrowych poziomów z 2023 roku, choć niewiadomą pozostaje sposób rezygnacji z tarcz antyinflacyjnych, co powinno nastąpić w ciągu najbliższych miesięcy. Konfederacja Lewiatan w swoich prognozach nie przewiduje na najbliższe 12 miesięcy obniżek stóp procentowych.

09.01.2024 | przeczytano: 414 razy

Zakończyły się negocjacje w sprawie Aktu o Sztucznej Inteligencji (AI Act) - państwa członkowskie UE osiągnęły w tej sprawie porozumienie. Nie oznacza to jednak końca prac w tej sprawie, a szybkie procedowanie budzi obawy przedsiębiorców - informuje portal Prawo.pl.

19.12.2023 | przeczytano: 447 razy
Business Centre Club: Rośnie lista oczekiwań wobec nowego rządu

Odblokowanie środków z KPO, przywrócenie dialogu społecznego i stabilności wprowadzania zmian w przepisach, powrót do poprzedniego sposobu rozliczania składki zdrowotnej – to tylko początek listy oczekiwań przedsiębiorców wobec rządu partii koalicyjnych, który prawdopodobnie powstanie w przyszłym tygodniu. W ich mniemaniu ma być on bardziej przyjazny biznesowi niż władza PiS. Nadzieje przedsiębiorców wzbudziły zapisy umowy koalicyjnej zawartej między Platformą Obywatelską, Trzecią Drogą i Lewicą. Duża część wyzwań dotyczy poprawy sytuacji na rynku pracy, a także podnoszenia konkurencyjności i innowacyjności krajowej gospodarki.

10.12.2023 | przeczytano: 383 razy
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera

145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą praktyką na długo.

08.12.2023 | przeczytano: 478 razy
AMS i Gazeta.pl z tytułami Superbrands 2023

Marki z Grupy Agora po raz kolejny znalazły się w gronie laureatów Superbrands. Według konsumentów oraz ekspertów, AMS i Gazeta.pl to jedne z 27 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2023 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 8 listopada br.

15.11.2023 | przeczytano: 418 razy
Gala PR Wings za nami - znamy zwycięzców konkursu

61-osobowe jury tworzone przez najwyższej klasy ekspertów, wybrało najlepsze projekty komunikacyjne zgłoszone do 3. edycji konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Listę laureatów w 11 kategoriach ogłoszono 8 listopada br. w tracie uroczystej gali w warszawskim Hotelu Bellotto. Podczas wydarzenia wręczono również Nagrodę Specjalną przyznawaną przez przedstawicieli agencji członkowskich SAPR oraz Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka. W tym roku po praz pierwszy wyróżniono również trzy firmy za ich dobre praktyki przetargowe.

09.11.2023 | przeczytano: 770 razy
EFNI: dziennikarka „Rzeczpospolitej” jedyną laureatką z branży medialnej

Anita Błaszczak, dziennikarka ekonomiczna „Rzeczpospolitej”, podczas EFNI odebrała Nagrodę Specjalną Zarządu Konfederacja Lewiatan za „wyznaczanie standardów dziennikarstwa ekonomicznego w Polsce”. To jedyne wyróżnienie w środowisku medialnym.

24.10.2023 | przeczytano: 311 razy
Bartosz Hojka na EFNI Talks: Media czekają na regulacje prawne

O tym, czy media przetrwają w świecie gwałtownie rozwijających się technologii i jak będą wyglądać w przyszłości, przesądzą regulacje prawne, które zapewnią im udział w zyskach czerpanych ze sztucznej inteligencji (AI) oraz narzędzi takich, jak Chat GPT czy Bard. Jak utrzymać niezależność mediów i zachować ich tożsamość w polskich realiach politycznych i w obliczu globalnego pędu technologicznego zastanawiali się Bartosz Hojka, prezes Agory i Maciej Witucki, prezydent Konfederacji Lewiatan w czasie rozmowy w ramach EFNI Talks.

14.10.2023 | przeczytano: 411 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 155)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764