logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewis Hamilton: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Neymar Jr, Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton w kampanii Puma „Only See Great”

PUMA w ramach kampanii „Only See Great” chce przenieść konsumentów do umysłów swoich ambasadorów. Przed najważniejszymi wydarzeniami sportowymi tego lata, niemiecka firma, wspólnie ze sportowcami, będzie promować wartości takie jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.

12.04.2021 | przeczytano: 206 razy
Lewis Hamilton ambasadorem marki LG Signature

Legendarna postać sportu stawia na nowoczesne technologie i najwyższą jakość. To klucz do sukcesu również w nowatorskich rozwiązaniach domowych LG SIGNATURE.

16.10.2020 | przeczytano: 338 razy
Inea wprowadza Eleven Sports 1 w 4K

INEA rozwija platformę telewizyjną HIWAY, wprowadzając drugi kanał w jakości 4K – Eleven Sports 1. Do końca marca będzie on dostępny dla wszystkich klientów HIWAY TV, a od 1 kwietnia dla klientów najwyższego pakietu.

18.03.2019 | przeczytano: 270 razy
Lewis Hamilton w reklamie Epson

Kierowca drużyny Formuły Pierwszej MERCEDES AMG PETRONAS występuje w najnowszym filmie o marce Epson.

19.10.2016 | przeczytano: 419 razy
Epson i zespół Formuły 1 Mercedes AMG Petronas w dedykowanym serwisie

Podobnie jak na innych europejskich stronach Epson, na polskiej witrynie firmy uruchomiony został specjalny serwis poświęcony współpracy Epson i zespołu F1 MERCEDES AMG PETRONAS Formula One.

30.04.2015 | przeczytano: 564 razy
Agencja Nairobia o realizacji kampanii dla Johnnie Walker

Z początkiem września ruszyła ogólnopolska kampania wsparcia sprzedaży marki Johnnie Walker „Dołącz do wybranych”. Za jej realizację odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Nairobia. Po raz pierwszy w Polsce w planowaniu kampanii wykorzystano fakt wieloletniej współpracy marki Johnnie Walker z zespołem Formuły 1.

13.09.2012 | przeczytano: 1278 razy

Reebok prezentuje nową kampanię telewizyjną ZigTech z ośmioma różnymi spotami telewizyjnymi, w których występują światowej klasy sportowcy, łączącymi tradycyjne techniki animacji poklatkowej z technologią przechwytywania ruchu. Kampania przygotowana przez DBB Berlin wystartuje na ponad 27 rynkach na całym świecie i obejmie prasę, outdoor, media internetowe oraz działania w sklepach.

10.03.2011 | przeczytano: 2085 razy
Kampania promująca buty Reebok ZigTech w Polsce

Ruszyła kampania marki Reebok promująca buty biegowe wyposażone w przełomową technologię Zigtech, która zmniejsza obciążenie kluczowych mięśni nóg w trakcie biegu nawet do 20%. Ambasadorem technologii Zigtech został mistrz Formuły 1 - Lewis Hamilton.

15.08.2010 | przeczytano: 7216 razy (komentarzy: 1)

Ruszyła międzynarodowa kampania wizerunkowa XTB - europejskiego domu maklerskiego, specjalizującego się w obrocie instrumentami finansowymi rynku pozagiełdowego i giełdowego. W reklamie, której emisja potrwa do końca czerwca, pojawią się dwaj Mistrzowie Świata Formuły 1 - Lewis Hamilton oraz Jenson Button.

15.06.2010 | przeczytano: 978 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764