logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lilou: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Agencja technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z marką LILOU (LILOU Sp. z o.o.).

05.10.2022 | przeczytano: 664 razy
Ekologiczny mural Lilou w ścisłym centrum Warszawy

W sierpniu 2021 roku w ścisłym centrum Warszawy, przy prestiżowej ulicy Mokotowskiej, zaprezentowany został ekologiczny mural Lilou – marki personalizowanej biżuterii.

25.08.2021 | przeczytano: 616 razy
Apart przed Calzedonią. Wydatki reklamowe branży modowej

Wydatki mediowe branży modowej wyniosły w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku ponad 154,8 mln zł, o 865,7 tys. zł więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku. Liderem sektora od trzech lat jest Apart, który w okresie od stycznia do września 2017 roku przeznaczył na reklamę 23 mln zł. Co ciekawe, Grupa Calzedonia awansowała z czwartego na drugie miejsce w zestawieniu największych reklamodawców zwiększając swoje wydatki o 24%. Właściciele marek modowych  w okresie od stycznia do września 2017 roku najwięcej przeznaczyli na promocję w magazynach – ponad 103,8 mln zł.

19.12.2017 | przeczytano: 1284 razy
Anna Gromańska Publishing & Innovation Directorem w Cube Group

Anna Gromańska objęła stanowisko Publishing & Innovation Directora w Cube Group. Ostatnio pracowała m.in. w TradeTracker i Natexo.

06.06.2017 | przeczytano: 664 razy
By Dziubeka: Piękny klient Click Community

Za obsługę kanałów social media marki By Dziubeka od czerwca odpowiada agencja social media click community.

28.06.2016 | przeczytano: 524 razy
Wydatki reklamowe branży modowej

Codemedia – niezależny do mediowy – zbadał wydatki branży modowej w drugiej połowie 2015 roku, która zanotowała wzrost nakładów o 17%. Budżety reklamowe wyniosły w tym okresie ponad 127 milionów złotych.

02.06.2016 | przeczytano: 2132 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764