logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LinkedIn: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 398
Halowe Mistrzostwa w Kaufland – kampania promująca pracę w logistyce

Kaufland rekrutuje po mistrzowsku. Sieć wystartowała z kampanią „Halowe Mistrzostwa” – akcją rekrutacyjną, która promuje pracę w centrach dystrybucyjnych Kaufland. Przyszli pracownicy mogą liczyć na atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię, a także szereg benefitów takich jak darmowe obiady czy bezpłatne konsultacje z fizjoterapeutą. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.

12.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 56 razy

TRAFFIT, dostawca systemu ATS pomagający rekruterom usprawniać procesy rekrutacyjne, z początkiem września uruchomił autorski program TRAFFIT Experts. Ideą jest rozwiązywanie problemów z jakimi obecnie mierzy się branża HR. W tym celu do współpracy zaproszono znane w branży ekspertki – Wronikę Szatan, Natalię Florek, Dominikę Petrykowską oraz Karolinę Kołosowską. W ramach współpracy ambasadorki będą tworzyć wartościowe, ogólnodostępne treści, takie jak, m.in.: podcasty, webinary czy artykuły eksperckie.

09.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 190 razy
Ważne premiery w Epson i API! Spotkaj nas na Festiwalu Marketingu

Festiwal marketingu to w tym roku obowiązkowa pozycja! Spotyka się tam nie tylko branża reklamowa - wspólnie z firmą Epson zapraszamy wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje technologie druku. Odwiedź stoisko E17, by zobaczyć na żywo premierę trzech nowych urządzeń, które zrewolucjonizują zdobienie tekstyliów, gadżetów i nie tylko!

03.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 380 razy
Znamy jury konkursu POS STARS

Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu już po raz 16. odbędzie się konkurs branżowy na najlepsze displaye reklamowe POS STARS. Oto tegoroczny skład JURY, który wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wybierze GRAND PRIX tej edycji.

02.09.2024 | Konkursy | przeczytano: 398 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Cut The Mustard wygrywa przetarg Otodom

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media marki Otodom – najpopularniejszego w Polsce serwisu internetowego wspierającego w kupnie, sprzedaży i najmie nieruchomości.

02.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 361 razy
Euvic Digital ponownie wspiera PZWLP

Agencja Euvic Digital (Euvic Performance), przygotowała kampanię w mediach społecznościowych dla promocji podyplomowych studiów flotowych na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej.

21.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 246 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Euroser Diary Group ze wsparciem Grupy Eura7 na LinkedIn

Grupa Eura7 wspiera działania komunikacyjne Euroser Dairy Group na LinkedIn, pomagając budować wizerunek lidera w Europie Środkowo-Wschodniej w obszarze niestandardowych produktów i rozwiązań premium oraz kreując markę atrakcyjnego pracodawcy.

20.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 335 razy

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z kolejnym klientem z sektora spożywczego - BF Group, której współwłaścicielami są Daniel Ferreri oraz Niccolo’ Berte.

19.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 198 razy
Kampania reklamowa lodów Grand G.O.A.T.

Trwa kampania reklamowa naszej jubileuszowej nowości premium, lodów Grand G.O.A.T. 

04.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 377 razy
Wielki spławik na Wiśle w kampanii Banku BNP Paribas

Od kilku dni LinkedIn zalewa fala postów z wielkim spławikiem AGUARD unoszącym się na Wiśle. Niektórzy warszawiacy nawet poszli nad rzekę, żeby go zobaczyć. W rzeczywistości to Bank BNP Paribas uruchomił wyjątkową akcję marketingową: wykorzystując technologię AI, stworzył filmowy kadr, by zwrócić uwagę, jaką rolę mają rzeczywiste, mniejsze spławiki do spełnienia. Razem z Klientami i partnerami bank tworzy społeczną sieć monitoringu rzek i jezior, wykorzystując spławik AGUARD, który zbiera dane o poziomie zasolenia wody.

30.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 358 razy
1 2 3
Strona 1/40 (artykułów: 398)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764