logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liquid Thread: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
„Znajdź swoją scenę” – kampania ING z udziałem Viki Gabor

ING i Visa zachęcają młodych ludzi, aby rozwijali swoje pasje i robili swoje. Bo w życiu ważne jest, aby znaleźć własną „scenę”, aby robić na niej to, co kochamy. Takie motywacyjne przesłanie kieruje do nastolatków Viki Gabor, która na potrzeby akcji zaprojektowała kartę do galerii Mojej karty ING.

15.10.2021 | przeczytano: 113 razy
Zooplus w swojej nowej kampanii pokazuje świat oczami zwierząt

Ostatni rok był wyjątkowy po wieloma względami. Pandemia COVID-19 przyniosła znaczące zmiany w nawykach konsumentów, czego przykładem może być wyraźnie dostrzegalny zwrot w kierunku zakupów w sieci. Jak wynika z raportu Gemius: ‘E-commerce w Polsce w 2020’, w ubiegłym roku już 73 proc. badanych internautów chociaż raz dokonało zakupu online – to aż o 11% więcej, niż w roku 2019. Powtarzające się okresy lockdownu, zamknięte sklepy i galerie handlowe, obawa przed zakażeniem się, nie sprzyjały robieniu zakupów w sklepach stacjonarnych.

13.09.2021 | przeczytano: 205 razy
Delikatność smakuje lepiej - Milka z nowym wielkanocnym spotem reklamowym

Święta to czas pełen radości, który spędzamy w towarzystwie najbliższych. To, co szczególnie łączy nas w tych chwilach, to kultywowanie świątecznych zwyczajów. Chwile spędzone w rodzinnym gronie stają się magiczne i niezapomniane, nawet jeżeli w trosce o nasze zdrowie pozostajemy w domu. W te święta Milka opowiada wyjątkową historię i zaprasza do udziału w wirtualnej zabawie polegającej na poszukiwaniu świątecznych słodkości. Świąteczna gra Milka stanowi doskonałą okazję do tworzenia rodzinnych wspomnień, dzięki którym delikatność smakować będzie jeszcze lepiej…

23.03.2021 | przeczytano: 405 razy
Na Święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą się sercem

Święta to wyjątkowy czas dla nas wszystkich. To właśnie wyczekiwanie na ten okres sprawia, że rozumiemy, co liczy się dla nas najbardziej – ludzie dookoła. W okresie świątecznym sami chętniej pomagamy innym, ale też wspominamy tych, którzy pomogli nie tylko nam. Każdy z nas zna osoby, które stawiają innych na pierwszym miejscu, niosą pomoc na co dzień, nie tylko od święta, a jednocześnie przez skromność pozostają w cieniu. To dzięki takim właśnie osobom, które dzielą się sercem, życie staje się delikatniejsze i przyjemniejsze. Na Święta Milka inspiruje nas do wykonywania delikatnych gestów wdzięczności w kierunku tych, na których możemy liczyć niezależnie od pory roku.

10.12.2020 | przeczytano: 610 razy
180heartbeats + Jung v Matt wzmacnia client service i social media

Katarzyna Czarnecka-Iwińska została account director w dziale client service agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Natomiast Adrianna Kosmala jako community manager wzmocniła dział social media.  

28.04.2020 | przeczytano: 747 razy
Ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii

Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM oraz loterię konsumencką, a do współpracy zaangażowała influencerów i tiktokerów. Po raz kolejny ruszy także świąteczna trasa ciężarówek. O miastach, które odwiedzą, zdecydują sami konsumenci w głosowaniu internetowym.

15.11.2019 | przeczytano: 2079 razy
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.

17.09.2019 | przeczytano: 636 razy
Milka przypomina, skąd się bierze delikatność

W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania pod hasłem „Milka. Stąd się bierze delikatność”, koncentrująca się na alpejskim mleku, które od ponad 100 lat stanowi serce i zarazem wyróżnik czekolady Milka. Marka m.in. zwraca w niej uwagę na fakt, że pozyskuje ten składnik z zaledwie ośmiuset niewielkich rodzinnych gospodarstw, na których średnio żyje tylko sześćdziesiąt krów. To z kolei pozwala czule troszczyć się o zwierzęta i środowisko, w którym żyją. W ramach kampanii zaplanowane jest wsparcie mediowe, sprzedażowe oraz PR-owe, w tym emisja kopii telewizyjnej oraz startująca na początku września loteria konsumencka.

06.09.2019 | przeczytano: 1571 razy

Konsumenci mogą mieć pewność, że gdy płacą zbliżeniowo i mobilnie, ich pieniądze są bezpieczne i łatwo dostępne, niezależnie od kwoty transakcji, wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności Visa

23.07.2019 | przeczytano: 371 razy
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

21.06.2019 | przeczytano: 2282 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764