logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LiquidThread: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Coca-Cola z kampanią pod hasłem „Razem smakuje lepiej”

Już od kwietnia konsumenci będą mieli okazję zobaczyć nową kampanię reklamową Coca-Cola, w której kultowa marka podkreśla, że niezależnie od dzielących nas różnic czy poglądów – wspólny posiłek, jak nigdy wcześniej, niesie za sobą ważne przesłanie: warto być razem. Multikulturowy i wielonarodowy wątek kampanii to komentarz marki do coraz głębszych podziałów, widocznych dziś w Polsce, Europie i na świecie. Coca-Cola już od kilkudziesięciu lat stara się angażować i zabierać głos w najistotniejszych społecznie sprawach. Bo bez względu na sytuację, warto rozmawiać i widzieć drugiego człowieka. Marka zaplanowała wiele aktywności, które będą miały kolejne odsłony w kampanii, w tym promocyjne – loterię konsumencką oraz unikalne działania w zakresie branded content zaplanowane na czerwiec.

08.04.2019 | przeczytano: 111 razy
Rozpoczęła się konferencja Multiscreen Day 2019

Jak podaje serwis sport.pl, już pięć lat temu szef Netfliksa Reed Hastings zapowiadał, że do 2030 r. tradycyjna – liniowa – telewizja umrze, a zastąpią ją serwisy streamingowe, takie jak Netflix czy Hulu. Wtedy jeszcze wydawało się, że to dość abstrakcyjne przepowiednie – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska. Dom mediowy jest partnerem głównym konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019, która rozpoczęła się dzisiaj w Warszawie. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

03.04.2019 | przeczytano: 250 razy
Tok FM pierwszą polską aplikacją radiową w Asystencie Google

W każdym urządzeniu z nową wersją systemu Android od marca br. można uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Radio TOK FM jest pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google, a dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.

07.03.2019 | przeczytano: 126 razy
Multiscreen Day 2019: Trendy komunikacji marketingowej na wielu ekranach

Już 3 kwietnia br. w MsMermaid - Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

25.02.2019 | przeczytano: 269 razy
Durex w kampanii profilaktyki AIDS

Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.

20.11.2018 | przeczytano: 220 razy
IAB Mixx Awards & Conference 2018

Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii, które podbiły tegoroczny rynek reklamy nie tylko digitalowej.

16.11.2018 | przeczytano: 491 razy
T‑mobile rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową

Pierwsze nuty szlagieru „Last Christmas” płynące z radiowych odbiorników wystarczą, by wszystko stało się jasne – rozpoczyna się sezon świąteczny. Czas najmilszych spotkań, ważnych słów i… świetnych promocji. T‑Mobile w najbliższy piątek, 9 listopada, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową i przedstawia swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.

09.11.2018 | przeczytano: 519 razy
Effie Awards 2018: Pełne zestawienie wyników!Zobacz fotorelację

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

31.10.2018 | przeczytano: 894 razy
52 nominacje w Mixx Awards 2018

Jury dwunastej edycji konkursu MIXX Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy już 28 listopada br. podczas uroczystej gali.MIXX Awards

31.10.2018 | przeczytano: 527 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 819 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764