logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Local Heroes: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Klarna z pierwszą kampanią świąteczną w Polsce

Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”.  Wspólnie z wybranymi partnerami, szwedzki fintech prezentuje flagową usługę „Zapłać za 30 dni” jako metodę płatności, która pozwala zaoferować konsumentom większą swobodę i komfort w czasie intensywnego okresu przedświątecznych zakupów.

01.12.2022 | przeczytano: 977 razy
Local Heroes x Coca-Cola - kapsułowa kolekcja sygnowana kultowym logo

Local Heroes powraca z nową kolekcją. Linia stworzona w kooperacji z Coca-Cola to ukłon w stronę lat ‘90 i estetyki retro pin-up w nowoczesnym, minimalistycznym wydaniu. Kolekcja jest już dostępna globalnie.

18.11.2021 | przeczytano: 1226 razy
Zmiany w Lifetube i Glow by Lifetube

Do działu rozrywki w sieci partnerskiej LifeTube (grupa LTTM) dołączyły dwie nowe Influencer Marketing Managerki – Angelika Płaska i Magda Den. Agnieszka Warszawska, wcześniej Influencer Marketing Managerka, awansowała na stanowisko seniorskie. Do Glow by LifeTube, wyspecjalizowanej sieci partnerskiej w tematykach fashion, beauty oraz lifestyle, dołączyła Junior Influencer Marketing Managerka – Zuzanna Wiśniewska. Nad zespołami pieczę sprawuje Talents Management Director w LTTM – Martyna Adamus.

11.08.2021 | przeczytano: 771 razy
Współpraca Coca-Cola i Local Heroes

Kultowy napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.

28.02.2020 | przeczytano: 1441 razy
Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków

W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu użytkowników mediów społecznościowych. Kiedy okazało się, że to część kampanii Reserved, internauci poczuli się oszukani, a o samej kampanii mówiono raczej neutralnie i negatywnie. Podobny wydźwięk miała wpadka sieci Zara, która zachęcała kobiety do pokochania kształtów, pokazując na zdjęciach bardzo szczupłe modelki.

18.04.2017 | przeczytano: 500 razy
Huawei P8 i content marketing

Kampania content marketingowa Huawei P8 to połączenie współpracy z artystami w różnych dziedzinach sztuki w spójną i jakościową komunikację opartą o szeroki zakres punktów styku z konsumentem.

10.12.2016 | przeczytano: 1110 razy
Fotolia: Kolekcja zdjęć Soni Szóstak dostępna od 27 kwietnia

Sonia Szóstak to młoda, bo zaledwie 25-letnia, polska fotografka. Jej zdjęcia prezentowane są na światowych wystawach, współpracuje także z międzynarodowymi magazynami. W swoich pracach stara się uchwycić przede wszystkim autentyczny, niekreowany świat. Bank zdjęć Fotolia zaprosił Sonię – jako jedyną artystkę z Polski – do wzięcia udziału w projekcie „Disconnect”, by sfotografowała codzienne życie mieszkańców Filipin.

26.04.2016 | przeczytano: 1380 razy
Kolekcja „Disconnect” by Fotolia

Właśnie wystartowały prace nad kolekcją „Disconnect”, która dzięki kooperacji z zespołem twórców sztuk graficznych wprowadzi nas w prywatny świat trójki znanych fotografów wędrujących przez trzy kraje: Filipiny, Namibię i Islandię. Ich przygody zaowocują trzema unikalnymi zbiorami zdjęć i filmów pełnych autentyzmu i niosących z sobą niezwykłą opowieść. W tworzenie kolekcji „Disconnect” zaangażowana jest utalentowana polska fotografka Sonia Szóstak.

14.04.2016 | przeczytano: 990 razy
Lewandowski i Abstrachuje liderami na Instagramie

Instagram ma już prawie dwa i pół miliona aktywnych użytkowników w Polsce. Jest więc coraz częściej wykorzystywany przez marki w działaniach marketingowych. Jednak jak na razie, jak pokazują przeanalizowane przez NapoleonCat.com dane, nadal pozostaje domeną celebrytów, blogerów i vlogerów. Polski Instagram jest zdominowany przez piękne kobiety. Prawie. Osobą, która jest bowiem obserwowana przez największą liczbę użytkowników tego serwisu jest Robert Lewandowski. Także wśród blogerów prym wiedzie męska grupa Abstrachuje TV z prawie 283 tysiącami „followersów”.

07.04.2015 | przeczytano: 1026 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764