logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Agencja Lotna autorem brandingu nowych serii kosmetyków Vis Plantis Loton

Vis Plantis, we współpracy z Loton Cosmetics, stworzyło linię kosmetyków Vis Plantis Loton – 4 serie do skutecznej i kompleksowej pielęgnacji włosów. Za pomysł kreatywny opakowań wszystkich produktów oraz stworzenie ich projektów odpowiada agencja kreatywno-brandingowa Lotna.  

17.10.2022 | przeczytano: 297 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa seria napojów Hellena – za branding odpowiada agencja Lotna

Agencja kreatywna Lotna stworzyła branding nowej linii napojów gazowanych dla marki Hellena. Trzy wersje smakowe produktów zyskały unikalną grafikę, podkreślającą ich tropikalny charakter. Hellena Orange, Hellena Lemon oraz Hellena Citrus Mix to cytrusowe trio opatrzone unikalną, owocową etykietą z wykorzystaniem charakterystycznego dla marki oranżadowego kapsla. Całość zamyka starannie opracowany koncept komunikacyjny.

25.07.2022 | przeczytano: 687 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lotna autorem kreacji nowej linii kosmetycznej Gift of Nature

Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek in-out’ową linię kosmetyków – żeli pod prysznic i balsamów do ciała. Branding produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.

05.04.2022 | przeczytano: 709 razy
Nowa linia kosmetyków Gift of Nature z obrandowaniem Lotnej

Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków – dezodoranty w kremie. Obrandowanie produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.

20.01.2022 | przeczytano: 736 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca

Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.

30.11.2021 | przeczytano: 628 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lotna wygrywa przetarg na kampanię jesienną Enel-med stomatologia

Wystartowała jesienna kampania sprzedażowa enel-med stomatologia, promująca usługi implantologii i protetyki. Za koncepcję kreatywną i opracowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Lotna.

14.10.2021 | przeczytano: 569 razy
Agencja Lotna dla Loteria Trouw Nutrition

Producent premiksów dla zwierząt hodowlanych – Trouw Nutrition Polska – wystartował z akcją lojalnościową połączoną z loterią pod hasłem „Wielka Loteria Trouw”. Do realizacji przedsięwzięcia została wybrana agencja kreatywna Lotna.

13.08.2021 | przeczytano: 602 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nabilaton świętuje 10 lat istnienia i wprowadza nową identyfikacją wizualną

Nabilaton, jeden z potentatów branży HVAC, obchodzi właśnie 10 lat istnienia na polskim rynku. Po dekadzie działalności firma zdecydowała się również na wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Rebranding dotyczy wszystkich działań w każdym kanale komunikacji. Autorem zmian jest agencja kreatywna Lotna.

19.04.2021 | przeczytano: 603 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Time Trend z nową identyfikacją wizualną

Time Trend to jedna z sieci salonów z markowymi zegarkami – Klienci firmy mogą dokonywać zakupów luksusowych towarów w ponad 100 placówkach na terenie całego kraju.

08.04.2021 | przeczytano: 1054 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Agencja Lotna opracowała nową linię graficzną dla Trouw Nutrition

Trouw Nutrition to światowy lider w dziedzinie żywności dla zwierząt i w doradztwie żywieniowym. Od prawie 90 lat produkuje i dostarcza premiksy witaminowe i dodatki paszowe do tysięcy gospodarstw na kilku kontynentach. W ramach ciągłego rozwoju i dopasowywania swojej oferty do potrzeb rynku, podjęto decyzję o opracowaniu nowej strategii sprzedażowej oraz odświeżeniu wizerunku trzech najbardziej rozpoznawalnych produktów z portfolio Trouw Nutrition – Lidermix, Hendrix i Polfamix. Do wykonania tego zadania wybrano agencję kreatywną Lotna.

01.02.2021 | przeczytano: 794 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764