logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotto: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Rynek reklamy w mediach – luty 2024

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za luty 2024.

01.04.2024 | przeczytano: 464 razy
Michał Stalmaski przechodzi z OS3 do Cape Morris

Michał Stalmaski dołączył do działu kreacji agencji Cape Morris, obejmując stanowisko Senior Copywritera.

25.01.2024 | przeczytano: 519 razy

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, kontynuuje wieloletnią współpracę z Totalizatorem Sportowym. Na mocy rozstrzygniętego postępowania przetargowego Starcom pozostaje jedną z dwóch agencji, która będzie zajmować się strategią mediową Totalizatora Sportowego oraz planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii.

15.01.2024 | przeczytano: 430 razy
Dom produkcyjny 9production powiększa się

Dom produkcyjny 9Production realizuje swoją długofalową strategię rozwoju. Po kilku miesiącach od wydzielenia niezależnej struktury w ramach Stor9_ Group, 9Production sukcesywnie powiększa team oraz dedykowany zespół Twórców, a także poszerza portfolio zrealizowanych projektów. Do zespołu, na czele którego stoi Agnieszka Zielińska, dołączyły nowe osoby – Katarzyna Dziadosz, Laura Einbacher, Kamila Maćkowska, Jarek Kuśmierski oraz projektowo Kasia Milewska i Krzysztof Żabski.

25.08.2023 | przeczytano: 1002 razy

Wielkie emocje, pełne stadiony i piękne gole – tak rozpoczęliśmy 90. sezon najlepszej sportowej ligi w kraju. Z prawdziwą dumą możemy ogłosić, że Ekstraklasa SA gra dalej z naszymi Partnerami PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym, z którymi zawarła nowe umowy sponsorskie. W efekcie bank pozostanie partnerem tytularnym, a marka LOTTO partnerem głównym ligowych rozgrywek.    

28.07.2023 | przeczytano: 783 razy

Ekstraklasa.TV, platforma streamingowa Ekstraklasy, na start sezonu 2023/24 rusza w nowej odsłonie i z nowymi funkcjonalnościami. Rozwojem technologicznym ligowego serwisu OTT zarówno w wersji mobilnej, jak i desktopowej zajmuje się TISA AG,  polsko-szwajcarska firma z branży sport-tech. Współpraca z nowym partnerem ma zapewnić platformie Ekstraklasa.TV lepszą dystrybucję i nowe możliwości monetyzacji, a użytkownikom dalszą poprawę tzw. user experience.

20.07.2023 | przeczytano: 497 razy

PZU rozpoczął współpracę z SuperLIGA S.A. Oficjalny partner Igi Świątek wesprze rozwój tenisa ziemnego w Polsce. Umowa została podpisana na sezon 2023.

20.04.2023 | przeczytano: 509 razy
Krajowa Grupa Spożywcza wspiera polski tenis

5 kwietnia br. odbyło się uroczyste podpisanie umowy sponsoringowej pomiędzy Krajową Grupą Spożywczą S.A. a SuperLIGA S.A. Na mocy zawartego porozumienia sponsor będzie wspierać LOTTO SuperLIGĘ - innowacyjny projekt zawodowej ligi tenisa ziemnego w kraju, w sezonie 2023.

06.04.2023 | przeczytano: 928 razy
Soundly by Platige powiększa zespół o nowego realizatora dźwięku

W marcu br. studio działające w ramach grupy Platige Image zaczęło funkcjonować pod zmienioną nazwą. Jednak to nie koniec, zachodzących w Soundly by Platige zmian. Do zespołu dołączył właśnie Jacek „Dżeksong” Onaszkiewicz - realizator dźwięku z wieloletnim doświadczeniem.

04.04.2023 | przeczytano: 765 razy
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology

Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.

24.03.2023 | przeczytano: 1481 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764